هرآنچه لازم است راجع به کیف پول پرفکت مانی بدانید

کیف پول پرفکت مانی

0

کیف پول پرفکت مانی یک سرویس پرداخت آنلاین جهانی است که به کاربران امکان پرداخت فوری و انتقال وجهی ایمن، در سراسر اینترنت را می‌دهد. همچنین فرصت‌های منحصر به فردی را برای کاربران اینترنت و صاحبان مشاغل اینترنتی فراهم می‌کند.

هدف پرفکت مانی رساندن معاملات آنلاین به سطح ایده‌آل در اینترنت است. کاربران پرفکت مانی علاوه بر مزایای فوق امکان خرید و فروش رمز ارزها، ذخیره‌ آنها در کیف پول دیجیتال خود و دریافت سود ماهانه سرمایه خود را دارند.

پرفکت مانی محبوب ترین EFT در زمینه سرمایه‌گذاری آنلاین است.

در این مقاله با جزئیات توضیح خواهم داد که سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی چیست و چه مزایایی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.(لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

تاریخچه و معرفی کیف پول پرفکت مانی

پرفکت مانی در سال 2007 در پاناما ثبت شد و هم اکنون دفتر مرکزی آن در شهر زوریخ سوئیس واقع شده است.

پاناما کشوری است که قوانین سختگیرانه کنترل مالی ندارد. به عنوان مثال، این شرکت (برخلاف شرکت‌های غربی) می‌تواند دارایی کاربران خود را در فعالیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند و آنها را در سود حاصل از سرمایه‌گذاری شریک کند.

پرفکت مانی در سال‌های متوالی زیر سایه کمپانی «لیبرتی رزرو»، فعالیت داشت اما بعد از بسته شدن این کمپانی محبوبیت پرفکت مانی دو چندان و تبدیل به سیستم پرداخت اصلی در دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین شد.

سرویس آنلاین پرفکت مانی کاملا متناسب با نیازهای سرمایه‌گذاران است. در پرفکت مانی مالیاتی برای معاملات وجود ندارد و تنها کمیسیون کمی برای معاملات در نظر گرفته می‌شود.

در ضمن امروزه پرفکت مانی یک رقیب قدر برای پی پال (پی پال یک سرویس پرداخت و انتقال پول آنلاین است.) محسوب می‌شود، چرا که بدون توجه به تحریم‌های موجود به تمامی کشور‌ها خدمات ارائه می‌دهد و این یک خبر بسیار خوب برای ما ایرانی‌ها است. خلاصه این که شما با کیف پول دیجیتال پرفکت مانی، امکان تبدیل رمزارزهای خود به ارزهای مختلف، و خرید از سایت‌های خارجی را دارید.

برای استفاده از این امکانات تنها کافی است یک حساب کاربری در سایت perfectmoney برای خود ایجاد کنید.

در ادامه‌ این مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی را به طور کامل آموزش خواهیم داد.

مطالعه بیشتر: کیف پول دیجیتال

پرفکت مانی

امنیت پرفکت مانی چگونه است؟

با توجه به بالاترین کیفیت اجزا در سیستم مالی ساخته شده، پرفکت مانی بدون شک یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مالی دنیا است. تحقیقات متعددی ثابت کرده است که پرفکت مانی توانسته در کنار ساخت یک کیف پول دیجیتالی راحت و قابل استفاده برای کاربر آن را به سیستم امنیتی باورنکردنی مجهز کند.

پرفکت مانی برای ساخت سیستم امنیتی خود از فن آوری ها و ابزارهای مدرن موجود بهره برده است و به طور منظم آن ها را به‌روز‌رسانی می‌کند. در نتیجه خطرات موجود برای کاربران را به حداقل می‌رساند.

اما شگفتی اصلی اینجاست که این سیستم امنیتی قوی نه تنها هیچ خللی در کار کاربران ایجاد نمی‌کند بلکه استفاده از وب سایت پرفکت مانی را برایشان آسان و لذت بخش می‌سازد. در پرفکت مانی هر کاربر این امکان را دارد تا به صورت دستی تنظیمات امنیتی حساب خود را شخصی سازی کند.

