وریفای حساب پرفکت مانی خود را فراموش نکنید

آموزش گام به گام تایید و وریفای حساب پرفکت مانی

0

بعضی از بانک‌ها به تازگی سیستم امنیتی درگاه‌ها و نرم‌افزارهای پرداخت الکترونیکی خود را توسعه داده‌اند. برای مثال بانک آینده با استفاده از نرم‌افزار کلید و رمز خصوصی که برای مشتری در نظر می‌گیرد، امن‌ترین سیستم امنیتی را برای حساب کاربران خود ایجاد کرده است. در واقع هنگام ورود و انتقال وجه در این نرم‌افزار فرد باید اثر انگشتش مطابق با زمان ثبت‌نام اولیه باشد. در صورت هرگونه مشکل نیز باید به صورت حضوری به بانک مراجعه کند. این اثر انگشت یا مراجعه به بانک نوعی احراز هویت محسوب می‌شود. در بازار ارزهای دیجیتال نیز ما شاهد وریفای حساب پرفکت مانی هستیم.

تا چه حدی با زبان انگلیسی آشنا هستید؟ وریفای (Verify)به معنای تایید است. پرفکت‌مانی نوعی سیستم پرداخت آنلاین به حساب می‌آید. به تایید حساب کاربری ایجادشده در این سیستم مالی و پرداختی، وریفای گفته می‌شود. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی بیشتر سیستم‌ها و نرم‌افزارهای مالی و پرداختی زمانی قابل‌استفاده هستند که کاربران هویت خود را تایید کنند. اگر با سیستم پرفکت مانی و وریفای حساب کاربری آن آشنا نیستید، کیوسک آکادمی در اینجا این دو موضوع را به شما آموزش می‌دهد. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا آوه خود را خرید کنید

پرفکت‌مانی چیست؟


بعضی از کاربرانی که اطلاعات کمی در مورد سیستم‌های پرداخت الکترونیکی دارند، پرفکت‌مانی را یک نوع پول در نظر می‌گیرند. در صورتی که پرفکت‌مانی به تنهایی پول نیست و تنها روشی برای ارائه خدمات پرداخت آنلاین محسوب می‌شود. در واقع کاربران برای انتقال وجوه مختلف می‌توانند از این سیستم پرداخت استفاده کنند.

با پیشرفت تکنولوژی برنامه‌ها و سیستم‌های پرداخت الکترونیکی و آنلاین زیادی راه‌اندازی شده‌اند. برای مثال همراه کارت یکی از همین روش‌های پرداخت و انتقال وجه به حساب می‌آید. شما با کمک پرفکت‌مانی نیز خیلی سریع و آسان می‌توانید وجوه خود را انتقال دهید. این روش پرداخت برای کسانی که اهل تجارت هستند، بهترین گزینه خواهد بود.

پرفکت‌مانی بیشترین امنیت و بهترین خدمات آنلاین انتقال پول را ارائه می‌دهد. در نظر داشته باشید، پرفکت‌مانی روش پرداختی است که در سراسر جهان کارایی دارد. حتی در کشور ایران و با وجود تمام تحریم‌ها کاربران باز هم می‌توانند از پرفکت‌مانی استفاده کنند. اگر به انجام پرداخت‌های غیرنقدی عادت دارید، پرفکت‌مانی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

مطالعه بیشتر: کیف پول دیجیتال


سه حساب پرفکت‌مانی


پرفکت‌مانی 3 نوع حساب مختلف دارد که برای کاربران راه‌اندازی شده است. در نتیجه هر کاربر می‌تواند یکی از حساب‌های پرفکت‌مانی را برای روش پرداخت و انتقال وجه خود انتخاب کند. خوشبختانه هر یک از این 3 حساب‌ها دارای مزایای منحصربه‌فرد هستند. در ادامه این 3 حساب را به طور خلاصه شرح می‌دهیم:

حساب کاربری عادی

این حساب در دسترس تمام کاربرانی است که به تازگی ثبت‌نام کرده‌اند. در ضمن کاربران برای استفاده از این حساب هیچ محدودیتی ندارند.

وریفای حساب پرفکت مانی با لپ تاپ

حساب کاربری ویژه

کاربرانی که از زمان ثبت‌نام آنها یک سال می‌گذرد، به این حساب دسترسی خواهند داشت. البته گردش حساب این کاربران باید مقدار مشخصی باشد برای مثال 7000 دلار آمریکا یا معادل آن. در صورت واجد شرایط بودن، کاربر می‌تواند حساب خود را ارتقا دهد. در راستای استفاده از این حساب باید برای واحد مشتریان درخواست ارسال کنید. حساب کاربری ویژه مزایای خوبی دارد، برای مثال کارمزد خدمات و تراکنش‌های آن نسبت به حساب‌های معمولی کمتر خواهد بود.

