کریپتو تب چیست؟ خیال خامی از ثروت!

آشنایی با مرورگر کریپتو تب

0

کریپتو تب چیست؟ بگذارید قبل از پاسخ به این سوال کمی در مورد روش های کسب درآمد از طریق اینترنت صحبت کنیم.

امروزه اینترنت هر فرصتی را برای کسب درآمد آنلاین ارائه می‌دهد، پیدا کردن فرصت مناسب تنها کاری است که باید انجام دهید. اما باید حواستان به شیوه‌های کسب درآمد باشد. اگر به پیشنهاد به دست آوردن بیت کوین از طریق مرورگر برخوردید، کمی تعلل و تامل بد نیست.

به این ایده درآمد شک کنید، چگونه یک پردازشگر کامپیوتر (CPU) یا کارت گرافیک معمولی می‌تواند بدون ا‌سیک (ASIC) بیت کوین استخراج کند؟ در واقع مرورگر ماینینگ مقدار بسیار کمی از بیت کوین را استخراج می‌کند. واقعا کریپتو تب چیست؟ کریپتو تب یک مرورگر سبک است که نیازی به برق زیاد ندارد و به عملکرد رایانه شما آسیب نمی‌رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرورگر، ما را با این مقاله از آکادمی کیوسک همراهی کنید. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟


کریپتو تب چیست؟


کریپتو تب (Crypto Tab) یک مرورگر شبیه به کروم (Chrome) است. در واقع یک افزونه کم حجم با قابلیت استخراج بیت کوین هنگام وب‌گردی است. شما می‌توانید افزونه کریپتو تب را برای مرورگر کروم خود نصب کنید و هنگام وبگردی بیت کوین استخراج کنید.

این پیشنهاد برایتان آشنا نیست؟ تا کنون سایت‌های مشابه زیادی این سبک از کسب درآمد را پیشنهاد کرده‌اند، اما تفاوت کریپتو تب در چیست؟

کریپتو تب وعده می‌دهد که بیت کوین را از انحصار دستگاه‌های قدرتمند ا‌سیک (مدار مجتمع برای استخراج رمز ارز) خلاص می‌سازد و شما به راحتی می‌توانید با کارت‌های گرافیک معمولی اقدام به استخراج بیت کوین کنید، اما همه ما خوب می‌دانیم که این کار اصلا و ابدا به‌صرفه نیست.

بهتر است در چگونگی کارکرد این مرورگر کمی ریز شویم و جزئیات بیشتر آن را بررسی کنیم.

مطالعه بیشتر: ترید چیست

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا دای خود را خرید کنید

کریپتو تب چگونه کار می‌کند؟


کریپتو تب را شبیه به یک استخر ماینینگ بزرگ تصور کنید که از قدرت CPU کامپیوتر من و شما استفاده می‌کند تا بیت کوین به دست آورد. نرم افزار کریپتو تب را به روی یکی از مرورگرهای کروم (Chrome)، فایرفاکس (FireFox) و یا سافاری (Safari) نصب می‌کنید. این نرم افزار به شما امکان استخراج بیت کوین را می‌دهد و در عین حال هر کاری را که بخواهید می‌توانید در مرورگر خود انجام دهید.

وعده اصلی کریپتو تب چیست؟ شرکت کریپتو تب وعده به دست آوردن 1 بیت کوین را می‌دهد، که این تقریبا محال است! کریپتو تب یک شرکت هرمی است که برای تحقق وعده‌هایش باید هزاران نفر را برای استفاده از این برنامه دعوت کنید و زیر شاخه خودتان قرار دهید تا بلکه کمی به رویاهایی که پرورانده‌اید، نزدیک‌تر شوید.

الگوریتم هرمی در کریپتو تب 10 مرحله‌ای است. هر فردی که با دعوت شما شروع به فعالیت کند سطح دسته‌بندی شما تغییر می‌کند و به افزایش درآمد می‌رسید. اما سوال اینجاست که آیا می‌توانید تعداد افراد زیادی را پیدا کنید که زیرمجموعه شما شوند یا خیر!

مطالعه بیشتر: درآمدزایی از ارزهای دیجیتال

مرورگر کریپتوتب چیست؟

استخراج با کریپتو تب به چه صورت است؟


راز استخراج با کریپتو تب چیست؟ برای داشتن یک تجربه موفق در استخراج بیت کوین با کریپتو تب، لازم است مراحل زیر را طی کنید.