مطالعه بیشتر: کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا ایاس خود را خرید کنید

بررسی سرعت تراکنش در کیف پول پرفکت مانی

در دنیای امروزی سیستم بانکی مدرن بیش از حد محافظه کارانه و کند عمل می‌کند، البته اوضاع سیاسی جهان در روند کاهشی سرعت سیستم بانکی بی‌تاثیر نیست. در سیستم بانکی موجود، ضرورت اجرای برخی قوانین و لزوم رعایت امنیت ملی، سرعت معاملات مالی را کاهش می‌دهد. پرفکت مانی با توجه به اهمیت نبود واسطه در معاملات و ایجاد کانال‌های ارتباطی مدرن سرعت پردازش معاملات را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

مطالعه بیشتر: کیف پول برد ولت

مزایای پرفکت مانی

پرفکت مانی به طور گسترده‌ای بین سرمایه‌گذاران شناخته شده است و مزایای زیادی وجود دارد که آن را به سیستمی مطلوب برای پرداخت‌های آنلاین تبدیل می‌کند.

از مزایای پرفکت مانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای کاربران تایید شده، کمیسیون معاملات 0.5 درصد می‌باشد.
  • سیستم پرفکت مانی مشمول مالیات بر درآمد نشده و کاربران برای انجام تراکنش های مختلف در آن نیاز به پرداخت مالیات ندارند .
  • وب سایت پرفکت مانی در 23 زبان در دسترس است.
  • یک API مشخص برای مبادلات ارزها، خرید و سایر فعالیت‌های تجاری وجود دارد. (API یک رابط کاربردی برنامه‌نویسی است که درخواست کاربر را دریافت و به نرم افزارها منتقل می‌کند.)
  • نحوه کار کردن با این کیف پول بسیار ساده است .
  • چندین حساب متفاوت برای ارزهای مختلف مانند دلار، انس، بیت‌کوین، یورو و … وجود دارد.
  • به حساب موجود در پرفکت مانی سالانه 4 درصد سود تعلق می‌گیرد.
  • از سال 2010 پرفکت مانی مبادلات اعتباری خاص خود را دارد که از طریق آن می‌توانید پول قرض دهید و از سایر کاربران قرض بگیرید.
  • نیاز به احراز هویت برای دریافت مجوز شروع فعالیت در سیستم پرفکت مانی نیست .
  • پرفکت مانی این امکان را به شما می‌دهد که با اطلاع از رشد نرخ ارزها از ارزهای مختلف درآمد کسب کنید.
  • نرم افزار پرفکت مانی در هر دو سیستم iOS و Android در دسترس هستند.

مطالعه بیشتر: کیف پول رونین

پرفکت مانی

معایب کیف پول پرفکت مانی

معایب پرفکت مانی در مقایسه با مزایای آن بسیار کم هستند؛ اما خب به هرحال برای کار با هر سیستمی باید به نقاط ضعف و قوت آن کاملا آگاه باشیم.

معایب پرفکت مانی عبارتند از:

  • در نظر گرفتن کارمزد 1.99 درصد برای کاربران تایید نشده. به عبارتی اگر آمادگی ارائه‌ی اسناد خود را برای بررسی به پرفکت مانی نداشته باشید، توانایی کارکردن با حساب خود را در ازای پرداخت کارمزد بالاتر خواهید داشت.
  • اگر جزو کاربران تایید نشده باشید، امکان واریز و برداشت مستقیم نخواهید داشت. این کار از طریق مبدل‌ها یا انتقال بیت کوین میسر خواهد بود.
  • اگر رمز کاربری کیف پول پرفکت مانی خود را فراموش کنید، باید برای بازگردانی آن هزینه‌های بسیار بالایی پرداخت کنید.
  • معایب ذکر شده کاملا نسبی هستند و در مورد همه کاربران صدق نمی‌کنند.

مطالعه بیشتر: تفاوت کیف پول سرد و گرم

پشتیبانی همیشگی در پرفکت مانی

شما با داشتن کیف پول پرفکت مانی، از پشتیبانی همیشگی این سایت برخوردار هستید. پرفکت مانی ضمانت می‌کند، در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز سال به هر کاربر خود در یافتن راه حل مشکلش کمک کند.

متخصصان بالقوه‌ای در مرکز پشتیبانی مشتریان پرفکت مانی مشغول به کار هستند، که در زمینه‌ امور بانکی و معاملات مالی تخصص دارند.  مرکز پشتیبانی پرفکت مانی به کاربران این امکان را می‌دهد که هر سوالی را بپرسند، هر معامله‌ای را انجام دهند و یا موجودی حساب خود را در هر زمان ببینند.

استفاده از پرفکت مانی در سراسر جهان

سیستم‌های پرداخت آنلاین جهانی اقرار می‌کنند که کنترل مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به دلیل مسئولیت‌های سنگین و مشکلات احتمالی، کار بسیار پیچیده‌ای است. به همین دلیل پرفکت مانی با هدف حداکثر کارایی و سادگی استفاده از سیستم پرداخت ایجاد شد.

