باشگاه فوتبال اینتر میلان هم به جمع بلاک‌چینی‌ها پیوست

0

قهرمان دوره اخیر سری آ هم به جمع باشگاه‌های فوتبال بزرگی اضافه شد که می‌خواهند از ظرفیت‌های بلاک‌چین بهره ببرند.

به‌گزارش کیوسک، به‌نقل از وب‌سایت بیت‌کوین (Bitcoin)، باشگاه بزرگ اینتر میلان، قهرمان دوره اخیر سری آ، لیگ حرفه‌ای فوتبال ایتالیا، با شرکت بلاک‌چین زایترا لبز (Zytara Labs) قرارداد همکاری به‌ارزش ۱۰۰میلیون دلار امضا کرده است.

این قرارداد مشارکت چندساله ۸۵میلیون یورویی (معادل ۱۰۰میلیون دلار) بین باشگاه اینتر و شرکت زایترا لبز منعقد شده و روز پنج‌شنبه گذشته هم برای نخستین بار رسانه‌ای شد. طرف‌های قرارداد در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرده‌اند که این همکاری می‌تواند برنامه‌های اینتر را برای ورود به دنیای مخاطبان دیجیتالی، جهانی و نماینده‌های همه گروه‌های سنی مختلف، تسهیل نماید.

طبق این قرارداد، توکن XDB رمز ارز رسمی باشگاه اینتر خواهد بود و باشگاه ایتالیایی بلیط استادیومش را با استفاده از این رمز ارز به فروش می‌رساند. علاوه بر این، قرار است زایترا لبز، روی توسعه اپلیکیشن موبایلی این باشگاه و همین‌طور ادغام سرویس بانکداری دیجیتالی خود با آن هم کار کند.

آن‌ها در نظر دارند از بلاک‌چین دیجیتال‌بیتز (Digitalbits) برای ایجاد کارت‌های دیجیتالی بازیکنان این باشگاه و همین‌طور توکن‌های غیرمثلی برای طرف‌داران پرشور این تیم در سرتاسر جهان استفاده نمایند.

طبق مفاد این قرارداد، برند دیجیتال‌بیتز روی آستین پیراهن این تیم در کلیه مسابقات اروپایی حک می‌شود. این لوگوی رمز ارزی روی پیراهن همه تیم‌های این باشگاه، چه در سطوح نونهالان و جوانان، و چه تیم‌های مردان و زنان، در همه مسابقات رسمی داخلی و خارجی دیده خواهد شد.

البته این اولین قرارداد با شرکت‌های رمز ارزی در سری آ نیست. اوایل ماه اوت بود که رقیب سنتی اینتر میلان، یعنی باشگاه آ ث میلان ایتالیا هم قرارداد بلندمدتی با شرکت بیت‌مکس (Bitmex) امضا کرد. طبق مفاد آن قرارداد، لوگوی بیت‌مکس در فصل جدید فوتبال ایتالیا، و در همه مسابقات روی آستین پیراهن بازیکنان میلان دیده می‌شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.