خرید بیت کوین با پرفکت مانی را امتحان کنید، نامحدود باشید

چطور با پرفکت مانی بیت کوین بخریم

1

با پیشرفت تکنولوژی، خرید و فروش کالاها و حتی انتقال پول نیز از طریق شبکه‌های اینترنتی امکان‌پذیر شده است. برای مثال شما می‌توانید از طریق سایت دیجی‌کالا محصول مورد نظر خود را بخرید. با استفاده از سایتی مثل شیپور کالا خود را بفروشید. همچنین از طریق شبکه‌های پرداخت اینترنتی همانند شاپرک یا سداد، مبلغی را برای دیگران کارت به کارت کنید. همه این قابلیت‌ها از طریق اینترنت و پیشرفت سیستم‌های مالی امکان‌پذیر شدند. در بازار ارزهای دیجیتال نیز سیستم‌های مالی توسعه پیدا کردند. برای مثال خرید بیت کوین با پرفکت مانی یکی از همین نوآوری‌های مربوط به سیستم مالی محسوب می‌شود.

آیا تا به حال با نام پرفکت مانی آشنا شده‌اید؟ پرفکت مانی یک سیستم مالی منحصربه‌فرد همانند سیستم‌های پرداختی داخل ایران است. می‌توان گفت پرفکت مانی مثلسیستم پرداخت پی‌پال(PayPal) عمل می‌کند. البته خوشبختانه این سیستم پرداخت در اختیار ایرانیان نیز قرار دارد. از همین‌رو پرفکت مانی موردتوجه افراد بسیاری قرار گرفته است. کیوسک آکادمی شما را راهنمایی می‌کند تا با کمک پرفکت مانی بیت کوین بخرید.


پرفکت مانی چیست؟


پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی مانند سیستم پرداخت شاپرک است. سیستم‌های مالی و پرداختی الکترونیکی برای پرداخت غیرنقدی و البته اینترنتی کاربرد دارند. پرفکت مانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شبکه پرداختی در سال 2007 روی کار آمد. هدف اصلی این سیستم پرداخت ایجاد یک درگاه امن پرداختی برای کاربران خصوصی بود.

برای مثال تا قبل از اینکه سیستم همراه کارت و رمز یک‌بار مصرف روی کار آید، تنها بعضی از بانک‌های معتبر و قدیمی همانند بانک ملی درگاه منحصربه‌فردی برای نقل و انتقالات درون بانکی خود در نظر گرفته بودند. پرفکت مانی نیز در ابتدا به همین شکل استفاده می‌شد. در ادامه و با پیشرفت تکنولوژی پرفکت مانی توسعه پیدا کرد.

در حال حاضر خرید بیت کوین با پرفکت مانی یکی از بزرگ‌ترین قابلیت‌های این سیستم مالی محسوب می‌شود. تنها عیب بزرگ این سیستم مالی غیرمستقیم بودن نقل و انتقالات آن است. برای مثال شما نمی‌توانید به صورت مستقیم از حساب خود مبلغی را برای خرید بیت کوین هزینه کنید، بلکه باید از صرافی‌ها کمک بگیرید.


خرید بیتکوین با پرفکت مانی از صرافی p2p Change


قبل از اینکه به خرید بیت کوین از طریق پرفکت مانی و صرافیp2p اشاره کنیم، بهتر است کمی با این صرافی آشنا شوید. میانگین زمان پردازش درخواست‌ها و تراکنش‌ها در این صرافی حدود 2 تا 10 دقیقه طول می‌کشد. این صرافی مودب‌ترین پشتیبانی فنی و شبانه‌روزی را دارد. بنابراین طی کل فرآیند خرید بیت کوین خود می‌توانید از مشاوره، کمک، و راهنمایی آنها بهره‌مند شوید.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی و پول فیات

در سیستم صرافی p2p هیچ محدودیتی برای خرید بیت کوین نخواهید داشت. به عبارت دیگر تبدیل پرفکت مانی در این صرافی خیلی فوری انجام می‌شود. به زبان ساده، با کمک این صرافی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از طریق پرفکت مانی می‌توانید هر تعداد بیت کوین مورد نظر خود را خریداری کنید.

