بیل گیتس: رمزارزها خروجی با‌ارزشی ندارند.

0

به گزارش کیوسک به نقل از نیوز بیت‌کوین (news.bitcoin.com)، گیتس گفت: “من دوست دارم روی چیزهایی سرمایه‌گذاری کنم که خروجی ارزشمندی دارند.” (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا اتریوم خود را خرید کنید

چرا بیل گیتس روی رمزارزها سرمایه‌گذاری نمی‌کند

بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، در جلسه ردیت AMA (هر چیزی از من بپرس) روز پنجشنبه، نظرش را درمورد بیت‌کوین و رمزارزها، به اشتراک گذاشت. یکی از سوالاتی که از او پرسیده شد این بود که “نظر شما در مورد بیت‌کوین و درکل رمزارزها چیست؟” گیتس پاسخ داد:
“من هیچکدام را نخریدم. دوست دارم روی چیزهایی سرمایه‌گذاری کنم که خروجی باارزشی دارند.”
او اضافه کرد: “ارزش شرکت‌ها بر این اساس است که آن‌ها چگونه محصولات عالی تولید می‌کنند. ارزش ارزهای دیجیتال دقیقاً همان چیزی است که شخص دیگری تصمیم می‌گیرد تا دیگری برای آن بپردازد، تا مثل سرمایه‌گذاری‌های دیگر به جامعه اضافه نشود.”

مطالعه بیشتر: جک دورسی، از دلیل افزایش قیمت بعدی بیت‌کوین می‌گوید


موضع گیتس در مورد رمزارزها منعکس‌کننده موضع شرکت برکشایر هاتاویِ وارن بافت است. اوراکل اوهاما(لقب وارن بافت)، اواسط امسال به طور مفصل توضیح داد که چرا او روی بیت‌کوین یا رمزارزها سرمایه‌گذاری نمی‌کند.
بافت درمورد بیت‌کوین توضیح داد: “این سرمایه‌گذاری چیزی تولید نمی‌کند.” او گفت برای تمام بیت‌کوین‌های جهان 25 دلار هم پرداخت نمی‌کند.
نظر اون این است: “با آن چه کنم؟ من باید به هر طریقی آن را به شما بفروشم؛ هیچ کاری انجام نمی‌دهد.”
بنیانگذار مایکروسافت و رئیس مشترک بنیاد بیل و ملیندا گیتس، مدت‌هاست که از منتقدان بیت‌کوین و رمزارزها بوده است.

برای اطلاع از قیمت تتر و خرید تتر روی کیوسک حساب کنید.

مطالعه بیشتر: نظر ایلان ماسک درباره دوج‌کوین
او بهمن-اسفند سال 99 گفت بیت‌کوین ندارد و اضافه کرد که درباره‌ی آن “دیدگاهی خنثی” دارد. با این حال، او گفت که رمزارز، یکی از نوآوری‌های فناوری است که جهان بدون آن بهتر است.
گیتس گفت: “روشی که امروزه رمزارزها کار می‌کند، امکان انجام بعضی فعالیت‌های مجرمانه را فراهم می‌کند؛ خوب است که از شر آن خلاص شویم.” با ما در کیوسک آکادمی همراه باشید.

مطالعه بیشتر: پلن بی کیست؟

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.