ایلان ماسک: اسپیس‌ایکس به‌زودی دوج‌کوین را برای کالا می‌پذیرد

0

به گزارش کیوسک به نقل از نیوز بیت‌کوین (news.bitcoin.com)، علاوه بر اینکه قرار است دوج برای کالا در اسپیس‌ایکس پذیرفته شود، اشتراک (سابسکرایپشن) استارلینک هم احتمال دارد “یک روزی” با دوج‌کوین پرداخت شود.

اسپیس‌ایکس به زودی دوج‌کوین را برای کالا می‌پذیرد

روز جمعه زمانی که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس از طریق توییتر اعلام کرد که اسپیس‌ایکس به زودی میم‌رمزارز را برای کالا می‌پذیرد، دوج‌کوین کمی تقویت شد.
رئیس اسپیس‌ایکس توییت کرد: “کالاهای تسلا را می‌شود با دوج خرید، به زودی همین اتفاق برای کالاهای اسپیس‌ایکس می‌افتد.”
علاوه بر این، ماسک گفت اشتراک استارلینک اسپیس‌ایکس، شاید “یک روزی” با دوج‌کوین پرداخت شود. وب سایت خودش توضیح می‌دهد که استارلینک، “اینترنت با باند پهن، پرسرعت و با تاخیر کم را در نقاط دورافتاده و روستایی در سراسر جهان” ارائه می‌دهد.
بعد از توییت ماسک در مورد پذیرش دوج‌کوین توسط اسپیس‌ایکس، قیمت این میم‌رمزارز افزایش پیدا کرد. در زمان انتشار توییت، دوج با قیمت 0.078399 دلار به ازای هر سکه معامله می‌شد؛ بعد از آن به سرعت بیشتر از 8 درصد افزایش پیدا کرد و به 0.084927 دلار رسید؛ با این حال، این میم‌کوین به سرعت بیشتر آن چیزی که افزایش داشت را از دست داد و الان، ساعت 12:15 روز هفتم خرداد 1401، با قیمت 0.082189 دلار معامله می‌شود.
تسلا از دی-بهمن شروع به پذیرش پرداخت‌های دوج‌کوین برای بعضی از کالاهایش کرد. این شرکت خودروهای الکتریکی، در حال حاضر هیچ رمزارز دیگری قبول نمی‌کند.
این شرکت قبلاً بیت‌کوین را برای محصولاتش می‌پذیرفت، ولی به خاطر نگرانی‌های زیست‌محیطی آن را متوقف کرد. ماسک، دی-بهمن 1399 گفت تسلا، زمانی دوباره بیت‌کوین را قبول می‌کندکه استخراج‌کنندگان بتوانند 50 درصد مصرف انرژی پاک را تأیید کنند. با این حال، او هنوز این موضوع را بازنگری نکرد.
رئیس اسپیس‌ایکس این ماه گفت دوج‌کوین، به عنوان یک ارز، پتانسیل خوبی دارد در حالی که بیت‌کوین، به عنوان یک ذخیره ارزش مناسب‌تر است.
مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس، در حال حاضر برای خرید توییتر تلاش می‌کند؛ با این حال، این معامله در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده تا تا جزئیاتی را بررسی کند که حساب‌های هرزنامه و جعلی، کمتر از 5 درصد از کاربران پلتفرم رسانه‌‌ی اجتماعی را تشکیل بدهند.

منبع کمکی ترجمه: abadis.ir

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.