پلتفرم Merit Circle روشی برای کسب درآمد از صنعت بازی بلاکچین

0

همه افراد در هر جای این کره خاکی به دنبال کسب پول و درآمد بیشتر هستند. حتی بسیاری از افراد دوست دارند طی اوقات فراغت خود نیز پول درآورند. برای مثال برخی از افراد در فضای ارزهای دیجیتال مشغول بازی هستند و تلاش می‌کنند از طریق این بازی‌ها به درآمد برسند. یکی از همین روش‌های کسب درآمد پلتفرم Merit Circle نام دارد.

تا چه حدی با بازی‌های صنعت بلاکچین آشنایی دارید؟ اگر برای کسب درآمد به دنبال روشی ساده و هیجان‌انگیز می‌گردید، توصیه می‌کنیم از طریق همین پلتفرم برای کسب سود در اوقات فراغت خود و طی بازی کردن دست به کار شوید. در ادامه به طور مفصل در مورد شبکه مریت سیرکل توضیح می‌دهیم و نحوه کسب درآمد را برای شما شرح خواهیم داد.

پلتفرم Merit Circle چیست؟

پلتفرم Merit Circle یک سازمان مستقل غیر متمرکز است که با هدف توسعه اقتصاد بازی‌های بلاکچینی روی کار آمده و بر روی کسب درآمد از طریق این بازی‌ها تمرکز دارد. این پلتفرم شرایطی را مهیا می‌کند که بازیکنان علاوه بر اینکه به بازی مورد علاقه خود مشغول هستند، می‌توانند درآمد خوبی نیز کسب کنند.

با کمک این پلفترم از طریق سرگرمی ساده خود می‌توانید درآمد خوبی به دست آورید. مریت سیرکل در تاریخ 4 نوامبر سال 2021 روی کار آمد اما در تاریخ ژوئن همان سال توسعه پیدا کرد. با وجود اینکه این پلفترم عمر کوتاهی دارد ولی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و در حال حاضر بیش از 64800 دنبال‌کننده در برنامه توییتر دارد.

اکنون مریت سیرکل از بازی اکسی اینفینیتی پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که اکسی اینفینیتی محبوب‌ترین بازی بلاکچین است که منجر به کسب درآمد می‌شود. با بالا رفتن حجم معاملات این بازی، پلفترم مریت سیرکل نیز بیش از پیش معروف شد. شما طی بازی کردن هم مهارت‌های جدیدی کسب می‌کنید و هم به درآمد خوبی می‌رسید.

چه کسانی مریت سیرکل را راه‌اندازی کردند؟

همان‌طور که گفتیم پلتفرم Merit Circle در ماه نوامبر سال 2021 راه‌اندازی شد و روی کار آمد. این پلتفرم با اولین داده‌های معاملاتی بازی‌های بلاکچین در دسترس کاربران و بازیکنان قرار گرفت. در نظر داشته باشید اولین ایده‌های مربوط به مریت سیرکل در سال 2020 مطرح شدند.

در ادامه این ایده تیمی از موسسان به دور یکدیگر جمع شدند که همگی در بازی‌های صنعت بلاکچین و فضای بازار ارزهای دیجیتال متخصص بودند و کم‌کم توانستند این پلفترم را طراحی کنند. شخصی به نام مارکو ون دن (Marco Van Den) این تیم را رهبری می‌کرد تا در نهایت منجر به ساخت پلتفرم مریت سیرکل شد.

مارکو نه تنها در این حوزه درس خوانده بود، بلکه در بخش‌های فنی و تجاری صنعت بلاکچین تجربه خوبی داشت. در واقع مارکو در دنیای فناوری به طرز فعالی حضور خود را حفظ کرده بود. در نظر داشته باشید مارکو قبل از اینکه به عنوان موسس این پلتفرم فعالیت کند به عنوان یک کارآموز بازاریابی مشغول به کار بود.