صرافی p2p از ماه ژوئن سال 2016 روی کار آمد و در حال حاضر برای خرید بیت کوین از طریق پرفکت مانی گزینه خوبی محسوب می‌شود. این صرافی در سراسر جهان حضور دارد. در نظر داشته باشید p2p از سال 2013 پیشرفت چشم‌گیر خود را آغاز کرد و با پایین‌ترین نرخ ممکن سریع‌ترین مبادلات را انجام داد.

مطالعه بیشتر: وریفای حساب پرفکت مانی


خرید بیت کوین با پرفکت مانی از صرافیPM2BTC


صرافی PM2BTC هم برای تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین خدمات خوبی ارائه می‌دهد. در زمان روی کار آمدن این  صرافی، لیست ارزهای دیجیتالی که PM2BTCپشتیبانی می‌کرد، محدود بود. اما با گذر زمان رمز ارزها یکی پس از دیگری به این صرافی پیوستند.

 برای خرید بیت کوین با پرفکت مانی می‌توانید به طور مستقیم یا از طریق کوپن‌های الکترونیکی خرید خود را قطعی کنید. برای خرید بیت کوین در این صرافی و از طریق پرفکت مانی، نیازی به ثبت‌نام نیست. کافی است مبلغ دلاری موجود در حساب خود را مشخص کنید.

سپس آدرس بیت کوین مورد نظر خود را در اختیار صرافی بگذارید. در ادامه باید آدرس ایمیلتان را وارد کنید. بنابراین میزان بیت کوین و نرخ نهایی این مبادله در صفحه اصلی صرافی برای شما قابل‌مشاهده خواهد بود.


خرید بیتکوین با پرفکت مانی از صرافیGODLUX


تا چندی پیش صرافی گادلکس یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها و صرافی‌ها برای خرید بیت کوین با کمک پرفکت مانی بود. البته معاملات این صرافی تنها محدود به بیت کوین نیست، بلکه سایر ارزهای دیجیتال نیز از طریق همین صرافی معامله می‌شوند. گادلکس در سال 2006 تاسیس شد. با گذر زمان این صرافی از سکه افتاد و اعتبار خود را از دست داد.

در حال حاضر سایت و دامنه این صرافی در معرض فروش قرار دارد. صرافی گادلکس از تاریخ 16 سپتامبر سال 2017 منقضی اعلام شد و از رده تمام صرافی‌های معتبر کنار کشید. البته تا قبل از این تاریخ مبادلات زیادی در صرافی گادلکس با کمترین کارمزدهای ممکن انجام می‌شد.


خرید بیت کوین با پرفکت مانی از صرافیYoBit


یوبیت نیز یکی دیگر از صرافی‌های جهانی ارزهای دیجیتال است که بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهد. خرید بیت کوین با پرفکت مانی در صرافی یوبیت با حداکثر کارمزد 0.2 درصد انجام می‌شود. ناگفته نماند یوبیت طیف گسترده‌ای از انواع ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. کاربران با این کارمزد پایین می‌توانند بیت کوین بخرند و از معاملات خود سود خوبی ببرند.

صرافی یوبیت، بستر اینترنتی در کشور روسیه است که از سال 2015 روی کار آمد. همان‌طور که گفتیم از طریق این صرافی و با کمک پرفکت مانی به بیت کوین و صدها رمز ارز دیگر دسترسی خواهید داشت. آیا می‌دانید چطور باید به معامله بیت کوین در صرافی یوبیت مشغول شوید:

  • یک حساب کاربری در این صرافی ایجاد کنید.
  • حساب کاربری خود را ایمن سازید ( از طریق احراز هویت دو عاملی).
  • به حساب مالی خود در صرافی یوبیت پولی واریز کنید ( تامین مالی حساب یوبیت).
  • در این مرحله از طریق پرفکت مانی به مبادله مشغول شوید.

