کاربردهای تتر و رازی که شما را به ثروت می‌رساند!

هرآنچه که لازم است در مورد تتر بدانید

0

از کاربردهای تتر چه می دانید؟ به طور کلی ارزهای رمزنگاری شده و کاربردهای آنها از همان ابتدا مسئله بحث برانگیزی بودند. با این حال، برخی از توکن‌های ارز دیجیتال با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم کردند. تتر (Tether)، با شناسه USDT، یکی از ارزهای بحث برانگیز در دنیای رمزنگاری است. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

اگرچه ایده‌ مربوط به ساخت ارزهای دیجیتال به سال 2012 برمی‌گردد، اما تتردر سال 2015 به صورت رسمی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد. از آن زمان، تتر یک رمز ارز مورد بحث در بین سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بلاک چین بوده است.

با توجه به این واقعیت، تعجب‌آور نیست که شما هنوز هم می‌توانید تتر را خرج کرده و در ازای آن محصولات و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. در سراسر جهان، فروشگاه‌های آنلاین زیادی وجود دارند که تتر را به عنوان یک روش پرداخت معتبر می‌پذیرند. قصد داریم در این مقاله به برخی از سوالات اساسی در مورد تتر پاسخ دهیم، و تا جای امکان کاربردهای تتر را معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با آکادمی کیوسک همراه باشید تا پاسخ های خود را دریافت کنید.

مطالعه بیشتر: درآمدزایی از ارزهای دیجیتال


کاربردهای تتر که شما را شگفت زده می‌کند!


به عنوان بزرگ‌ترین و پرکاربردترین استیبل‌کوین در چندین بلاکچین، از توکن‌های تتر(USDT) برای تأمین بیش از 60 میلیارد دلار ارزش استفاده شده است. با دیجیتالی شدن نقدینگی مبتنی بر دلار، این توکن پتانسیل پول را برای انجام امور از طریق زیرساخت‌های مبتنی بر بلاک چین بالا می‌برد.

توکن‌های تتر برخلاف ارزهای دیجیتالی دیگر، توسط شرکت آی‌فینکس (iFinex)و به صورت متمرکز تولید می‌شوند. به همین دلیل برای خرید حجم زیادی از تتر، شرکت آی‌فینکس دلار را دریافت و تتر مورد نیاز را برای مشتری تولید می‌کند. فروش تتر در حجم بالا نیز همینطور است، یعنی وقتی که فردی قصد دارد رمز ارز خود را بفروشد، می‌تواند آن را به شرکت تتر بدهد و معادل آن پول دریافت کند. شرکت هم یا آن را از بین می‌برد یا به افراد دیگر می‌فروشد.

درست است که تتر در موارد خاصی کاربرد ندارد، اما بررسی نحوه استفاده از توکن‌های تتر در سراسر جهان، مزایای خاص انتخاب این توکن‌ها و البته بررسی کاربردهای تتر، ارزشمند است.

مطالعه بیشتر: روش های ترید ارز دیجیتال

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا پنکیک سواپ خود را خرید کنید

کاربردهای تتر چگونه شما را به درآمد می‌رسانند؟


از مهم‌ترین کاربردهای تتر برای معامله‌گران خود می‌توان به دو مورد اشاره کرد.

1. انتقال آسان، سریع و ارزان پول به صرافی‌ها به صورت دلاری یکی از کاربردهای تتر

گفتیم که تتر ثبات قیمتی بیشتری نسبت به سایر رمز ارزها دارد. به دلیل همین ویژگی افراد زیادی از تتر برای حفظ سرمایه خود استفاده می‌کنند و آن را جایگزین دلار می‌دانند. در ضمن انجام معاملات در تتر، بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر از سایر ارزهای فیات است، این یک ویژگی خوب برای انتقال سریع سرمایه محسوب می‌شود.

مطالعه بیشتر: تحلیل فاندامنتال

2. حفظ ارزش سرمایه در برابر نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال

در زمان نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال، با تبدیل سرمایه خود به تتر می‌توانید ارزش دارایی خود را حفظ کنید. مثلا اگر مایل به خرید بیت کوین هستید، می‌توانید بعد از آرام شدن نوسانات بازار از تتر خود برای خرید بیت کوین به میزان بیشتری استفاده کنید. تتر به دلیل ثبات قیمتی و سرعت زیادی که در انجام تراکنش‌ها دارد و البته کارمزد کم آن، همیشه گزینه خوبی برای خرید و فروش سایر ارزها است.

تتر با وجود آنکه از نوسانات شدید بازار رمز ارزها در امان است، بازهم تحت تاثیر افزایش و کاهش قیمت ارزهای فیات قرار دارد.

مطالعه بیشتر: خالق ناشناس بیت‌کوین

کدام درگاه‌های پرداخت با تتر رابطه خوبی دارند؟

کدام درگاه‌های پرداخت با تتر رابطه خوبی دارند؟


درگاه‌های پرداخت زیادی وجود دارند که از تتر پشتیبانی می‌کنند. مشهورترین آنها را در ادامه معرفی و بررسی خواهیم کرد. این درگاه‌ها استفاده از تتر را در بین تجار ترویج می‌دهند و از آن به عنوان راهی مطمئن برای پرداخت سریع یاد می‌کنند.