نحوه عملکرد پلتفرم Merit Circle

توکن MC یا پلتفرم Merit Circle یک سازمان غیر متمرکز ناشناخته است که به دنبال راه‌حلی برای توسعه درآمد خواهد بود. البته درآمدی که از طریق بازی‌های حاضر در صنعت بلاکچین به وجود آید. براساس تلاش تیم توسعه‌دهنده این پلتفرم، عصر جدیدی در بستر بازی‌های بلاکچین به وجود آمد.

کاربرد پلتفرمMerit Circle

به عبارت دیگر طی این پلفترم بازیکنان با لذت بردن از بازی مورد علاقه خود می‌توانند به درآمد خوبی دست پیدا کنند. در واقع شبکه مریت سیرکل شرایطی ایجاد کرده که افراد علاوه بر اینکه سرگرم می‌شوند و لذت می‌برند، می‌توانند به درآمد خوبی دست پیدا کنند. با توسعه این روش کسب درآمد، بسیاری از توسعه‌دهندگان به این بستر توجه دارند.

با توجه و تمرکز سرمایه‌گذاران به این پلتفرم به طور حتم بازیکنان مهارت‌های زیادی را کسب خواهند کرد. ارزش واقعی این پلفترم به توکن آن بستگی دارد. توکن MCتوکن قابل استفاده، مشاهده، و مبادله در این بستر است. کاربران می‌توانند از این توکن برای اجرای تراکنش خود استفاده کنند.

چهار ویژگی مهم Merit Circle

مفهوم اصلی پلتفرم Merit Circle مسئله جدید و نوپایی نیست ولی این پلفترم یکی از پروژه‌های پیشرفته به حساب می‌آید که در بازی‌های مختلف حاضر در متاورس وجود دارد و سعی می‌کند ارزش سرمایه و دارایی کاربران را به حداکثر برساند. شبکهمریت سیرکل تحت حمایت و نظارت متخصصان و بازیکنان زیادی قرار دارد.

البته گیمرها نیز در هدایت این بستر نقش کمی نخواهند داشت. بازدهی این پروژه، پتانسیل بازیکنان را در کسب درآمد بیشتر افزایش می‌دهد. به عبارت دیگر درآمد بالقوه این پلتفرم باعث شد بسیاری از بازیکنان با تغییرات بزرگی در زندگی خود روبه‌رو شوند. البته بازیکنان باید ارزش این پروژه را درک کنند.

درآمد قابل‌توجه این بستر سبب شد دایره توجه مریت سیرکل گسترش پیدا کند و بازیکنان بیشتری به سازمان‌های غیر متمرکز و مستقل توجه داشته باشند. در ضمن نقدینگی بیشتری نیز در این پلتفرم ایجاد شد. در حال حاضر مریت سیرکل به بازی‌های جدید توجه بیشتری دارد و تمرکز خود را بر روی فرصت‌های جدید حاضر در صنعت متاورس معطوف کرده است. گذشته از همه این توضیحات بهتر است با 4 ویژگی مهم این پلتفرم آشنا شوید:

  • فهرست چشمگیر شرکا و رهبران این پلفترم باعث پیشروی مریت سیرکل در صنعت بازی‌های بلاکچین شده است.
  • فرآیند عملیاتی و مقیاس‌پذیری این بستر سبب رشد بیشتر آن شده و همچنین اعضای جدیدی را جذب کرده است.
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری قوی باعث شد مریت سیرکل یکی از برترین شرایط حاضر در فضای رمز ارزها به حساب آید.
  • امنیت بالا این پلفترم نیز می‌تواند یکی دیگر از ویژگی‌های به خوصوص آن در نظر گرفته شود که تاثیرات مثبت زیادی داشته است..

