ارز دیجیتال وراسیتی (Verasity) چیست؟ معرفی کامل و آیندۀ ارز دیجیتال VRA

0

ارز دیجیتال وراسیتی (verasity) یکی از پلتفرم‌های تبلیغاتی است. اکنون انتشار ویدیو یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای تبلیغ محصول و خدمات خود است؛ وراسیتی (VRA) نیز بستری برای به اشتراک‌گذاری ویدیو در بازار و فضای ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. در این مقاله وراسیتی را به طور مفصل شرح می‌دهیم.(لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟

ارز دیجیتال VRA که در تاریخ 18 ماه می سال 2018 روی کار آمد، بر روی اشتراک‌گذاری ویدیو تمرکز دارد. این رمز ارز هدف خاصی را دنبال می‌کند که باعث می‌شود کاربران بازار ارزهای دیجیتال برای کسب درآمد بیشتر دست به فعالیت بزنند.

 به عبارت دیگر وراسیتی در حوزه تبلیغات و بالا بردن درآمد کاربران این بازار نقش بسزایی دارد. پلتفرم این رمز ارز پروتکل‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کند. برای مثال بستر وراسیتی برگزارکننده مسابقات ورزشی را به صورت الکترونیکی خواهد بود.

 به منظور درک بهتر از نحوه کارایی و کاربرد وراسیتی باید وایت پیپر آن را مطالعه کنید. همان‌طور که به هنگام فروش یک محصول تبلیغات نقش ویژه‌ای دارند، ارز دیجیتال ورا نیز می‌تواند در توسعه کسب و کار افراد تاثیرگذار باشد.

مالکان محصولات حاضر در بازار رمز ارزها می‌توانند ویدیوهایی از محصولات خود ارائه دهند. در ادامه وراسیتی با اشتراک‌گذاری این ویدیوها و تعیین پاداش می‌تواند کاربران بیشتری را با این محصولات آشنا کند. در واقع کاربران با تماشا ویدیوهای به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط وراسیتی می‌توانند برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات موجود دست به کار شوند.

مطالعه بیشتر: انواع ارزهای دیجیتال حاضر در بازار رمز ارزها

چه کسانی ارز دیجیتال VRA را به وجود آوردند؟

ارز دیجیتال وراسیتی توسط تیمی از متخصصان باسابقه و معتبر حاضر در صنعت ویدیو و رسانه روی کار آمد. این متخصصان به طور تمام وقت بر روی پلفترم وراسیتی کار می‌کنند و از سال 2017 با یکدیگر همکاری دارند. مارک آر جی (Mark RJ) موسس این بستر رمز ارزی به منظور توسعه و تحقیق بر روی الگوریتم‌های مربوط به پخش جریانی، در کشور بریتانیا و در سال 2000 شرکتی تاسیس کرد.

مارک چند سال بعد از تاسیس شرکت خود، به عنوان مدیر عامل شرکت داتاگرد Datagard نیز اعلام شد. در ادامه این فعالیت‌های درخشان، مارک شرکت‌های دیگری در زمینه فناوری رسانه و مدیریت حریم خصوصی مدیریت و تاسیس کرد.

می‌توان گفت مارک دارای بیش از دو دهه تجربه در زمینه فناوری رسانه و برنامه‌های کاربردی است. علاوه بر حضور نقش‌آفرین مارک، دیوید آرچر (David Archer) مدیر بنیادی این مجموعه نیز نقش بسزایی در توسعه این پلتفرم داشت.

 دیوید به عنوان وکیل دادگستری از دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن فارغ‌التحصیل شد و به کمک متخصصان زبان برنامه‌نویسی به این عرصه پاگذاشت.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال استلار چیست؟

طرز کار ارز دیجیتال وراسیتی

ارز دیجیتال VRA عملکرد منحصربه‌فرد خود را مدیون سیستم اثبات بازدید (Proof of View) است. هدف اصلی فعالیت‌های وراسیتی مربوط به اجرای تبلیغات ویدیویی و جلوگیری از کلاهبرداری‌های مربوط به NFT خواهد بود. وراسیتی دارای کیف پولی مخصوص به خود است که کارایی این رمز ارز را تسهیل می‌کند.

نماد اختصاری ارز دیجیتال وراسیتی

به عبارت دیگر ارز دیجیتال VRA کیف پولی برای خود ایجاد کرده که به پیشرفته‌ترین شکل ممکن بر روی شبکه بلاکچین حضور دارد. در ضمن این رمز ارز توکنی به همین نام وارد بازار کرده است که به عنوان ابزار اصلی برای مشارکت در پلتفرم وراسیتی و توسعه اقتصاد بازار ارزهای دیجیتال به کار می‌رود.

