کیف پول اتمیک والت و بررسی سیر تا پیاز آن با آکادمی کیوسک!

بررسی کیف پول اتمیک والت و نحوه کار با آن

0

اگر به تازگی وارد دنیای دیجیتال شده‌اید و در حال حاضر به دنبال یک کیف پول رمزنگاری مناسب هستید، احتمالا بعد از جست‌وجوهای فراوان به کیف پول اتمیک والت بر بخورید.

اکثر نظرات درباره این کیف پول‌ها کاملا مثبت است و اگر بخواهم حقیقت را به شما بگویم، لازم نیست اصلا تعجب کنید، اغلب این نظرات کاملا درست هستند و این کیف پول واقعا محصول بی‌نظیری است.

اتمیک والت دارای چندین نکته مثبت است که همه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال بدون شک از آنها استقبال خواهند کرد. این کیف از بیش از 500 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن بسیار ساده و مبتدی است.

این مقاله از آکادمی کیوسک را به بررسی کیف پول اتمیک والت اختصاص داده‌ایم. با ما همراه باشید تا در انتها تصمیم بگیرید که آیا این کیف برای شما مناسب است یا خیر. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟


معرفی کیف پول اتمیک والت


کیف پول اتمیک والت (Atomic Wallet) یک کیف پول غیرمتمرکز ارز دیجیتال و اپلیکیشن مبادلاتی است که از بیش از 500 سکه و توکن پشتیبانی می‌کند. کیف پول اصلی این صرافی غیرمتمرکز اتمیک سواپ (Atomic Swap) است که با توجه به اسم صرافی نام‌گذاری شده است.

اتمیک والت در سال 2017 توسط کنستانتین گلادیچ (Konstantin Gladych)، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل چنجلی (Changelly) تأسیس شد. این کیف پول از چندین سیستم عامل از جمله ویندوز (Windows)، مک (MacOS)، اندروید (Android) و آی او اس (iOS) و پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های این صرافی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از صرافی متمرکز، از کارت بانکی خود برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، لایت کوین و اتریوم استفاده کنند. این کیف پول به یک کیف پول محبوب در جامعه رمزنگاری تبدیل شده است.

البته کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند از کارت بانکی خود برای خرید مستقیم از این کیف پول اقدام کنند. در این صورت باید از یک صرافی ارز دیجیتال خرید خود را انجام دهید و سپس سکه‌ها را به کیف پول اتمیک خود منتقل کنید.

مطالعه بیشتر: کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا شیبای خود را خرید کنید

کیف پول اتمیک والت چگونه کار می‌کند؟


با توجه به عملکرد کیف پول مخصوص رمزارزها، کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را از طریق کلیدهای خصوصی ذخیره کرده و امنیت آنها را تضمین کنند. یک کیف پول به کاربران امکان دسترسی کامل به دارایی‌هایشان را می‌دهد.

همانطور که می‌دانید وجوه کاربران برای یک تراکنش امن در شبکه بلاک چین ادغام می‌شود. رمز ارزهای مورد نظر از کیف پول اتمیک والت بلافاصله با گره‌های بلاک چین انتخابی کاربر ادغام می‌شود.

علاوه بر این، تمام اقدامات انجام شده توسط کاربر از جمله تاریخچه تراکنش‌ها سرمایه‌گذاری‌ها و مبادلات در کیف پول‌های ارز دیجیتال قابل ردیابی است.

مطالعه بیشتر: کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال


ویژگی‌های کیف پول اتمیک والت


کیف پول اتمیک والت ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

برای معامله‌گران تازه‌کار سودآور است

از آنجایی که کیف پول اتمیک کاملا رایگان است، این پلتفرم از سوی مبتدیانی که در صرافی‌های ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، بیشترین درخواست را دارد.

تکنولوژی این کیف پول سرمایه‌گذاران تازه کار را قادر می‌سازد حتی اگر دارایی‌ در اختیار ندارند، ارز دیجیتال خریداری کنند. تقریبا تمام سکه‌ها و توکن‌ها در صرافی مربوط به این کیف پول معامله می‌شود و این به نفع معامله‌گران تازه‌کار است.