چرا پلتفرم Merit Circle روی کار آمد؟

با گذر زمانی نه چندان طولانی پلتفرم Merit Circle توانست به رشد خوبی دست پیدا کند. البته رشد این بستر پایان‌پذیر نیست و بازیکنان همچنان شاهد توسعه این پلتفرم خواهند بود. ولی چرا چنین بستری روی کار آمد یا به زبان ساده هدف از ایجاد مریت سیرکل چیست؟ بازی هسته اصلی پلتفرم مریت سیرکل است.

کاربران پلتفرمMerit Circle

می‌توان گفت هدف نهایی مریت سیرکل به بازی‌های بلاکچین مرتبط خواهد بود. در واقع   Merit Circleبه توسعه اقتصاد درون بازی‌های بلاکچین توجه دارد. در زمان‌های گذشته پول درآوردن از طریق بازی و سرگرمی تا حد زیادی غیرواقعی به نظر می‌رسید ولی با روی کار آمدن مریت سیرکل بازیکنان توانستند در کنار لذت و سرگرمی خود درآمد خوبی داشته باشند.

هدف اصلی روی کار آمدن بستر مریت سیرکل توسعه اقتصادی گیمرها بود. به طور کلی بازیکنان با بازی کردن توانستند سرمایه‌گذاری کنند و طی این بازی‌ها به مهارت‌های اقتصادی خوبی دست یابند. در ضمن مشارکت در این بازی‌ها و کسب درآمد قابل توجه سبب شد اقتصاد شبکه‌‌های بلاکچین نیز توسعه پیدا کند.

سه خصوصیت مهم توکن MC

پلتفرم Merit Circle بیست و هفتمین پروژه‌ای است که توسط بایننس لانچپول (Binance Launchpool) روی کار آمد و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های NFT به نام اکسی اینفینیتی را پشتیبانی می‌کند.

توکن‌های MC به عنوان پاداش بین بازیکنان مبادله می‌شود و هدف اصلی روی کار آمدن این پلتفرم کسب درآمد از طریق بازی کردن است. در این بخش 3 مورد از بهترین خصوصیت توکن MC را برای شما شرح می‌دهیم.

شاخص کسب درآمد از طریق بازی

در نظر داشته باشید برنامه‌های غیر متمرکز زیادی وجود دارند که شایستگی پلتفرم مریت سیرکل را توسعه می‌دهند. همچنین فعالیت‌های بازی که منجر به کسب درآمد می‌شوند به عنوان زیر شاخه همین بستر خواهند بود. برای مثال بازی اکسی اینفینیتی زیرشاخه‌ای از همین توکن است که حدود 1500 محقق بر روی روش کسب درآمد آن کار می‌کنند.

استیکنیگ و انتقال پاداش

یکی از خصوصیت‌های منحصربه‌فرد و متمایز این توکن مربوط به قابلیت‌های آن خواهد بود. به خاطر داشته باشید علاوه بر جوایز انحصاری درون بازی و دسترسی سریع به بازی‌های مختلف، توکن MC به عنوان پاداش شرط‌بندی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر چه برندگان این شرط‌بندی‌ها توکن‌های بیشتری به دست آورند به طور حتم درآمد بیشتری خواهند داشت.

پروتکل مدیریتی

به دست آوردن یک توکن MC باعث می‌شود مالک این توکن در آینده توانایی شرکت در رای‌گیری‌ها را داشته باشد. با وجود اینکه مسیر پیش‌رو این توکن نامشخص است ولی هدف و پایه اصلی آن برای شرکت‌کنندگان واضح خواهد بود.

فراموش نکنید فعالیت این توکن براساس پروتکل مدیریتی صحیحی انجام می‌شود که احتمال خطا در آن کم است. شاید برایتان سوال شود که آیا پروتکل مدیریتی با رای‌گیری تناقض دارد؟

باید گفت براساس پروتکل مدیریتی این توکن، اعضای هیئت مدیره می‌توانند نظرات خود را برای سایر اعضای حاضر توضیح دهند و در آخر هر یک از دارندگان این توکن می‌توانند از این پیشنهادات حمایت کنند یا مخالفت داشته باشند. از این‌رو براساس مدیریت موجود سیستم رای‌گیری نیز پیاده می‌شود.

