آلت ایر حلال مشکلات حاضر در شبکه اتریوم

0

جامعه‌ای را بدون هیچ قانون مشخص و ناظر معتبری تصور کنید. آیا می‌توان در چنین جامعه‌ای با خیال آسوده زندگی کرد و به موفقیت رسید؟ به طور حتم هر جامعه برای دستیابی به سطوح بالاتر نیاز به رعایت قوانین مشخصی دارد. بازار ارزهای دیجیتال و شبکه‌های موجود در این بازار نیز نیاز به ناظر دارند. برای مثال آلت ایر برای رسیدگی و اعتبارسنجی شبکه اتریوم روی کار آمده است. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

در صورتی که عملکردهای اشتباهی انجام شوند، به طور حتم جریمه در نظر گرفته‌شده به ازای این خطاها، توسط همین سیستم افزایش پیدا می‌کند. با در نظر گرفتن جریمه‌های سنگین، امنیت شبکه اتریوم 2 توسعه پیدا کرده و همچنین کارایی و پویایی این شبکه بیشتر شده است. بنابراین Altair توانست تاثیرات مثبتی بر روی شبکه اتریوم 2 به وجود آورد.

مطالعه بیشتر: بلاکچین چیست؟

آیا می‌دانید هاردفورک آلت ایر اتریوم چیست؟

آلت ایر یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های موجود در شبکه اتریوم به حساب می‌آید. روی کار آمدن این هاردفورک مصادف با افزایش قیمت اتر بود. در واقع اتر توانست به بالاترین قیمت خود دست یابد. این در حالی بود که بسیاری از افراد بر این باور بودند که این هاردفورک تنها برای اعتبارسنجی‌ تراکنش‌های اتریوم کاربرد دارد.

توجه داشته باشید این هاردفورک در واقع تراکنش‌های حاضر در شبکه اتریوم را تایید می‌کند و تمام نکات مهم را مورد نظر دارد. بدین‌ترتیب می‌توان گفت این هاردفورک یکی از پیشرفت‌های اساسی شبکه اتریوم 2 به حساب می‌آید که سرمایه‌گذاران باید از وجود آن آگاه باشند و نهایت بهره را ببرند.

همان‌طور که می‌دانید اتریوم 2 توانست زیرساخت اتریوم را تغییر دهد و در نهایت استخراج را در این شبکه منسوخ کند. بنابراین توسعه امکانات و قابلیت‌های آن تاثیر بسزایی بر روی روند بازار ارزهای دیجیتال دارد. توصیه می‌کنیم هاردفوردک  Altair را دست کم نگیرید.

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا ریپل خود را خرید کنید

بررسی تاریخچه فورک‌های اتریوم

پس از بیت کوین، اتریوم دومین نام شناخته‌شده در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین است. اتریوم با هدف غلبه و رفع محدودیت‌های بیت کوین ایجاد شد. این سیستم مناسب برای پول‌های غیر متمرکز توانست مرزهای فناوری بلاکچین را بشکند و تمرکززدایی را به بالاترین سطح خود بکشاند.

این شبکه نیز همانند بیت کوین پشتیبانی می‌شود و دارای یک سرور غیر متمرکز است که به کمک تعداد زیادی رایانه و بدون وجود هیچ مدیر مرکزی یا حتی واسطه‌ای عمل می‌کند. به خاطر داشته باشید اتریوم نیز همانند بیت کوین منبع باز است و هر کسی با دسترسی به این شبکه می‌تواند تغییراتی در آن ایجاد کند. به منظور اصلاح این مسئله 2 نوع فورک در اتریوم ایجاد شد:

  • هاردفورک: یک شکاف دائمی در شبکه بلاکچین اتریوم است که مسئله بسیار مهمی در نظر گرفته می‌شود. در ضمن این فورک می‌تواند نسخه‌های قدیمی بلاکچین را باطل کند.
  • سافت فورک: اصلاحی است که با نسخه‌های قبلی بلاکچین همچنان سازگاری دارد. فراموش نکنید سافت فورک‌ها شبکه بلاکچین را اصلاح می‌کنند و قوانین جدیدی را به وجود می‌آورند. با این وجود مانع حضور نسخه‌های قدیمی بلاکچین نخواهند بود.

قیمت لحظه‌ای بیت کوین،‌ قیمت امروز تتر، قیمت دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می‌توانید در صرافی کیوسک ببینید.

آلت ایر بر روی اتریوم تاثیر می‌گذارد

ویژگی مهم هاردفورک آلت ایر اتریوم

آلت ایر توانست در شبکه اتریوم 2 بهترین و به‌روزترین تغییرات را ایجاد کند. این هاردفورک در ابتدا روی کار آمدن خود به صورت آزمایشی استفاده می‌شد ولی در حال حاضر طوری برنامه‌ریزی‌شده که در شبکه اتریوم 2 بهترین ویژگی‌های خود را به نمایش بگذارد.

Altair توانست شرایطی ایجاد کند تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و شبکه اتریوم و اتریوم 2 طی یک مرحله شاهد ارتقا این سیستم‌ها باشند. در ضمن ویژگی منحصربه‌فرد این هاردفورک مربوط به کاهش کارمزد اتریوم است. علاوه براین ویژگی، آلت‌ایر توانست تغییرات جزئی در نوع فعالیت اتریوم 2 ایجاد کند.