مطالعه بیشتر: کیف پول یورویی

یک تبادل امن اتمی را فراهم می‌کند

کاربران نیاز به یک کیف پول و پلتفرم امن دارند. برای ایجاد این امنیت، کیف پول اتمیک والت با کلید‌های خصوصی رمزگذاری شده است.

یکی از ویژگی‌های مهم اتمیک والت، بازیابی کیف پول است. بنابراین خیالتان راحت باشد که دارایی‌های دیجیتال شما همواره با یک عبارات بازیابی 12 کلمه‌ای ایمن شده است. این عبارت بازیابی در زمان ایجاد کیف پول به شما داده می شود که باید آنها یادداشت کرده و در جایی امن نگهداری کنید.

مزایا و معایب اتمیک والت

مزایا و معایب اتمیک والت


مزایا

  • کیف پول اتمیک والت رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد.
  • در این پلتفرم معاملاتی، 500 سکه و توکن از طریق تکنولوژی اتمیک سواپ (Atomic Swap) معامله می‌شوند.
  • اتمیک والت کلیدهای خصوصی را ارائه می‌دهد که در دستگاه کاربر (موبایل) ذخیره می‌شوند و رمزگذاری شده‌اند.

معایب

  • پلتفرم اتمیک والت از کیف پول سخت افزاری پشتیبانی نمی‌کند.
  • کاربران تنها قادر به معامله سکه‌های منتخب پشتیبانی‌شده در کیف پول، هستند.

مطالعه بیشتر: مشکلات کیف پول اتمیک والت


بررسی امنیت کیف پول اتمیک والت


آیا این کیف پول ایمن است؟ واقعیت این است که این پلت فرم تبادل دیجیتال به خوبی محافظت می‌شود. اتمیک والت یک رابط امن است که امکان ورود به شبکه‌های بلاک‌چین و صندوق‌های رمزنگاری را فراهم می‌کند.

با این حال، کاربر باید در هنگام معامله هوشیار باشد و تحقیقات خود را کامل انجام‌ دهد. این کیف پول یک پلتفرم با منبع باز است که از خطر هکرهای پنهانی که می‌خواهند اطلاعات رمز عبور کیف پول را به دست آورند، کاهش می‌دهد.

به طور خلاصه می توان گفت که خطرات معاملات ارزهای دیجیتال را می‌توان از طریق ویژگی‌هایی که این پلتفرم در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد، به طور ماهرانه تعدیل کرد.

مطالعه بیشتر: وریفای حساب پرفکت مانی


اتمیک والت از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟


کیف پول اتمیک والت از بیش از 500 سکه و توکن پشتیبانی می‌کند. توکن های پشتیبانی‌شده توسط این کیف پول، از جمله برترین رمز ارزهای بازار کریپتوکارنسی هستند. پس جای نگرانی ندارد و این کیف پول امکان معامله بیشتر رمز ارزهای پرتقاضا را فراهم کرده است. برخی از آنها عبارتند از:

  • بیت کوین (Bitcoin)
  • اتریوم (Ethereum)
  • لایت کوین (Litecoin)
  • بیت کوین کش (Bitcoin Cash)
  • تتر (Tether USD)
  • کاردانو (Cardano)
  • مونرو (Monero)
  • تزوس (Tezos)
کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا سندباکس خود را خرید کنید

کارمزد تراکنش‌ها در اتمیک والت


دانلود و استفاده از اتمیک والت رایگان است اما استفاده از سرویس‌های آن در مواقع خاصی، کارمزد مخصوص به خودش را دارد. در این قسمت به بررسی کارمزد تراکنش‌ها در اتمیک والت می‌پردازیم.