به طور کلی پلتفرم وراسیتی به عنوان یک بستر برای به اشتراک‌گذاری انواع ویدیوها فعالیت می‌کند. از این‌رو انواع محصولات و خدمات همانند ورزش‌های الکترونیکی، سرگرمی‌های ویدیویی، و محتوای دیجیتال توسط همین بستر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و به صورت گروهی مدیریت می‌شوند.

مطالعه بیشتر: ارز فانتوم چیست؟

سه ویژگی مهم رمز ارز وراسیتی

پیش از این نیز به صورت خلاصه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد ارز دیجیتال وراسیتی اشاره کردیم ولی در این بخش قصد داریم 3 ویژگی مهم آن را به طور مفصل برای شما شرح دهیم. وراسیتی با سیستم متمایزی که دارد می‌تواند از انواع کلاهبرداری‌ها جلوگیری کند، صنعت بازی‌های بلاکچین را توسعه دهد، و باعث گسترش اقتصاد آنلاین شود.

سیستم اثبات بازدید

سیستم اثبات بازدید به منظور جلوگیری از دستکاری و تقلب در تعداد بازدیدهای ویدیویی استفاده می‌شود. به زبان ساده این سیستم در دنیای تبلیغات ویدیویی آنلاین رایج است. در نظر داشته باشید بیش از 65 درصد از بازدیدهای تبلیغات ویدیویی با دستکاری ربات‌ها، منتشرکنندگان، مبلغان، و تولیدکنندگان محتوا جعلی خواهند بود.

از این‌رو برای اثبات بازدید واقعی و حل مسئله مربوط به درصد بازدیدهای جعلی به یک سیستم مشخص نیاز داریم. ارز دیجیتال VRA توانست با روی کار آوردن سیستم اثبات بازدید و به کار بردن این ویژگی خود اطمینان بیشتری در اعلام درصد بازدیدهای واقعی ویدیوها به وجود آورد.

ورا اسپورتز (VeraEsports)

ورا اسپورتز نیز به عنوان بستری پیشرفته و در راستای تعامل با جامعه حاضر در بازار ارزهای دیجیتال طراحی شده و به کاربران اجازه می‌دهد به محتواهای جهانی دسترسی داشته باشند. این ویژگی منحصربه‌فرد وراسیتی در تماشا، شرکت، و برگزاری انواع مسابقات کاربرد دارد. همچنین جوایزی را برای برندگان در نظر گرفته است.

بینندگان واقعی با کمک این ویژگی حاضر در وراسیتی می‌توانند به طرز شگفت‌آوری به هنگام تماشای یک مسابقه، درآمد خوبی نیز کسب کنند. همچنین این ویژگی توانست فرصت اجتماعی و اقتصادی خوبی برای گیمرهای ویدیویی، انواع تیم‌های بازی، برگزارکنندگان مسابقات، تماشاچیان، و صنعت تجاری مربوط به ورزش‌های الکترونیکی به وجود آورد.

ورا والت

رمز ارز ورا درگاه پرداخت امنی برای ذخیره ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران می‌گذارد که به این مکان امن ورا والت گفته می‌شود. با کمک این برنامه می‌توان توکن‌های وراسیتی را ذخیره و معامله کرد. این ویژگی ورا والت از اصول ذخیره‌سازی سرد برای به حداکثر رساندن امنیت استفاده می‌کند.

در ضمن کاربران با کمک همین والت توکن‌های خود را برای کسب جوایز به اشتراک می‌گذارند. ورا والت در حال حاضر بیش از 250000 کاربر دارد. همچنین محبوبیت این رمز ارز در دنیای بازی‌های آنلاین همچنان در حال توسعه است.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال یورو چیست؟

بررسی سطح امنیتی ارز دیجیتال وراسیتی

ارز دیجیتال وراسیتی براساس سیستم اجماع اثبات سهام ایجاد شده و تمام استانداردهای امنیتی لازم را شامل می‌شود. توکن بومی VRA نیز براساس همین استانداردها طراحی شده است. این فناوری منحصربه‌فرد تا حد امکان از سیستم امنیتی معتبری برای حفاظت از دارایی سرمایه‌گذاران خود استفاده می‌کند.

کاربرد ارز دیجیتال وراسیتی

در نظر داشته باشید این بستر برای سیستمی که براساس پاداش پیش می‌رود نیز مناسب خواهد بود. فراموش نکنید وراسیتی نیز همانند میم کوین‌های حاضر در شبکه اتریوم توسط بیشتر کاربران و افراد حاضر در جامعه رمز ارزها حمایت می‌شود. پس می‌توان گفت امنیت وراسیتی باعث شده است کاربران بیشتری به این رمز ارز توجه داشته باشند.