حساب همکار

این حساب کاربری در دسترس افراد عادی قرار ندارد. این حساب مخصوص صرافی‌ها یا سایر سیستم‌های پرداخت الکترونیکی است. حساب همکاری کمترین نرخ کارمزد 1.5 درصد را دارد. در ضمن نرخ سود سالانه این حساب با حداقل موجودی ماهانه نیز 5 درصد خواهد بود. در نظر داشته باشید کارمزد حساب ویژه برای نقل و انتقالات بانکی بیش از 2 درصد است.

مطالعه بیشتر: هرآنچه لازم است راجع به کیف پول پرفکت مانی بدانید

برای اطلاع از قیمت کاردانو و خرید کاردانو روی کیوسک حساب کنید.

نحوه ایجاد حساب پرفکت‌مانی


تا به اینجای مقاله توضیح دادیم که پرفکت‌مانی روشی محبوب برای پرداخت‌های آنلاین است. به طور کلی استفاده از سیستم الکترونیکی پرفکت‌مانی 2 مرحله دارد:

  • نحوه ایجاد حساب کاربری پرفکت‌مانی
  • نحوه وریفای حساب پرفکت مانی

در اینجا به نحوه ایجاد حساب کاربری اشاره خواهیم کرد. برای شروع مراحل ایجاد حساب کاربری پرفکت‌مانی باید به سایت این سیستم پرداخت مراجعه کنید. بعد از ورود به سایت رسمی این روش پرداخت، گزینه ایجاد حساب کاربری را بزنید. سپس فرآیند ثبت‌نام خود را آغاز کنید. بدین‌ترتیب، برای ایجاد حساب کاربری پرفکت‌مانی باید از طریق وب وارد شوید.

در ادامهپنجره‌ای از فرم‌های ضروری مقابل شما ظاهر می‌شود. تمام اطلاعات خواسته‌شده را به درستی و بدون هیچ نقصی وارد کنید. در انتهای صفحه، رمز امنیتی کامپیوتری را در باکس مربوطه بنویسید. در این مرحله باید شرایط و ضوابط پرفکت‌مانی را بخوانید. در آخر و در صورت تایید این شرایط می‌توانید دکمه ثبت‌نام را فشار دهید.

توصیه می‌کنیم قبل از تایید ثبت‌نام نهایی خود، اطلاعات وارد شده را با دقت بررسی کنید. بعد از تایید نهایی، سایت پرفکت‌مانی ایمیلی برای شما ارسال می‌کند. این ایمیل حاوی کد شناسه شما در سایت پرفکت‌مانی خواهد بود. در آخر با کمک رمز عبور و نام کاربری خود (کد شناسه ارسال‌شده به ایمیل) می‌توانید وارد حساب کاربری پرفکت‌مانی خود شوید.

مطالعه بیشتر: شارژ پرفکت مانی


آیا می‌دانید حساب پرفکت‌مانی خود را چگونه وریفای کنیم؟


بعد از تکمیل ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری، نوبت به وریفای حساب پرفکت مانی می‌رسد. اگر قصد دارید وریفای حساب پرفکت‌ مانی خود را شروع کنید، باید به گزینه حساب من وارد شوید. سپس بر روی تغییر گزینه‌ها کلیک کنید. با کمی دقت در پایین صفحه متوجه مدیریت تایید یا وریفای خواهید شد.

اکنون نوبت به بارگذاری اسناد و مدارک می‌رسد. اما چه مدارکی را باید برای وریفای حساب پرفکت مانی بارگذاری کنید؟ در زیر 3 مورد از اسناد الزامی برای این کار را نام می‌بریم:

  • مدارک هویتی شما ( اسکن شناسنامه، گذرنامه، یا گواهینامه)
  • اسکن قبض آب و برق که حاوی نام و آدرس شما باشد.
  • شماره تلفن همراهی که در دسترس شماست، این شماره تلفن هنگام وریفای حساب پرفکت مانی باید تایید شود.

فراموش نکنید اگر مدارک شما به زبانی غیر از زبان انگلیسی هستند، باید آنها را به صورت ترجمه محضری آماده کنید. در این مرحله کدی که از طریق ربات برای شماره تلفن شما ارسال شده را در بخش مربوطه بنویسید. می‌توان گفت فعال‌سازی یا وریفای حساب پرفکت مانی شما به پایان رسید. البته تایید نهایی حساب پرفکت‌مانی اغلب 72 ساعت طول می‌کشد.