بازی های پلتفرمMerit Circle

بررسی امنیت شبکه مریت سیرکل

براساس تحقیقات به دست‌آمده پلتفرم Merit Circle توسط یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت ارزیابی امنیتی روی کار آمده و ممیزی شده است. بدین‌ترتیب این شرکت امنیتی تمام جنبه‌های پروژه مریت سیرکل را تجزیه، تحلیل، و ارزیابی کرده و به موضوعات مختلفی اشاره می‌کند.

با این بررسی‌ها 12 مشکل در این بستر شناسایی شد که طی مدت کوتاهی این مسائل نیز رفع شدند. در آخر پلتفرم مریت سیرکل توسط چندین توسعه‌دهنده ارشد به صورت فردی نیز تجزیه و تحلیل شد. ناگفته نماند این پروژه جایزه‌ای برای پیدا کردن باگ نیز در نظر گرفته است.

بنابراین می‌توان گفت مریت سیرکل از امنیت خود مطمئن است و کدهای خود را به طور دائم بررسی می‌کند. زمانی که یکی از کدهای این بستر خارج از استاندارد معرفی یا شناسایی شوند بلافاصله توسعه‌دهندگان به این اشکال رسیدگی می‌کنند و برای حل آن دست به کار می‌شوند.

سه مورد از بهترین کیف پول‌های پلتفرم Merit Circle

توکن MC یکی از توکن‌های باارزش است که بر روی بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند. پس این توکن نیز به طرز گسترده‌ای در انواع کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ذخیره می‌شود. در ادامه 3 مورد از بهترین کیف‌پول‌های توکن MC را به شما معرفی می‌کنیم. این کیف پول‌ها براساس نظرسنجی معامله‌گران و سرمایه‌گذاران توصیه شده‌اند.

لجر یا ترزور

یکی از بهترین مکان‌های برای ذخیره مریت سیرکل کیف پول سخت‌افزاری و رمزگذاری‌شده لجر یا ترزور است. کیف پول‌های سخت‌افزاری با بهترین تکنیک‌ها و پیشرفته‌ترین فنون رمزگذاری شده‌اند، از این‌رو تحت تاثیر حملات بزرگ قرار نمی‌گیرند و از کلاهبرداری‌های ساده نیز در امان خواهند بود.

با کمک این کیف پول‌های سخت‌افزاری شما حتی می‌توانید وجوه خود را بازیابی کنید. البته این موضوع در صورتی امکان‌پذیر است که کیف پول شما به سرقت رفته، آسیب‌دیده، یا در معرض خطر قرار گرفته باشد. این کیف پول‌های سخت‌افزاری را می‌توان با قیمتی حدود 50 تا 60 دلار خریداری کرد.

کیف پول تراست

این کیف پول به طور رسمی توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود و در بین کاربران یکی از بهترین و محبوب‌ترین کیف‌ پول‌ها است. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران زیادی این کیف پول را مکانی عالی برای ذخیره توکن مریت سیرکل در نظر دارند. اگر به دنبال مکانی امن برای ذخیره دارایی خود هستید از کیف پول تراست نسخه موبایل استفاده کنید.

امنیت این کیف پول و پشتیبانی قوی آن باعث می‌شود از معامله و سرمایه‌گذاری خود بر روی توکن مریت سیرکل نهایت لذت را ببرید. کیف پول تراست را می‌توانید در 2 نسخه اندروید و IOS دانلود کنید و برای سکه‌های باارزش خود در همین کیف پول نهایت حفاظت را به عمل آورید.

