ارز دیجیتال پکس گلد به اقتصاد دنیا کمک کرد

0

اگر گشتی در بازار ارزهای دیجیتال بزنید و کمی در مورد توکن‌های موجود در این بازار اطلاعات کسب کنید، به این نتیجه می‌رسید که برخی از توکن‌های بازار دارای پشتوانه‌های فیزیکی همانند طلا، دلار، و ارز فیات هستند. ارز دیجیتال پکس گلد نیز یکی از همین رمز ارزهایی است که پشتوانه فیزیکی دارند.

طلا پشتوانه اصلی این رمز ارز است. به عبارت دیگر نوسانات بازار طلا بر روی قیمت این ارز دیجیتال تاثیر مستقیمی دارد. می‌توان گفت به ازای مبلغی که کاربران پکس گلد را خریداری می‌کنند، شرکت پکسوس نیز به همان میزان طلا در بانک ذخیره می‌کند. کیوسک آکادمی بیشتر در مورد این ارز دیجیتال و جزئیات آن توضیح می‌دهد.(لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال پکس گلد چیست؟

ارز دیجیتال پکس گلد یکی از دارایی‌های دیجیتالی بازار رمز ارزها به حساب می‌آید که پشتوانه آن طلا است. این رمز ارز توسط شرکتی به پکسوس (Paxos) راه‌اندازی شد. مسئله مهمی که در مورد پکس گلد وجود دارد، مربوط به سازگاری آن با بسترهایی است که به اتریوم ربط دارند.

به‌طور کلی تمام سرویس‌ها، صرافی‌ها، و کیف پول‌هایی که در بستر اتریوم وجود دارند، می‌توانند با پکس گلد ترکیب شوند. شاید برایتان سوال شود که منظور از پشتوانه طلا چیست؟ هر توکن پکس گلد پشتوانه‌ای به اندازه یک اونس از شمش‌های طلای 400 اونسی لندن دارد.

این شمش‌های طلا به‌طور معمول در خزانه‌ها نگه‌داری و ذخیره می‌شوند. در صورتی که شما نیز مالک این رمز ارز هستید، در واقع طلای فیزیکی خریداری کرده‌اید که جزء زیربناهای اصلی بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. به خاطر داشته باشید این طلا فیزیکی پکس گلد توسط شرکت پکسوس تراست نگه‌داری می‌شود.

مطالعه بیشتر: انواع ارزهای دیجیتال حاضر در بازار رمز ارزها

تیم پکسوس متشکل از چه افرادی است؟

همان‌طور که گفتیم پکسوس بستری است که به‌عنوان زیرساخت بلاکچین تنظیم شده و سیستم مالی جدیدی را به وجود آورده است. این بستر توسط گروه و شرکتی به همین نام روی کار آمد. این گروه توانستند تاثیر بهتر و کارآمدتری در سیستم مالی ایجاد کنند. در حال حاضر تریلیون‌ها دلار در سیستم مالی قدیمی محبوس شده است.

این مبالغ از دسترس میلیون‌ها نفر خارج شده ولی تیم پکسوس با ساخت یک سیستم مالی نوین توانست به این دارایی‌ها اجازه دهد به گردش درآیند و حرکت کنند. این شرکت، فناوری نوینی ایجاد کرد تا مشتریانش بتوانند به نگهداری، معامله، تجارت، و تسویه دارایی‌های خود مشغول شوند.

خدمات این شرکت در محصولات و فین‌تک‌های آن خلاصه می‌شود. این قابلیت‌ها به راحتی در دسترس کاربران پکسوس قرار می‌گیرند. در ضمن با کمک همین گروه شما می‌توانید اوراق بهادار و سایر دارایی‌های خود را تسویه کنید. چند مورد از مشتری‌های ویژه این شرکت را در زیر نام می‌بریم:

  • پی پال (PayPal)
  • ریولت (Revolut)
  • استون ایکس (StoneX)

در این شرکت بلاکچینی بیش از 500 میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است. برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران جهان در این تیم حاضر هستند. در ضمن پکسوس دفاتری در نیویورک، لندن، و سنگاپور دارد که برای مدرن کردن سیستم مالی جهان تلاش می‌کنند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال پیت بول

طلا پشتوانه ارز دیجیتال پکس گلد

نحوه عملکرد ارز دیجیتال پکس گلد

معامله‌گران حاضر در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند برای خرید و دریافت توکن پکس گلد دست به کار شوند و در پایان ارزش هر توکن خود را به دلار آمریکا دریافت کنند. در صورتی که یکی از این معامله‌گران بیش از 430 توکن پکس گلد داشته باشد، می‌تواند دارایی دیجیتال خود را با یک شمش طلا جایگزین کند.