مطالعه بیشتر: ساخت توکن روی بستر اتریوم

سه هدف مهم هاردفورک Altair

آلت ایر آخرین ارتقایی است که در شبکه اتریوم رخ می‌دهد، به زبان ساده این ارتقا نقطه عطفی در توسعه شبکه اتریوم به حساب می‌آید. ناگفته نماند این هارفوردک توانست تغییرات بسیاری در شبکه اتریوم به وجود آورد. در ادامه 3 مورد از مهم‌ترین تغییرات حاصل از این هاردفورک یا اهداف نهایی آن را شرح می‌دهیم.

مطالعه بیشتر: زبان برنامه نویسی سالیدیتی

کنترل هزینه‌های شبکه

نودهای حاضر در شبکه اتریوم برای انجام کارهای مربوطه پاداش می‌‍‌گیرند. در صورتی که این سیستم پاداش‌دهی ادامه پیدا کند، ممکن است شرایط همیشه به خوبی پیش نرود. در این صورت به منظور حفظ تعادل بهتر است جوایز با جریمه همراه باشد.

 بنابراین در صورت بروز هر گونه خرابی یا کاهش تراکنش‌ها جریمه‌ دریافت می‌شود. برای مثال اگر سرمایه‌گذاری بخواهد یک بلاک را 2 بار امضا کند و 2 بلاک متضاد را در یک جایگاه قرار دهد، مبلغی به عنوان جریمه از او دریافت می‌شود.

 آلت ایر با هدف افزایش یا دوبرابر کردن جریمه‌ها روی کار آمد. می‌توان گفت با روی کار آمدن این هاردفوردک تمام جریمه‌ها افزایش پیدا کرد.

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا مانا (دیسنترالند) خود را خرید کنید

ایجاد تعادل در سیستم پاداش‌دهی

شاید با خود فکر کنید Altair تنها بر روی سیستم جریمه تمرکز دارد، این تصور درست نیست زیرا تمام تمرکز این هاردفورک معطوف به جریمه نخواهد بود. بلکه این سیستم مشوق‌هایی نیز در شبکه اتریوم به وجود می‌آورد. تا پیش از روی کار آمدن آلت‌ایر 3 درصد از پاداش اعتبارسنجی در اختیار بلاک بعدی قرار می‌گرفت.

بدین‌ترتیب این هاردفورک با هدف تغییر روند پاداش‌دهی ایجاد شد. در ادامه نیز این پاداش به یک هشتم یا 12.5 درصد از کل پاداش اعتبارسنجی افزایش پیدا کرد. حتی این هاردفورک مانع مسدود شدن پاداش‌ها شد.

مطالعه بیشتر: اتریوم نیم سرویس چیست؟

آلت ایر اتریوم 2

آگاه کردن مشتریان و همگام‌سازی انجمن‌ها

یکی دیگر از اهداف این هاردفورک مربوط به آگاه کردن مشتریان و همگام‌سازی انجمن‌ها بود که در شبکه اتریوم 2 به مرحله اجرا درآمد. این سیستم توانست مشتریان را از شرایط نسخه کامل بلاکچین مطلع کند و در تعیین وضعیت بلاکچین فعلی نیز به کار رود.

آلت‌ایر به عنوان یکی از افزونه‌های مرورگر می‌تواند برنامه‌های کاربردی تلفن همراه یا قراردادهای هوشمند را بر روی سایر بلاکچین‌ها نیز پیدا کند. این روند باعث شد امنیت کیف پول اتریوم 2 کمی کاهش یابد. خبر خوب اینکه مشتریان می‌توانند به پاداش خوبی دست پیدا کنند تنها کافی است برای تعیین زنجیره‌های حاضر با امضا خود تعهد دهند.

مطالعه بیشتر: اتریوم کلاسیک چیست؟

سخن آخر

با روی کار آمدن هاردفورک آلت‌ایر نحوه پرداخت، پاداش، و جریمه ماینرها نیز تغییر کرد. این به‌روزرسانی تا حد زیادی توانست به توسعه‌دهندگان کمک کند تا تغییرات چشم‌گیری در شبکه اصلی بلاکچین به وجود آورند. این هاردفورک توانست شبکه اصلی بلاکچین را ارتقا دهد.

کیوسک سایت معتبر خرید و فروش تتر، خرید آسان شیبا اینو و دیگر ارزهای دیجیتال است. با استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید برای خرید آسان رمز ارزها اقدام کنید.

عده‌ای بر این باور هستند که آلت ایر اولین و آخرین پیشرفت به‌روز و چشم‌گیر موجود در شبکه اتریوم خواهد بود. این هاردفورک با چند هدف نهایی و مهم روی کار آمد و جوری طراحی شده است که بر روی اکوسیستم شبکه اتریوم بیشترین تاثیر را به وجود آورد. همچنین این هاردفورک در پردازش تراکنش‌ها نیز موثر است.

به نظر شما هاردفورک Altair چه مزایا و خدمات دیگری را شامل می‌شود؟ خوشحال می‌شویم نظر خود را با کیوسک به اشتراک بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.