پرفکت مانی به شکلی طراحی شده است که کنترل مالی ساده‌ای را هم برای ساختارهای پیچیده کسب و کار با گردش مالی چند میلیونی، و هم برای افرادی که از پول الکترونیکی برای پرداخت‌های کوچک خود استفاده می‌کنند، داشته باشند.

پرفکت مانی

مطالعه بیشتر: کیف پول الکتروم

بررسی کمال‌گرایی در پرفکت مانی

شرایط مدرن بازار مالی انگیزه‌ای شد برای ایجاد پرفکت مانی به عنوان یک سیستم مالی ساده با حداکثر نقدشوندگی. همه کاربران پرفکت مانی می‌توانند به راحتی وجوه خود را در کوتاه ترین مدت و با نرخ مناسب به ارزهای الکترونیکی تبدیل کنند. با توجه به بین‌المللی شدن بسیاری از کسب و کارها، پرفکت مانی با ایجاد سیستمی مناسب و جهانی برای تسویه حساب میان شرکای تجاری آنلاین، بسیاری از مشکلات را حل کرده است.

با استفاده از پرفکت مانی هر فردی فرصت پردازش هرگونه معامله در سراسر جهان را دارد. با تاسیس پرفکت مانی، معاملات مالی الکترونیکی به نهایت کمال خود رسیده است. گرچه پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن فناوری‌ها جدید به طور مداوم سرعت توسعه معاملات مالی آنلاین را افزایش می‌دهد؛ اما گویا پرفکت مانی همواره یک گام جلوتر است.

مطالعه بیشتر: کیف پول اکسدوس

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا اکسی اینفینیتی خود را خرید کنید

آموزش ساخت حساب کاربری در پرفکت مانی

همانطور که پیش از این ذکر کردیم، برای استفاده بدون محدودیت از خدمات پرفکت مانی باید جزو کاربران تایید شده باشید.

برای رسیدن به این مرحله لازم است ابتدا حساب کاربری در پرفکت مانی بسازید و پس از آن مراحل اهراز هویت را طی کنید.

سایت پرفکت مانی برای طی کردن مراحل اهراز هویت شما، یکی از مدارک شناسایی شما (پاسپورت، گواهینامه رانندگی یا کارت ملی)، یکی از قبوض خدماتی (قبض برق، گاز و…) و تایید شماره تلفن را می‌طلبد.

اولین قدم برای تبدیل به کاربر تایید شده در سایت پرفکت مانی، ساخت حساب کاربری است و ما، شما را در طی این مرحله همراهی خواهیم کرد. طی مراحل زیر برای ساختن حساب کاربری در سایت پرفکت مانی ضروری است:

ساخت حساب کاربری

برای ساخت حساب کاربری خود، ابتدا وارد سایت پرفکت مانی شوید و در بالای صفحه، بر روی گزینه‌ Signup کلیک کنید.

در صفحه‌ جدید باز شده فرمی را خواهید دید که اطلاعات اولیه‌ شما را برای انجام ثبت نام می‌خواهد.

  • این فرم را مطابق با مشخصات شخصی خود کامل کنید.

مشخصات خواسته شده عبارتند از:

  • نام کاربری
  • نام و نام خانوادگی
  • شهر محل سکونت
  • آدرس محل سکونت
  • کشور محل زندگی
  • کد پستی
  • آدرس ایمیل
  • شماره تلفن
  • نوع حساب درخواستی (اگر حساب شخصی است گزینه Personal و اگر تجاری است، Business را انتخاب کنید.)
  • رمز عبور (سعی کنید رمز عبور مطمئنی را انتخاب کنید و در پیچیده بودن آن دقت کنید.)
  • مجددا رمز عبور انتخابی خود را تکرار کنید.
  • کد امنیتی داده شده را وارد کادر مربوطه کنید.
  • دقت کنید که حتما اطلاعات واقعی خود را وارد کنید چرا که در غیر این صورت برای مراحل مربوط به احراز هویت با مشکل روبرو می‌شوید.
  • پس از تکمیل فرم، قوانین سایت را بخوانید و در صورت موافقت گزینه‌ I agree with terms and conditions را تیک بزنید.
  • اگر از صحت ورودی‌های خود اطمینان دارید، در نهایت روی دکمه‌ Register کلیک کنید.
  • اگر تمام اطلاعات معتبر و درست باشند با پیغام خوش‌آمد گویی سایت روبرو می‌شوید، در غیر این صورت پیام خطا نمایش داده می‌شود و ورودی‌های نادرست مشخص می‌شوند.
  • پس از تصحیح کادرهای مشخص شده دوباره روی دکمه‌ Register کلیک کنید.