  • اگر با استفاده از کارت اعتباری اقدام به خرید رمز ارز کنید، پلتفرم حدود 7% کمیسیون معادل حداقل 10 دلار کارمزد دریافت می‌کند.
  • معاملات همتابه‌همتا که داخل کیف پول انجام می‌شوند، کارمزدهای مختلفی دارند.
  • معاملات انجام شده از طریق سایت شیپ شیفت (ShapeShift)، نرخ عمومی کارمزد را نشان می‌دهد.

مطالعه بیشتر: کیف پول برد ولت


چطور کیف پول اتمیک والت بسازیم؟


برای استفاده از کیف پول اتمیک والت، اولین قدم این است که اپلیکیشن کیف پول را از طریق فروشگاه گوگل پلی و یا وب سایت رسمی اتمیک والت دانلود کنید. اگر مسیر وبسایت را انتخاب می‌کنید، مرحله‌ای برای دانلود نرم افزار کیف پول Atomic وجود دارد.

پس از نصب و ورود به برنامه، دو گزینه پیدا خواهید کرد: ایجاد کیف پول (Create Wallet) و بازیابی از طریق پشتیبانی.

سرمایه‌گذاران تازه کار باید روی گزینه «ایجاد کیف پول»، یعنی اولین گزینه کلیک کرده و پس از آن یک عبارت بازیابی 12 کلمه‌ای را که به ترتیب شماره‌گذاری شده‌اند، یادداشت کنند.

بعد از طی این مرحله کیف پول شما ساخته می‌شود و می‌توانید سرمایه‌گذاری‌های تجاری رمزنگاری خود را آغاز کنید. فرآیند پشتیبان‌گیری به شما کمک می‌کند تا توانایی دسترسی به کیف پول اتمی خود را در هر مکان و هر زمان داشته باشید.

چگونه می‌توان با استفاده از کیف پول اتمیک، ارز دیجیتال دریافت کرد؟

چگونه می‌توان با استفاده از کیف پول اتمیک، ارز دیجیتال دریافت کرد؟


  • رمز ارز مورد نظر را انتخاب کنید.
  • آدرس والت خود را کپی کنید.
  • این آدرس را برای شخص فرستنده وجه بفرستید.
  • جهت تائید واریز حدود نیم ساعت صبر کنید.
  • موجودی کیف پولتان را بررسی کنید تا از وارد شدن وجه به حسابتان مطمئن شوید.

و اما نحوه ارسال رمزارز توسط کیف پول اتمیک والت آشنا می‌شویم.

مطالعه بیشتر: کیف پول پرفکت مانی


چگونه می‌توان با استفاده از کیف پول اتمیک ارز دیجیتال ارسال کرد؟


  • ارزهای موجود در کیف پول خود را بررسی کنید.
  • سپس کریپتوکارنسی را مورد نظر را برای ارسال، انتخاب کنید.
  • گزینه ارسال را انتخاب کنید.
  • آدرس گیرنده و میزان وجهی را که تصمیم به فرستادن آن دارید وارد کنید.
  • گذرواژه‌ای را که انتخاب کرده بودید وارد کنید.
  • گزینه Send و سپس Confirm را بزنید.

مطالعه بیشتر: تفاوت کیف پول سرد و گرم


نتیجه


وقتی در مورد کیف پول اتمیک والت صحبت می‌شود، مزایای آن از معایبش بسیار بیشتر است.

به طور خلاصه می‌توان گفت، اتمیک والت یک پلتفرم برای مبادله توکن‌های بومی و یک کیف پول در صرافی‌های رایج شبکه بلاک چین در بازار ارزهای دیجیتال است. این کیف پول بیش از 500 سکه را پشتیبانی می‌کند که معروف‌ترین رمز ارزها نیز در این لیست جای می‌گیرند.

به‌عنوان یک پیشنهاد، سعی کنید همواره کیف پول خود را به روز رسانی کنید. به شما قول می‌دهم هر بار با ویژگی‌های جذاب و جدید خود شما را شگفت زده خواهد کرد!

سپاسگزاریم که تا انتهای این محتوا با ما همراه بودید. اگر از کاربران اتمیک والت هستید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.