  • برای شروع استخراج، ابتدا باید «حساب ماینینگ» خود را تنظیم کنید.
  • آیکون کریپتو تب را در نوار ابزار پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  • در منوی کشویی سمت راست «تنظیمات» را پیدا کنید.
  • حساب کریپتو تب خود را به هر یک از حساب‌های شبکه اجتماعی خود پیوند دهید. یک مورد را به عنوان پشتیبان حساب کریپتو تب خود قرار دهید تا در صورت خرابی سیستم یا نیاز به نصب مجدد به مشکل برنخورید.

در ضمن کریپتو تب زمانی استخراج را شروع می‌کند که مرورگر باز باشد. نیازی به دستور شما یا احراز هویت ندارد.

برای اطلاع از قیمت بیت‌کوین و خرید بیت‌کوین روی کیوسک حساب کنید.

ویژگی‌های کریپتو تب چیست؟


وبسایت کریپتو تب ویژگی‌های متعددی دارد. برخی از آنها عبارتند از:

برنامه‌های افزودنی

این پلتفرم از برنامه‌های افزودنی کروم پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا همه برنامه‌های افزودنی مانند مسدود کننده تبلیغات، ابزارهای امنیتی، ابزارهای افزایش عملکرد، تم‌های مختلف برای طرح زمینه و موارد دیگر را اضافه کنید.

استخراج بیت کوین

این وب سایت مدعی است که به طور مداوم از طریق مرورگر شما ارزهای رمزنگاری شده را استخراج می‌کند. این بدان معناست که هر زمان برگه‌های مرورگر را باز کنید، به طور خودکار در حال استخراج بیت کوین هستید. با این حال، هنگامی که پنجره مرورگر فعال است، سرعت استخراج بیشتر است.

پشتیبانی از چند مرورگر

کریپتو تب از تمام مرورگرهای کروم (Chrome)، فایرفاکس (Firefox)، مایکروسافت اج (Microsoft Edge)، اپرا (Opera) و سافاری (Safari) پشتیبانی می‌کند.

پرداخت‌ها

شما می‌توانید هر زمان که بخواهید در آمد خود را از یک کیف پول BTC بردارید، اگرچه حداقلی برای مقدار برداشت بیت کوین وجود دارد که حدود 0.00001 BTC است. علاوه‌ بر این کریپتو تب یک برنامه ارجاع 10 سطحی نیز دارد که می‌تواند درآمد استخراج شما را افزایش دهد.


مزایا و معایب کریپتو تب چیست؟


این سیستم کسب درآمد وسوسه‌انگیز نقاط قوت و ضعف زیادی دارد. برخی از آنها عبارتند از:

مزایا

  • رابط کاربر پسند و قابل تنظیمی دارد.
  • مرورگر بسیار سریع و سبکی دارد.
  • کریپتو تب به کاربران امکان دسترسی از طریق تلفن‌های همراه را می‌دهد.
  • برنامه ارجاع 10 سطحی جذابی دارد.

معایب

  • به طور خودکار و بدون اجازه، به مرورگر پیش فرض تبدیل می‌شود.
  • هر بار که سیستم خود را راه‌اندازی می‌کنید به طور خودکار شروع به کار می‌کند.
  • پشتیبانی خوبی ندارد.
  • تبلیغات را مسدود نمی‌کند.
کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا شیبای خود را خرید کنید

کریپتو تب قانونی است یا کلاهبرداری؟


برای استفاده از کریپتو تب، شما هیچ مبلغی نمی‌پردازید و همه امکانات صد در صد رایگان است. این امر همه چیز را کمی مشکوک می‌کند. اما نگران نباشید، کریپتو تب کلاهبرداری نیست!

کسب درآمد از طریق Crypto Tab Browser یک کلاهبرداری نیست، بلکه یک منبع درآمد غیرفعال است که شما برای رسیدن به درآمد مد نظرتان صرفا به زمان بیشتری نیاز دارید. در ضمن با افزایش تعداد مخاطبین خود می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

مطالعه بیشتر: نگاهی به وضعیت بازار رمز ارز

کریپتو تب قانونی است یا کلاهبرداری؟

جمع‌بندی


اگر با وجود تمام موارد ذکر شده و با در نظر گرفتن جوانب مثبت و منفی این قضیه، باز هم کریپتو تب به نظرتان جالب می‌آید، می‌توانید حداقل یک مرتبه این فرایند را امتحان کنید. البته توجه داشته باشید که برای موفق شدن لازم است تعداد دوستان زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

اما صادقانه بگوییم، تجربه ثابت کرده است که هیچ عمل بی‌زحمتی نتیجه مطلوبی به شما نمی‌دهد. به عبارتی نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود! کسب درآمد از کریپتو تب پایه و اساس محکمی ندارد و ممکن است نتیجه خوبی نداشته باشد.

سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. آیا تا به حال در چنین سیستم‌هایی فعالیت داشته‌اید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.