همچنین گفته می‌شود که ماهیت غیر فرار سکه تتر می‌تواند کمک زیادی به تجار کند. اگر یک تاجر هستید و می‌خواهید فضایی ایجاد کنید که بتوانید تتر را بدون هیچ مشکلی بپذیرید، باید درگاه‌های زیر را در ذهن خود نگه دارید. در ادامه برای بررسی درگاه‌ها با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر: بیت‌کوین ۴۰هزار دلار را رد کرد

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا تتر خود را خرید کنید

درگاه نوپیمنتز (NOWPayments)

NOWPayments در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین درگاه‌های پرداخت است که تتر را می‌پذیرد. این درگاه پرداخت، به خوبی با یک وب سایت ادغام می‌شود و کاربران می‌توانند توکن تتر را به عنوان گزینه پرداخت یا کمک مالی انتخاب کنند. این درگاه همچنین روش‌های متفاوتی را برای پرداخت تتر ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید از ویجت تتر یا دکمه «تتر»، طبق میل خود، استفاده کنید. همچنین می‌توانید فاکتورهایی دریافت کنید که جزئیات معاملات انجام شده از طریق این رمز ارز را نشان می‌دهد.

مطالعه بیشتر: سوزاندن سکه

دیزپی (DizPay)

دیزپی یکی دیگر از درگاه‌های پرداخت است که ادعا می‌کند با پذیرش ارزهای دیجیتالی مانند تتر، بیت کوین،  لایت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و دوج کوین ارائه خدمات را برای فروشگاه‌ها راحت‌تر کرده است.

 لازم به ذکر است که این درگاه‌های پرداخت معمولا از ارزهای فیات مانند دلار  یا یورو پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید پرداخت‌های رمزنگاری شده را از طریق فروشگاه آنلاین خود بپذیرید، ممکن است مجبور شوید DizPay را به عنوان یک درگاه پرداخت اختصاصی راه اندازی کنید. پس آن را به عنوان یکی از گزینه‌های خود در نظر داشته باشید.

مطالعه بیشتر: ارتباط بین ایلان ماسک و ارز دیجیتال

کوینزپید (CoinsPaid)

اگر به درگاه پرداختی نیاز دارید که تتر را به خوبی پذیرش و کنترل می‌کند، می‌توانید کوینزپید را بررسی کنید. تفاوت قابل توجه بین این درگاه پرداخت و سایر موارد موجود در لیست، این است که می‌توانید از مجموعه کاملی از ابزارها برای پردازش پرداخت‌های تجاری استفاده کنید. کیف پول خوب و مطمئن و پشتیبانی مشتری می‌تواند از ویژگی‌های مثبت این درگاه باشد. برخلاف دیزپید، کوینزپید تقریبا از همه ارزهای رایج فیات پشتیبانی می‌کند، که این ویژگی مفیدی برای اکثر تجار است.

مطالعه بیشتر: توییت‌های ایلان ماسک

برای اطلاع از قیمت دوج کوین و خرید دوج کوین روی کیوسک حساب کنید.

کاربردهای تتر چه آینده‌ای برایمان خواهند ساخت؟


شرکت تتر در حال حاضر، دلار تتر و یورو تتر را راه‌اندازی کرده است. در آینده نیز قصد دارد تتر ین ژاپن را نیز ایجاد کند. این شرکت برای جلب اعتماد معامله‌گران امکان حسابرسی دوره‌ای شرکت را نیز فراهم خواهد کرد. این‌ موارد خبرهای خوبی است برای اینکه به افزایش تعداد کاربردهای تتر در آینده امیدوار باشیم. قصد داریم در ادامه مقاله برخی از کاربردهای احتمالی تتر در آینده را بررسی کنیم.

تجارت در دنیای رمزنگاری یکی از کاربردهای تتر است

سهولت جابجایی توکن‌های تتر در اکوسیستم قوی مبادلات ارزهای رمزنگاری شده از ارزش ویژه‌ای برخوردار است. بازار ارزهای رمزنگاری شده هم بین‌المللی هستند و هم بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند. اما زیرساخت‌های مالی فعلی برای بازارهای سهام محلی طراحی شده است که ساعت‌های محدودی را در روزهای هفته معامله می‌کنند، دقیقا برعکس آنچه در بازار ارزهای دیجیتال است. در نتیجه، معامله‌گران محدودیت‌های شدیدی را برای انتقال وجوه به صرافی ها تجربه می‌کنند.

این عدم تطابق به این معناست که معامله‌گران در صورتی که فقط به زیرساخت‌های مالی سنتی دسترسی داشته باشند، قادر به پاسخگویی سریع به فرصت‌هایی که در بازار بوجود می‌آید، نیستند. توکن تتر این مشکل را با ارائه نقدینگی پایدار که می‌تواند با همان سرعت و آزادی عمل در بازار رمزنگاری جابه‌جا شود، حل می‌کند.

