خالق ناشناس بیت‌کوین، بیستمین ثروتمند دنیا شد

0

با توجه به گذر بیت‌کوین از مرز ۶۰هزار دلار و گمانه‌زنی‌ها درباره بیت‌کوین‌هایی که ساتوشی ناکاموتو در اختیار دارد، این فرد یا گروه ناشناس، اکنون بیستمین ثروتمند دنیا به حساب می‌آيد. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

به‌گزارش آکادمی کیوسک، به‌نقل از وب‌سایت بیت‌کوین (Bitcoin)، ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto)، خالق شبکه بیت‌کوین، اواسط ماه آوریل (اواخر فروردین) هم وارد فهرست ۲۰ ثروتمند دنیا شده بود، اما پس از کاهش قیمت بیت‌کوین ، ثروت او هم کاهش یافت.

حالا طی این هفته، ناکاموتو بار دیگر به جمع ۲۰ ثروتمند اول دنیا پیوست. دفعه بار، ناکاموتو رتبه نوزدهم را در اختیار گرفت، اما این بار در جایگاه بیستمین ایستاده است.

مطالعه بیشتر: درآمدزایی از ارزهای دیجیتال

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا اتریوم خود را خرید کنید

بیت‌کوین از مرز ۶۰هزار دلار عبور کرد و روز جمعه به بالاترین سطح خود در ۶۲۹۴۵ دلار رسید. بر اساس نرخ روز بیت‌کوین و با توجه به گمانه‌زنی‌ها درباره دارایی ساتوشی ناکاموتو، برآورد می‌شود که خالق بیت‌کوین، جزو بیست ثروتمند اول دنیا باشد.

دفعه قبل، ناکاموتو طی فقط پنج ماه، از رتبه ۱۵۹ ثروتمندترین افراد جهان، به رتبه نوزدهم رسید. بر اساس آخرین نرخ معامله این رمزارز، با گذشت شش ماه از آن سقوط قیمتی، حالا خالق بیت‌کوین بیستمین فرد ثروتمند جهان به شمار می‌رود.

مطالعه بیشتر: روش های ترید ارز دیجیتال

ناکاموتو، بیستمین ثروتمند دنیا

دلیل گمانه‌زنی‌ها درباره ثروت ساتوشی ناکاموتو، این است که تخمین زده می‌شود وی دارای یک‌میلیون BTC باشد. البته بعضی برآوردها هم حاکی از آن هستند که او فقط ۷۵۰هزار بیت‌کوین جمه کرده و در مقابل گروهی هم عقیده دارند بیت‌کوین‌های وی به ۱٫۱میلیون واحد رسیده است.

اما بیشتر جامعه رمزارزها بر این باور هستند که ناکاموتو حدود یک‌میلیون بیت‌کوین دارد و همه آن‌ها را هم در اولین سال ایجاد بیت‌کوین به دست آورده است.

مطالعه بیشتر: سیگنال ارز دیجیتال

برای اطلاع از قیمت سولانا و خرید سولانا روی کیوسک حساب کنید.

نکته قابل‌توجه اینکه این شخص یا گروه مرموز و ناشناس، هنوز ذره‌ای از این ثروت هنگفت خود را خرج نکرده است. بعضی‌ها عقیده دارند ناکاموتو فوت کرده و به همین دلیل هم ذخیره بیت‌کوین‌هایش را خرج نکرده است.

اما هیچ‌کس به‌طور قطعی از اینکه ناکاموتو چه کسی یا کسانی است، آیا زنده است یا فوت کرده، اطلاعی ندارد. چه‌بسا او در گوشه‌ای از دنیا زندگی می‌کند و به گنج بیت‌کوینش هم دسترسی دارد.

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا اتم خود را خرید کنید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.