نظر ایلان ماسک درباره دوج‌کوین و برتری آن نسبت به بیت‌کوین

0

ماسک اندازه بلاک کوچک دوج‌کوین را مزیت آن نسبت به بیت‌کوین می‌داند و امیدوار است در آینده به بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا تبدیل شود.

به‌گزارش کیوسک، به‌نقل از کریپتوپوتیتو (CryptoPotato)، ایلان ماسک نظریه جالبی درباره چرایی غلبه دوج‌کوین (DOGE) بر دنیای رمز ارزها دارد. وی طی رویداد آنلاین B Word و در گفت‌وگو با جک دورسی و کتی وود، این نظریه جالب‌توجه خود درباره دوج‌کوین را با همه در میان گذاشت. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا پنکیک سواپ خود را خرید کنید

ایلان ماسک در پاسخ به سؤالی درباره چشم‌اندازهای دوج‌کوین، ابتدا درباره نظریه قدیمی «تیغ اُکام» (Occam’s razor) توضیح داد، که می‌گوید: «ساده‌ترین توضیح، محتمل‌ترین توضیح است».

سپس نظر یکی از دوستانش را بر مبنای آن نظریه بیان کرد، که گفته «مضحک‌ترین توضیح، محتمل‌ترین توضیح است».
در نهایت هم درباره نظریه خودش توضیح داد مبنی بر اینکه «سرگرم‌کننده‌ترین توضیح، محتمل‌ترین توضیح است»!

مطالعه بیشتر: بیل گیتس و ارز دیجیتال

مدیرعامل تسلا، طبق این نظریه آینده‌ای برای دوج‌کوین متصور است که طی آن، این رمز ارز که در ابتدا برای شوخی و خنده درست شد، بزرگ‌ترین رمز ارز دنیا خواهد شد. توضیح این مسئله باعث خنده خودش و همین‌طور مجری رویداد شد، بنابراین مشخص نیست که آیا واقعا نظرش همین است یا نه!

بقیه گفت‌وگوها هم صرفا روی بیت‌کوین تمرکز داشتند، اما چندین بار به کل رمز ارزها هم کشیده شدند، که دوج‌کوین هم جزوی از آن‌هاست.

مطالعه بیشتر: جک دورسی، از دلیل افزایش قیمت بعدی بیت‌کوین می‌گوید

برای اطلاع از قیمت پولکادات و خرید پولکادات روی کیوسک حساب کنید.

ماسک اندازه بلاک دوج را مزیت آن نسبت به بیت‌کوین می‌داند، چون اجازه سرعت تراکنش بالاتری را می‌دهد. اما در عین حال اذعان می‌کند که بیت‌کوین هم مشغول حل این مسئله، با راه‌حل لایه دوم و شبکه لایتنینگ است.

ایلان ماسک امید دارد که طیف وسیعی از رمز ارزهای فعلی، از جمله بیت‌کوین و دوج‌کوین، بتوانند به رشد و توسعه خود ادامه بدهند.

مطالعه بیشتر: پلن بی کیست؟

او در نهایت گفت: «باید اقداماتی را انجام دهیم که آینده را بهتر می‌کنند… آینده جهان باید بیت‌کوین، اتر و دوج‌کوین موفقی در دل خود داشته باشد، تا بتوانند قدرت فرد را در برابر حکومت افزایش بدهند».

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا تتر خود را خرید کنید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.