مطالعه بیشتر: ارزدیجیتال ایلوویوم چیست؟

سه مورد از بهترین‌ کیف پول‌های رمز ارز VRA

بستر ارز دیجیتال وراسیتی پلتفرمی برای انواع بازی‌های غیر متمرکز به حساب می‌آید. بدون‌شک می‌دانید که ورا توکن اصلی این پروژه است ولی چطور باید از این توکن حفاظت کرد؟ وراسیتی توکنی است که بر روی بلاکچین اتریوم فعالیت دارد و با کمک کیف پول‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار می‌توان از آن محافظت کرد. در ادامه 3 مورد از بهترین کیف پول‌های این رمز ارز را برای شما توصیف می‌کنیم.

برای اطلاع از قیمت کاردانو و خرید کاردانو روی کیوسک حساب کنید.

مای اتر والت (MyEtherWallet)

علاوه بر ورا والت شما می‌توانید ارز دیجیتال وراسیتی خود را در یکی از قابل‌اعتمادترین و بهترین کیف پول‌ها ذخیره کنید. تمام توکن‌هایی که از امنیت بالایی برخوردار هستند در همین کیف پول ذخیره می‌شوند. توکن ورا حاضر در بلاکچین اتریوم نیز یکی از همین توکن‌ها است که بدون نیاز به دانلود و یا نصب نرم‌افزاری خاص می‌تواند در کیف پول مای اتر والت ذخیره شود.

این کیف پول شرایطی برای کاربران ایجاد می‌کند تا معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بتوانند از هر جایی وارد حساب کاربری خود شوند. با وجود اینکه در دنیای امروزی احتمال کلاهبرداری‌ و کپی اطلاعات وجود دارد، این دستگاه امن از دارایی باارزش شما نهایت حفاظت را به عمل می‌آورد.

لجر یا ترزور

یکی از بهترین مکان‌ها برای ذخیره وراسیتی کیف پول سخت‌افزاری و رمزگذاری‌شده لجر یا ترزور است. کیف پول‌های سخت‌افزاری با بهترین تکنیک‌ها و پیشرفته‌ترین فنون رمزگذاری شده‌اند، از این‌رو تحت تاثیر حملات بزرگ قرار نمی‌گیرند و از کلاهبرداری‌های ساده نیز در امان خواهند بود.

با کمک این کیف پول‌های سخت‌افزاری شما حتی می‌توانید وجوه خود را بازیابی کنید البته این موضوع در صورتی امکان‌پذیر است که کیف پول شما به سرقت رفته، آسیب‌دیده، یا در معرض خطر قرار گرفته باشد. این کیف پول‌های سخت‌افزاری را می‌توان با قیمتی حدود 50 تا 60 دلار خریداری کرد.

کیف پول تراست

این کیف پول به طور رسمی توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود و در بین کاربران یکی از بهترین و محبوب‌ترین کیف‌ پول‌ها است. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران زیادی این کیف پول را مکانی عالی برای ذخیره توکن ورا در نظر دارند. اگر به دنبال مکانی امن برای ذخیره دارایی خود هستید از کیف پول تراست نسخه موبایل استفاده کنید.

امنیت این کیف پول و پشتیبانی قوی آن باعث می‌شود از معامله و سرمایه‌گذاری خود بر روی توکن وراسیتی نهایت لذت را ببرید. کیف پول تراست را می‌توانید در 2 نسخه اندروید و IOS دانلود کنید و برای سکه‌های با ارزش خود در همین کیف پول نهایت حفاظت را به عمل آورید.

کیف پول مناسب ارز دیجیتال وراسیتی

نحوه معامله ارز دیجیتال وراسیتی

به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال وراسیتی باید 4 مرحله را پشت سر بگذارید. در ادامه این 4 مرحله را به صورت خلاصه توضیح می‌دهیم:

  • مقایسه صرافی‌ها: ساده‌ترین راه برای خرید رمز ارز وراسیتی انتخاب یک صرافی است. از این‌رو قبل از انتخاب صرافی مورد نظر خود سعی کنید چندین صرافی منتخب را با یکدیگر مقایسه کنید. فراموش نکنید صرافی‌ها را با توجه به هزینه معامله، سهولت استفاده، و پشتیبانی 24 ساعته می‌توان مقایسه کرد. صرافی کیوسک یکی از بهترین صرافی‏‎های قابل اعتماد در داخل ایران است که میتوان به راحتی با احراز هویت در آن به خرید و فروش رمزارزها پرداخت.
  • ایجاد یک حساب کاربری: برای ایجاد یک حساب کاربری در صرافی‌ باید آدرس ایمیل و هویت خود را تایید کنید. در ضمن تصویر و شماره تلفن همراه شما نیز الزامی خواهد بود.
  • واریز وجه: پس از تایید حساب کاربری و با انتخاب روش پرداختی که برای شما مناسب است، می‌توانید وجهی را به حساب خود واریز کنید.
  • معامله وراسیتی: در آخر می‌توانید وجه و دارایی خود را با وراسیتی جابه‌جا کنید. در صرافی‌ها معامله این رمز ارز ساده‌تر است. به راحتی مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و بر روی دکمه خرید بزنید. همچنین این رمز ارز را می‌توانید در کیف پول شخصی خود نیز نگه‌دارید و سپس از آنجا برداشت کنید.

رمز ارز وراسیتی چه قیمتی دارد؟

در تاریخ 9 آوریل سال 2022 قیمت ارز دیجیتال وراسیتی حدود 0.024166 دلار بود. در نظر داشته باشید قیمت این رمز ارز طی 24 ساعت گذشته 5.28 درصد کاهش پیدا کرد.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال ورج

کدام صرافی‌ها ارز دیجیتال وراسیتی را معامله می‌کنند؟

پیش از این نیز گفتیم برای خرید آسان رمز ارز ورا بهتر است صرافی را متناسب با نیاز و هدف خود انتخاب کنید. سپس با توجه به ویژگی‌های صرافی مورد نظر می‌توانید به معامله وراسیتی مشغول شوید. در ادامه 3 مورد از صرافی‌های فعال در معامله این رمز ارز را نام می‌بریم:

  • کوکوین (Kucoin)
  • پی‌بیس (Paybis)
  • هبی (Huobi)

رمز ارز وراسیتی چه آینده‌ای پیش‌رو دارد؟

به منظور پیش‌بینی قیمت آینده ارز دیجیتال وراسیتی باید قیمت این رمز ارز را از تاریخ‌های قبل در نظر بگیرید و براساس آنها بتوانید پیش‌بینی صحیحی داشته باشید. با در نظر گرفتن چندین شاخص ویژه و با توجه به کاهش و افزایش کوتاه مدت ارزش وراسیتی می‌توان متغیر این رمز ارز را تعیین کرد و عوامل موثر بر آن را تشخیص داد.

بدون‌شک می‌دانید که ارزهای دیجیتالی که بر روی بورد صرافی‌ها یادداشت می‌شوند، در بیشتر مواقع دچار افزایش قیمت خواهند بود. به عبارت دیگر صفحه صرافی‌ها همیشه رمز ارزهایی را نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیشتری را به خود جلب می‌کنند. موقعیت وراسیتی نیز در حال توسعه و پیشرفت است.

آینده ارز دیجیتال وراسیتی

همان‌طور که گفتیم قیمت این رمز ارز 0.021011 دلار است و حجم معاملات آن به 66766675 دلار می‌رسد. در حال حاضر این رمز ارز با افت قیمت مواجه است ولی این روند دائمی نیست و پیش‌بینی شده وراسیتی در جایگاهی بهتر از موقعیت فعلی خود قرار خواهد گرفت.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال ویوز

نتیجه‌گیری ارز دیجیتال وراسیتی

طی این راهنما به کارایی، کاربرد، و مفهوم ارز دیجیتال وراسیتی اشاره کردیم. همان‌طور که متوجه شدید وراسیتی پلتفرمی است که برای تبلیغات و به اشتراک‌گذاری ویدیوها استفاده می‌شود. ورزش‌های الکترونیکی، سرگرمی‌های ویدیویی و مدیریت محتوای دیجیتال از کاربردهای مهم وراسیتی به حساب می‌آیند.

این رمز ارز دارای خدمات و محصولات بسیاری است که به صورت پک‌های تبلیغاتی اختصاصی در اختیار کاربران فضای ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد. در ضمن سیستم پاداش ورا نیز در همه بسترهای رسانه‌های اجتماعی مانند یوتیوب آوازه خوبی دارد. بستر ورا بهترین محیط برای نمایش ویدیوهای تبلیغاتی به حساب می‌آید.

خوشحال می‌شویم تجربه استفاده از بستر وراسیتی خود را در زمینه تبلیغات محصولات ویژه با ما به اشتراک بگذارید. با ما در کیوسک آکادمی همراه باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای‌ها 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.