کیف پول اتمیک

توکن MC را می‌توانید در نسخه‌های اندروید، IOS، و دسکتاپ کیف پول اتمیک ذخیره کنید. این کیف پول از بیش از 300 ارز دیجیتال حفاظت می‌کند که یکی از این توکن‌ها MC است. در ضمن مبادلات و نقل و انتقالات شبکه مریت سیرکل نیز در این کیف پول قابل انجام خواهد بود.

در نظر داشته باشید کیف پول‌هایی که در 2 نسخه موبایل و دسکتاپ ارائه می‌شوند، کارایی ساده‌تری دارند ولی شاید امنیت آنها نسبت به سایر کیف پول‌ها کمتر باشد. پس توصیه می‌کنیم کیف پول دسکتاپ را بر روی دستگاهی ایمن نصب کنید که دسترسی کمی به اینترنت دارد و به هیچ‌وجه در دسترس دیگران قرار نمی‌گیرد.

نشان اختصاری پلتفرمMerit Circle

قیمت توکن پلتفرم Merit Circle

در تاریخ 7 آوریل سال 2022 قیمت توکن مریت سیرکل حدود 2.40 دلار بود. حجم معاملات 24 ساعته این توکن به 5690258 دلار رسید. البته قیمت این توکن طی 24 ساعت گذشته 1.2 درصد کاهش پیدا کرد. در حال حاضر 100 میلیون توکن MC در گردش هستند. در نظر داشته باشید فعال‌ترین صرافی برای مبادله و معامله این توکن یونی سواپ است.

چگونه مریت سیرکل بخریم؟

پیش از این نیز به صرافی‌های فعال در بازار خرید و فروش توکن  MC اشاره کردیم. به طور خلاصه می‌توان گفت با ایجاد یک حساب کاربری در صرافی‌های معتبر و دانلود و نصب یک کیف پول امن می‌توانید برای خرید توکن مریت سیرکل دست به کار شوید.

چه آینده‌ای در پیش‌رو توکن MC وجود دارد؟

در حال حاضر کل ارزش توکن MC در بازار رمز ارزها 241270862 دلار است. این ارزش کلی نشانه‌ای از پیشروی توکن پلتفرم Merit Circle خواهد بود. بنابراین این توکن همچنان پتانسیل خوبی برای رشد در این صنعت دارد. زیرساخت‌ها و نقشه آینده این توکن به قدری روشن است که در آینده‌ای نزدیک جزء 10 توکن برتر برنامه‌های غیر متمرکز خواهد بود.

براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده با پیشروی بیشتر پلتفرم Merit Circle قیمت توکن آن به 20 دلار یا حتی بیشتر نیز می‌رسد. فراموش نکنید در هر معامله و بازاری، تبلیغات و بازاریابی حرف اول را می‌زنند. در حال حاضر 3.9 درصد از جهان مالک این توکن هستند، از این‌رو باید تبلیغات بیشتری برای شناسایی و معرفی این رمز ارز انجام شود تا به آینده بهتری دست پیدا کند.

بازی های بلاکچینی پلتفرمMerit Circle

کلام آخر

طی این مقاله توضیح دادیم که پلتفرم Merit Circle طی مدت کوتاهی که روی کار آمده به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده است. در حال حاضر قیمت توکن شبکه مریت سیرکل در حال افزایش است و همین امر نشانه‌ای از پیشرفت توکن MC خواهد بود. در واقع می‌توان این توکن را جزء برترین توکن‌ها در نظر گرفت.

پلتفرم Merit Circle با هدف کسب درآمد از بازی‌های صنعت بلاکچین روی کار آمده است و مدل مدیریتی جدید را شامل می‌شود. در ضمن با کمک این پلتفرم دارندگان توکن مریت سیرکل می‌توانند در شرط‌بندی‌ها نیز شرکت کنند و به جوایز خوبی دست یابند.

آیا تجربه کسب درآمد از طریق بازی‌های بلاکچین را دارید؟ ممنون می‌شویم تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.