خرید بیتکوین با پرفکت مانی از صرافیPaxful


به خاطر داشته باشید 2 صرافی پکس‌فول و لوکال بیت کوینز تا حدودی شبیه یکدیگر عمل می‌کنند. همچنین پرفکت مالی به عنوان یک سیستم مالی پرداختی، کار این صرافی‌ها را ساده‌تر کرده است. خرید بیتکوین با پرفکت مانی در صرافی پکس‌فول به حداقل تایید نیاز دارد.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی ساده است

به عبارت دیگر مبادلات در این صرافی خیلی آسان انجام می‌شوند. برای استفاده از خدمات این صرافی در ابتدا باید ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. اولین قدم برای تکمیل ثبت‌نام ارائه ایمیل یا شماره تلفن خواهد بود. در ادامه باید به 2 سوال امنیتی نیز پاسخ دهید. در نتیجه بدون هیچ نگرانی می‌توانید از خدمات صرافی پکس‌فول بهره‌مند شوید.

در این مرحله برای خرید بیت کوین باید فرم مورد نظر را پر کنید. در ضمن باید تعداد بیت کوین موردنظر خود را در اختیار صرافی بگذارید. در واقع باید مشخص کنید که چه مبلغی برای این خرید در نظر دارید. حتی برای خرید بیت کوین در صرافی پکس‌فول و از طریق پرفکت مانی باید کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله دکمه جستجو را بزنید تا این سیستم فروشنده‌ای برای شما پیدا کند.


خرید بیت کوین با پرفکت مانی از صرافیLocal Bitcoins


لوکال بیت کوینز یکی از صرافی‌ها و سایت‌های محبوب و معتبری است که خرید بیت کوین از طریق پرفکت مانی را برای کاربران خود میسر می‌کند. کاربران از سراسر جهان می‌توانند با کمک این صرافی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مشغول شوند. لوکال بیت کوینز همانند یک سپر معاملاتی است. در ضمن با انتخاب این صرافی می‌توانید انصاف در معاملات و موفقیت در مبادلات را به طور همزمان تجربه کنید.

لوکال بیت کوینز در سال 2012 در کشور فنلاند تاسیس شد. در حال حاضر این صرافی در بیش از 240 کشور جهان کارایی دارد. در واقع می‌توان صرافی لوکال بیت کوینز را یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در نظر گرفت. براساس نظرات کاربران مزایا و معایب این صرافی بررسی شد. در اینجا مزایای صرافی لوکال بیت کوینز را نام می‌بریم:

  • این صرافی در مورد اطلاعات شخصی کاربران سوالی نمی‌پرسد و نیازی به تایید هویت ندارد.
  • در این صرافی هیچ محدودیتی برای ارزش‌ و قیمت‌های رمز ارزها وجود ندارد.
  • هنگام خرید بیت کوین با کمک پرفکت مانی در صرافی لوکال بیت کوینز تنها 1 درصد کارمزد دریافت می‌شود.
  • انجام سریع و آسان معاملات
  • پشتیبانی قوی و قابل‌اعتماد
خرید بیت کوین با پرفکت مانی و به صورت دیجیتالی


نتیجه‌گیری


خرید بیت کوین از طریق پرفکت مانی یکی از ساده‌ترین روش‌های معاملات ارزهای دیجیتال است. همان‌طور که برای نقل و انتقالات بانکی خود از همراه کارت و سیستم پرداختی شاپرک استفاده می‌کنید، برای خرید بیت کوین نیز می‌توان از سیستم مالی و پرداختی پرفکت مانی بهره برد. در این روند خرید و فروش، صرافی‌های بسیاری در اختیار کاربران قرار دارند.

در این راهنما توضیح دادیم که پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت آنلاین است. دلیل محبوبیت این سیستم به محرمانه بودن و پرداخت‌های برگشت‌ناپذیر آن بستگی دارد. در ضمن طی سیستم پرداختی پرفکت مانی نیازی نیست برای تایید نهایی تراکنش منتظر بمانید. کافی است با کمک یکی از صرافی‌های گفته شده در بالا معامله خود را شروع کنید.

به نظر شما پرفکت مانی روش امن و مناسبی برای خرید بیت کوین خواهد بود؟ خوشحال می‌شویم نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

یک نظر
  1. tlovertonet می گوید

    Some truly marvelous work on behalf of the owner of this web site, absolutely great subject material.

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.