از آنجایی که معامله، حمل و نقل، و تقسیم طلا به مقادیر کمتر کار دشواری بود، شرکت پکسوس این رمز ارز را با پشتوانه طلا ایجاد کرد. پیش از این نیز گفتیم پکس گلد می‌تواند با اطلاعات و سرویس‌های اتریوم ترکیب شود. این پروژه به گونه‌ای عمل می‌کند تا برای سرمایه‌گذاری بر روی اتریوم یک پشتوانه فیزیکی وجود داشته باشد.

سرمایه‌گذاری فیزیکی طلا در بازار ارزهای دیجیتال با کمک همین رمز ارز انجام می‌شود. در ضمن عملکرد ارز دیجیتال پکس گلد بر روی افزایش نقدینگی طلا در بازار رمز ارزها تاثیرگذار خواهد بود. این رمز ارز با روش‌های مختلفی به توسعه مالی کاربران کمک می‌کند. پکس گلد را دست کم نگیرید.

برای اطلاع از قیمت بایننس کوین و خرید بایننس کوین روی کیوسک حساب کنید.

سه دلیل استفاده از ارز دیجیتال پکس گلد

هر یک از رمز ارزها با هدف خاصی روی کار آمده‌اند. ارز دیجیتال پکس گلد نیز با پشتوانه طلا به وجود آمد تا شرایط بهتری در وضعیت مالی جهانی ایجاد کند. در ادامه به 3 دلیل اصلی استفاده از این رمز ارز اشاره می‌کنیم:

  • خرید مقادیر نامحدود طلا به ازای پرداخت ارزهای دیجیتال
  • حذف محدودیت‌های مربوط به خرید کالا
  • سرمایه‌گذاری که در بلند مدت سوددهی خوبی دارد

دلایل ذکر شده در بالا براساس وایت پیپر پکس گلد به دست آمده‌اند. در ضمن پیش‌بینی شده که این رمز ارز آینده درخشانی دارد، زیرا ممکن است قیمت و ارزش آن افزایش یابد. بدین‌ترتیب بازدهی و سودآوری چشم‌گیریکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از پکس گلد است.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال پایوت

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال پکس گلد

ارز دیجیتال پکس گلد یکی از دارایی‌های دیجیتالی به حساب می‌آید که در رتبه 157 بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. این رمز ارز حدود 0.01 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. PAXG به تازگی دچار نوسانات مثبت شده و ما شاهد افزایش قیمت 0.07 درصدی آن هستیم.

ارزش پکس گلد در 27 ژانویه سال 2020 حدود 1585.46 دلار قیمت‌گذاری شد. این در حالی است که در تاریخ 8 فوریه سال 2022 قیمت این رمز ارز به 1826.61 دلار رسید. بنابراین می‌توان گفت پکس گلد به طور مداوم در حال توسعه و پیشرفت است. همچنین متخصصان این حوزه باور دارند PAXGآینده درخشانی دارد.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال پالی گان

روش خرید ارز دیجیتال پکس گلد

ساده‌ترین راه برای خرید ارز دیجیتال پکس گلد از طریق صرافی‌ ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است. با بررسی و مقایسه انواع صرافی‌ها می‌توانید یکی از صرافی‌هایی را که مطابق با نیاز شما است،انتخاب کنید. از ویژگی‌های اصلی صرافی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارز دیجیتال پکس گلد با پشتوانه طلا
  • کارمزد و هزینه کم
  • کارایی ساده استفاده و معامله
  • پشتیبانی 24 ساعته

بعد از انتخاب صرافی مورد نظر خود باید یک حساب کاربری در آن صرافی ایجاد کنید. با آدرس ایمیل و اطلاعات هویتی خود می‌توان حساب کاربریتان را تایید کرد. در ضمن بهتر است قبل از شروع فرآیند ثبت‌نام عکس و تلفن همراه خود را آماده کنید.

