کــیـوســک

صرافی ارزهای دیجیتال

logo-Symbol(1)

قیمت شیبا اینو

کیوسک، بازار ارزهای دیجیتال برای هر سطح از دانش​

پشتیبانی بیش از 300 ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال متاورسی، گیمینگ، DeFi و ...

Login Icons-05

خرید و فروش آنی شیبا اینو

معامله ارزهای دیجیتال با هر سطح از دانش

Login Icons-04

احراز هویت آسان و سریع

بررسی خودکار و در لحظه احراز هویت‌

Login Icons-06 1

همان‌طور که بازار بسیاری از مواد مصرفی و حتی خوراکی دچار نوسان می‌شود و ما ماهانه و حتی روزانه با تغییر انواع قیمت‌ها در بازار واقعی روبه‌رو می‌شویم، فضای ارزهای دیجیتال نیز دچار نوسانات زیادی است. از همین‌رو به تازگی ما شاهد تغییرات زیادی در قیمت ارز شیبا بوده‌ایم که شاید باعث تعجب بسیاری از ما شد.

شیبا اینو چیست؟

شیبا اینو یکی از ارزهای دیجیتال هم‌رده دوج کوین است که با نمادی از یک سگ ژاپنی شناسایی می‌شود. در واقع شیبا اینو یکی از میم کوین‌های حاضر در بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید که توانست نظر سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کند و در بازار سروصدای زیادی به راه بیندازد.

این رمز ارز نیز همانند دوج کوین بر روی اتریوم ایجاد شد و حتی سعی دارد از دوج کوین پیشی بگیرد. عده‌ای از سرمایه‌گذاران با توجه به هدف رقابتی شیبا اینو با دوج کوین، این ارز دیجیتال را به نوعی قاتل دوج کوین می‌دانند. به تازگی شیبا توانست پیشرفت‌های چشمگیر خود را به رخ بکشد و جزء ارزهای برتر به حساب آید.

قیمت شیبا اینو

در تاریخ 9 ژوئن سال 2022 قیمت ارز شیبا معادل 0.000011 دلار است که این قیمت نسبت به ارزش شیبا در تاریخ 19 آگوست سال 2020 تغییر چشمگیری داشت. به عبارت دیگر ارز شیبا از تاریخ 19 آگوست سال 2020 تا تاریخ 15 آوریل سال 2021 هیچ ارزش مالی نداشت و تنها به عنوان یک سرگرمی در نظر گرفته می‌شد.

از آنجایی که ارز شیبا مورد توجه طرفداران و سرمایه‌گذاران بسیاری قرار گرفت، کم کم قیمت این رمز ارز سیر صعودی پیدا کرد و حتی در تاریخ 28 اکتبر سال 2021 به بالاترین قیمت خود معادل 0.00008 دلار رسید. البته در حال حاضر به دلیل نوسانات بسیار زیاد بازار ارزهای دیجیتال، بهتر است قبل از خرید و فروش ارز شیبا، قیمت لحظه ای آن را از طریق همین صفحه بررسی کنید.

 

قیمت شیبا اینو در صرافی کیوسک
قیمت شیبا اینو در صرافی کیوسک


نحوه خرید ارز شیبا اینو

از آنجایی که ارز شیبا اینو جزء رمز ارزهای سرگرم‌کننده به حساب می‌آید و در واقع یکی از میم کوین‌های حاضر در بازار ارزهای دیجیتال است، امکان خرید این ارز دیجیتال از طریق صرافی‌های ایرانی وجود دارد.

برای خرید شیبا اینو باید از کیف پول امنی استفاده کنید و در ادامه یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی همانند صرافی کیوسک را انتخاب کنید و در آخر رمز ارزی که قصد تبدیل آن به شیبا دارید را در نظر بگیرید. با تایید نهایی می‌توانید رمز ارز شیبا اینو را خریداری و به آدرس کیف پول خود منتقل کنید.

چه آینده‌ای در پیش‌رو قیمت شیبا است؟

با توجه به استقبال چشمگیر طرفداران و سرمایه‌گذاران در سراسر جهان، این امکان وجود دارد که قیمت ارز شیبا تا سال 2028 به اوج خود برسد. البته عده‌ای از متخصصان بر این باور هستند که شیبا اینو نمی‌تواند پاسخگو نیاز تمام کاربران باشد و همین امر ممکن است سبب نزول این ارز دیجیتال شود.

با وجود تمام تحلیل‌های تخصصی، شما می‌توانید روزنه‌هایی از امید و نشانه‌های مثبتی را در سیر صعودی این رمز ارز مشاهده کنید. البته اگر عاقلانه فکر کنید، به طور حتم ارزهای دیجیتالی پایدار باقی می‌مانند که  بنیان و بنیاد قوی داشته باشند و متاسفانه رمز ارز شیبا اینو هیچ ریشه و سابقه پایدار و قوی ندارد اما در هر حال فراموش نکنید که فضای بازار ارز دیجیتال شیبا بی‌ثبات است و هیچ‌کس از آینده باخبر نیست.

شیبا اینو توکنی در بلاکچین اتریوم محسوب می‌شود و بنیان‌گذار آن، ریوشی، می‌گوید این ارز دیجیتال حاصل پروژه‌ای آزمایشی در راستای ایجاد جامعه‌ای خودجوش و غیرمتمرکز است. در حالی که برای تعداد واحدهای سایر ارزهای دیجیتال محدودیتی وجود ندارد، ارز شیبا دارای محدودیت است.

از آنجاییکه سرمایه‌گذاران شایستگی‌های این ارز دیجیتال را در اینترنت یا سایر نقاط جامعه بیان می‌کنند و به نمایش می‌گذارند، شیبا نیز ارزش واقعی و مثال‌زدنی کسب کرده‌است. ناگفته نماند در موفقیت‌های چشمگیر ارز شیبا رهبران مذاکرات بین‌المللی، اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی، و سازندگان الگوهای رفتاری، نقش بسزایی داشته‌اند.

تاکنون قانونی مبنی بر مجرمانه بودن  مبادله شیبا اینو در سطح عمومی و برای مردم وجود ندارد. مگر اینکه در طی فرآیند خرید و فروش آن، عمل مجرمانه‌ای انجام شود که قابل پیگرد قانونی باشد.

براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده ارز شیبا دوباره با افزایش قیمت همراه خواهد بود. در حال حاضر این ارز مجازی پشتوانه پرقدرتی ندارد اما خریداران فعال آن می‌توانند به افزایش ارزش این ارز دیجیتال کمک کنند. در واقع اگر خریداران فعالیت بیشتری داشته باشند ارزش ارز دیجیتال شیبا به طور چشمگیری بیشتر خواهد شد.
البته فراموش نکنید که فضای بازار ارز دیجیتال شیبا بی‌ثبات است و هیچ‌کس از آینده باخبر نیست.

صرافی کیوسک یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که به راحتی و با اطمینان می‌توانید برای خرید و فروش شیبا اینو و دیگر ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنید.

در ابتدا لازم است که در این صرافی ثبت نام کرده و هویت خود را تایید کنید 

logo-Symbol(1)

تمام حقوق این وبسایت برای صرافی کیوسک محفوظ می‌باشد