وریفای حساب پرفکت مانی از طریق تلفن همراه


ارائه خدمات پس از وریفای حساب پرفکت مانی


شاید با خود فکر کنید بدون وریفای حساب کاربری پرفکت‌مانی نمی‌توانید از خدمات این سیستم پرداخت الکترونیکی استفاده کنید. باید گفت این‌طور نیست. در صورت عدم وریفای حساب پرفکت‌مانی توانایی استفاده از خدمات این سیستم را دارید اما امکانات محدودی در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته این روش استفاده به طور حتم مشکلات زیادی دارد.

برای مثال اگر حساب کاربری خود را وریفای نکنید، در صورت هرگونه استفاده غیرعادی حساب شما مسدود می‌شود. بدین‌ترتیب به شما توصیه می‌کنیم حساب کاربری خود را درون سایت پرفکت‌مانی تایید کنید. در صورتی که حساب کاربری پرفکت‌مانی خود را به تایید برسانید، با خیال راحت می‌توانید تراکنش‌های خود را انجام دهید.

با وریفای حساب پرفکت مانی از مزایا و ویژگی‌های نامحدود این سیستم بهره‌مند شوید. در ادامه به 4 مورد از خدمات بعد از تایید حساب کاربری در پرفکت‌مانی اشاره خواهیم کرد:

  1. عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی
  2. بهره‌مندی از بالاترین امنیت حساب‌ها و تراکنش‌ها
  3. بهترین قابلیت استفاده و اطمینان به حساب‌ها
  4. توانایی بازیابی رمز عبور در صورت گم شدن رمز عبور حساب شما

مطالعه بیشتر: خرید بیت کوین با پرفکت مانی


روش واریز پس از وریفای حساب پرفکت مانی


همان‌طور که می‌دانید سیستم‌های پرداخت الکترونیک دارای کیف پول هستند و کاربران برای انتقال وجه یا پرداخت وجوه مورد نظر باید مبلغی به کیف پول واریز کنند. آیا می‌دانید با چه روش‌هایی می‌توان مبلغی به حساب پرفکت‌مانی واریز کرد؟ در ادامه چند روش را برای شما نام می‌بریم:

حواله

حداقل مبلغی که می‌توان از طریق حواله کیف پول خود را شارژ کنید، 300 یورو است. این واریز وجه کارمزدی نخواهد داشت. البته به بانک منتخب شما بستگی دارد. گاهی بین 0 تا 0.05 درصد کارمزد دریافت می‌کنند. این نوع واریزی‌ها حدود 4 روز طول می‌کشد.

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا اتریوم خود را خرید کنید

بیت کوین

شما می‌توانید حساب پرفکت‌مانی خود را با بیت کوین شارژ کنید. البته این نوع وجه به دلیل نوسان‌های قیمتی زیاد، مورد استقبال کاربران قرار ندارد.

مبادله اعتبار مالی

با این روش نیز می‌توانید حساب پرفکت‌مانی خود را شارژ کنید. در واقع می‌توانید سود حاصل از حساب کاربری پرفکت‌مانی را برای شارژ حساب خود به کار گیرید.

مطالعه بیشتر: کیف پول تراست والت

وریفای حساب پرفکت مانی آسان است


سخن آخر


بدون‌شک می‌دانید که در حال حاضر ارزهای دیجیتال در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. در ضمن انتقال پرداخت آنلاین نیز بیش از پیش مورد استفاده قرار دارد. پرفکت‌مانی نیز یکی از همین روش‌های پرداخت آسان و سریع است. با ایجاد حساب کاربری در سایت پرفکت‌مانی می‌توانید به بهترین خدمات پرداخت دسترسی پیدا کنید.

این روش پرداخت در سراسر جهان از محبوبیت خوبی برخوردار است. ناگفته نماند حساب پرفکت‌مانی برای افرادی مناسب است که به طور منظم از تراکنش‌های آنلاین استفاده می‌کنند. برای بهره‌مندی بیشتر از انواع خدمات و امکانات این سیستم پرداخت باید بعد از ایجاد حساب کاربری، برای وریفای آن دست به کار شد.

آیا مقاله ما برای تایید حساب کاربری پرفکت‌مانی به شما کمک کرد؟ ممنون می‌شویم نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای‌ها 1

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.