پس از تایید هویت، وارد مرحله بعد می‌شوید. در این بخش با انتخاب یکی از روش‌های پرداخت که برای شما مناسب‌تر است، مبلغی به حساب کاربری خود واریز می‌کنید. بعد از پذیرش مبلغ واریزشده سایر مراحل در پیش‌رو شما قرار می‌گیرد.

در این مرحله می‌توانید وجوه خود را با پکس گلد معامله کنید. با پرداخت مبلغ مورد نظر می‌توانید پکس گلد خریداری‌شده را به کیف پول دیجیتال خود انتقال دهید.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال پی پال

آیا می‌توان از طریق ارز دیجیتال پکس گلد به درآمد رسید؟

این رمز ارز با هدف ایجاد منبع درآمدی معتبر و پایدار روی کار آمد. PAXG اولین محصولی است که تحت تاثیر و نظارت طلای دیجیتالی قرار دارد. با داشتن این رمز ارز در واقع شما مالک طلای فیزیکی هستید که زیربنای شبکه بلاکچین به حساب می‌آید. با انتخاب این ارز دیجیتال به سود خوبی می‌رسید چون:

  • از ارزش و قیمت طلای فیزیکی بهره‌مند می‌شوید
  • از سوددهی سریع و تحرک بالای بازار ارزهای دیجیتال بازدهی خوبی کسب می‌کنید

از آنجایی که پکس گلد نمایانگر طلای فیزیکی است، ارزش آن به طور مستقیم با ارزش واقعی طلای موجود در بازار برابری می‌کند. ناگفته نماند برای ذخیره‌سازی شمش‌های طلا شما باید هزینه‌ پرداخت کنید، در حالی که با کمک این رمز ارز هزینه‌های ناچیزی بابت اجرای تراکنش‌ها دریافت می‌شود.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال پاپیلوس

سه مزیت ارز دیجیتال پکس گلد

ارز دیجیتال پکس گلد با اهداف مشخصی ایجاد شده است. با استفاده از این رمز ارز، معامله‌گران نیازی به حفظ فیزیکی طلا نداشتند و می‌توانستند طلای دیجیتالی نیز خریداری کنند. در نظر داشته باشید پکس گلد را می‌توان به پول نیز تبدیل کرد.

در ضمن با روی کار آمدن این ارز دیجیتال کاربران توانستند به جای طلا از سایر دارایی‌های دیجیتالی نیز استفاده کنند. خبر خوب اینکه ارسال توکن‌های پکس گلد به سراسر جهان کار ساده‌ای است. ساختار کارمزد این رمز ارز با سایر رمز ارزها در رقابت به سر می‌برد.

کارایی ارز دیجیتال پکس گلد

با بازخرید توکن‌های پکس گلد می‌توانید در کیف پول دیجیتالی خود طلا داشته باشید. از این‌رو امکان انجام معاملات با کارمزد پایین‌تر نیز برای معامله‌گران وجود دارد. در ادامه 3 مزیت اصلی این رمز ارز را نام می‌بریم:

  • حذف نیاز معامله‌گران به حفظ فیزیکی طلا
  • امکان خرید و ذخیره توکن‌های طلای دیجیتالی
  • جایگزینی طلا با دارایی‌های مجازی

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال پیمون

سخن آخر

بنیان‌گذاران شرکت پکسوس سیستم مالی دیجیتالی در جهان به وجود آوردند تا روش‌های قدیمی را از بین ببرند. براساس گزارشات به دست آمده داشتن طلای فیزیکی نوعی سرمایه‌گذاری قدیمی و دست و پاگیر است. از این‌رو ارز دیجیتال پکس گلد روی کار آمد تا معامله، تقسیم و جابه‌جایی طلا را آسان‌تر کند.

به‌نوعی، پکس گلد نماینده غیرفیزیکی برای طلای فیزیکی به حساب می‌آید. البته دسترسی به این رمز ارز محدودیت‌هایی دارد. به طور کلی ارزش پکس گلد افزایش می‌یابد و کاربران می‌توانند درآمد خوبی از این طریق کسب کنند. با انتخاب و خریداری PAXG چالش‌های مربوط به نگهداری طلای فیزیکی را حل کنید.

نظر شما درباره رمزارز پکس گلد و آینده آن چیست؟

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.