مطالعه بیشتر: سیگنال ارز دیجیتال

تسویه حساب تضمینی یکی از کاربردهای تتر

تاجران با ریسک‌هایی برای بازپرداخت از طریق شارژ کارت‌های اعتباری و لغو احتمالی نقل و انتقالات بانکی روبه‌رو هستند. اما توکن‌های تتر به دلیل ارائه تسویه حساب در عرض چند دقیقه این ریسک را ندارند. برای صنایعی که تاجرانش با این مسائل دست و پنجه نرم می‌کنند، پذیرش توکن‌های تتر یکی از راه‌های جلوگیری از این مشکل است.

کاربردهای تتر و پرداخت‌های بین المللی

توکن‌های تتر به کاربران اجازه جابه‌جایی پول در سطح بین‌المللی را می‌دهند. نقل و انتقالات بین‌المللی پرهزینه و شامل هزینه تبدیل ارز و هزینه خدمات است. این هزینه‌ها برای نقل و انتقال مبالغ کمتر، بسیار بیشتر از مبالغ کلان‌تر است. این نقل و انتقالات به کندی انجام می‌شود و به راحتی یک هفته طول می‌کشند تا روند تکمیل این پروسه به پایان برسد.

اما تتر این امکان را فراهم می‌کند تا این پرداخت‌های مستقیم انجام شود، به عبارتی هر شخصی که متصل به اینترنت است به راحتی توانایی انجام این معاملات و حفظ ارزش سرمایه خود را دارد.

مطالعه بیشتر:  نهنگ‌های بیت‌کوین

کاربردهای تتر و نوآوری‌های بانکی و غیربانکی

توکن‌های تتر این امکان را برای شرکت‌ها ایجاد می‌کنند تا وجوه خود را مستقل از سیستم بانکی قدیمی منتقل کنند. با این حال، آنها همچنین ظرفیت ایجاد نوآوری در سیستم‌های بانکی را دارند. بانکداری یکی از سیستم‌های بسیار مقرون به صرفه در جهان است.

اکثر مصرف کنندگان هرگز آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد را نمی‌بینند، اما فرآیند انتقال فیات یک فرایند پیچیده و دست‌وپاگیر است. علاوه بر این، شرکت‌های مختلف ممکن است مسدودکننده‌های خاصی داشته باشند که از ادغام آنها با سیستم قدیمی جلوگیری می‌کند.

یکی از نوآوری‌های کلیدی دارایی‌های مبتنی بر بلاک چین، این است که توکن‌ها پرداخت و تسویه را در یک سیستم واحد ترکیب می‌کنند. توکن‌های تتر یک ابزار مفید برای کسب و کارها ارائه می‌دهند که به آنها این امکان را می‌دهد تا وجوه را سریع و کارآمد، ارسال، دریافت، ذخیره و تسویه کنند.

این یک ابزار قدرتمند برای مشاغلی است که نمی‌توانند به سیستم بانکی قدیمی دسترسی داشته باشند یا با محدودیت‌های سیستم قدیمی کاستی‌ها یا هزینه‌های قابل توجهی را تجربه کنند. با این حال، توکن‌های تتر نه تنها یک کمک مناسب برای مناطقی است که بانکداری قدیمی در آن نیازهای تجاری را برآورده نمی‌کند، بلکه راهی مناسب برای ارائه‌دهندگان خدمات مالی به منظور ایجاد زیرساخت‌های بانکی خواهد بود.

مناطق مختلف در حال فراهم کردن امکانات لازم برای پذیرش نوآوری‌ها یا تصویب قانونی هستند که به بلاک چین عمومی اجازه می‌دهد تا به عنوان سیستم تسویه در ساختارهای بانکی مورد استفاده قرار گیرد. این راه را برای بانک‌ها باز می‌کند تا از مزایای قوی دارایی‌های مبتنی بر بلاک چین برای خدمات بهتر به مشتریان خود استفاده کنند.

مطالعه بیشتر: ارزش بازار اتریوم

کاربردهای تتر و پرداخت‌های بین المللی

جمع‌بندی


دنیای ارزهای دیجیتال مدام در حال تغییر است و به همین دلیل رمز ارزها اصلا قیمت ثابتی ندارند. در همین شرایط تتر قیمت خود را تقریبا ثابت حفظ کرده است و تبدیل به مطرح‌ترین استیبل‌کوین جهان شده است. تتر به معامله‌گران کمک می‌کند تا در حین انجام معاملات ارزش دارایی‌های خود را حفظ کنند. به همین دلیل یک انتخاب مناسب برای سرمایه‌گذاران است.

کاربردهای زیاد دیگری هستند که داشتن تتر آنها را برای شما به ارمغان می‌آورد، اما احتمالا به دلیل عدم شهرت زیاد، آنها را درج نکرده‌ایم.

ما در این مقاله سعی کردیم معروف‌ترین کاربردهای تتر را معرفی و بررسی کنیم. حال، اگر شما تجربه دیگری دارید و از تتر در مسیری جدید استفاده کرده‌اید، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.