تبریک! شما با موفقیت، یک حساب کاربری در سایت پرفکت مانی ساختید.

تایید حساب کاربری

پس از تکمیل ثبت نام پیامی حاوی شناسه کاربری یا Member ID شما که برای ورود به حساب خود به آن احتیاج خواهید داشت، برای شما ایمیل می‌شود.

دومین قدم برای تبدیل به کاربر تایید شده در سایت پرفکت مانی، طی مراحل اهراز هویت است.

اهراز هویت یا وریفای کردن حساب کاربری به مراتب مهم تر از مرحله‌ قبلی است.

مطالعه بیشتر: کیف پول تراست والت

برای تکمیل اهراز هویت، مراحل زیر را طی کنید.

  • در صفحه اصلی وبسایت پرفکت مانی، روی گزینه Login کلیک کنید و شناسه کاربری و گذرواژه را وارد کنید.
  • حالا داشبورد حساب کاربری پرفکت مانی خود را می‌بینید.
  • از منوی بالای صفحه گزینه‌ settings را انتخاب کنید. در این صفحه اطلاعات شخصی شما نمایش داده می شود. اگر موردی هست که درست و یا کامل نیست آن را اصلاح و سپس ذخیره کنید.
  • اگر آمادگی ارسال مدارک خود را دارید روی دکمه‌ Verification Management کلیک کنید.
  • مدارک مورد نیاز هر قسمت را بارگذاری کنید.
    • Name Validation – در این بخش مدرک هویتی خود را ارسال کنید. می‌توانید از اسکن گواهینامه رانندگی، پاسپورت یا کارت ملی خود استفاده کنید.
    • Address Validation – در این بخش مدرکی که تایید کننده نشانی محل سکونت شماست ارسال کنید. می‌توانید از اسکن قبض های خدماتی استفاده کنید.
    • بررسی مدارک توسط پرفکت مانی معمولا یک الی دو روز طول می کشد. سپس یک ایمیل تایید برای شما ارسال می شود.
    • Phone Validation – بعد از دریافت ایمیل تایید، یعنی وقتی هویت و نشانی سکونت شما تایید شده باشد، پرفکت مانی با شماره‌ای که در زمان ثبت نام وارد کرده‌اید تماس برقرار می‌کند. در این صورت شماره همراه شما نیز تایید می‌گردد.

تایید هویت شما انجام شد. از این پس شما در پرفکت مانی یک کاربر تایید شده محسوب می‌شوید و می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از خدمات پرفکت مانی بهره ببرید.

مطالعه بیشتر: کیف پول بلاکچین

جمع‌بندی

پرفکت مانی را می‌توان پرچم‌دار تجارت الکترونیک در جهان دانست. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت است که به طور گسترده‌ای در زمینه سرمایه‌گذاری‌ها با بازده بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طول 13 سال فعالیت خود به عنوان یک سرویس پرداخت قابل اعتماد شناخته شده است و وفاداری خود را به مشتریانش ثابت کرده است.

گروه بنیان گذاران پرفکت مانی متشکل از متخصصان حوزه بانکی، وکلای معتبر، اقتصاددانان و تیم برنامه‌نویسان متخصص است. تحلیلگران پرفکت مانی تمام سیستم‌های پرداختی را که امروزه در جهان وجود دارد و همچنین کلیه روش‌های تخمین هزینه‌ها در این سیستم‌ها با دقت مطالعه کرده‌اند.

تحقیقات متعدد نشان می‌دهد، پرفکت مانی موفق به ساخت سیستمی کاملا امن در عین سادگی و سهولت در استفاده شده است. با توجه به بررسی‌های انجام شده درباره پرفکت مانی در وبسایت‌های معتبر، بسیاری از کاربران از خدمات آن راضی هستند و به طور فعال از آن برای پرداخت‌های اینترنتی استفاده می‌کنند. وقتی به آینده‌ تجارت الکترونیکی در جهان نگاه می‌کنیم، بدون شک پرفکت مانی در نهایت آن می‌درخشد.

نظر شما در مورد این کیف پول دیجیتال چیست؟ آیا تا به حال از آن استفاده کرده‌اید؟ منتظر نظرات و تجربه‌های شما عزیزان هستیم.

کیوسک سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال است. با استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید برای خرید آسان رمز ارزها اقدام کنید.

با کیوسک آکادمی میتوانید از به روز ترین اخبار و مقالات حوزه ارزهای دیجیتال آگاهی پیدا کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.