نگاهی به وضعیت بازار رمز ارز: بیت‌کوین ۴۰هزار دلار را رد کرد

0

بیت‌کوین به ۴۰هزار دلار رسیده و هم‌چنان به روند افزایشی خود ادامه می‌دهد. بیشتر آلت‌کوین‌ها، مانند اتریوم، بایننس کوین ، بیت‌کوین کش، لایت‌کوین و ریپل هم افزایش قابل‌توجهی دارند.

به‌گزارش آکادمی کیوسک، به‌نقل از وب‌سایت کریپتوپوتیتو (CryptoPotato)، بازار ارز دیجیتال بعد از فروش گسترده طی هفته گذشته، در حال بازگشت به وضعیت قبلی است. اکنون بیت‌کوین در حدود قیمت ۴۰هزار دلار خریدوفروش می‌شود. آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم، بایننس، ریپل و بقیه هم چنین وضعیتی را تجربه می‌کنند. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

بیت‌کوین به ۴۰هزار دلار نزدیک می‌شود

بیت‌کوین پس از یک هفته تقلا و افت تا حدود ۳۰هزار دلار، کم‌کم مواضع ازدست‌رفته را دوباره پس می‌گیرد. این ارز دیجیتال روز گذشته ۳۶هزار دلار را رد کرد و هنگام نگارش این مطلب برای کیوسک، به بیش از ۴۰هزار دلار رسیده است.

سرمایه‌گذاران امیدوار به آینده (نماد گاو خشمگین)، بازار را در دست گرفته‌اند و بیت‌کوین را به‌سوی کانال ۴۰هزار دلار و بیشتر از آن پیش برده‌اند. این در حالی است که روز گذشته خبرهایی درباره جلسه ایلان ماسک با استخراج‌کنندگان بزرگ بیت‌کوین به‌میزبانی مایکل سیلور منتشر شد که ما هم در کیوسک خبر اصلی و حواشی پس از آن را پوشش دادیم.

سرمایه بازار بیت‌کوین به بالای 700میلیارد دلار افزایش یافته و سلطه آن بر بازار به حدود ۴۳٫۵درصد رسیده است. اما در مقایسه سرمایه بازار بیت‌کوین با آلت‌کوین‌ها، این کاهش مختصری برای این معیار محسوب می‌شود.

مطالعه بیشتر: درآمدزایی از ارزهای دیجیتال

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا کاردانو خود را خرید کنید

وضعیت همه آلت‌کوین‌ها سبز است

افزایش قیمت آلت کوین ها

آلت‌کوین‌ها طی هفته‌ای که قیمت‌ها سقوط کردند، افت بیشتری داشتند. اما بیشتر آن‌ها بازگشت قابل‌قبولی، به‌ویژه طی ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند. اتریوم جزو آن رمز ارزهایی است که با بیش از ۱۵درصد افزایش، اکنون در حدود قیمت ۲۸۰۰ دلار خریدوفروش می‌شود. همین چند روز پیش بود که ارزش این دومین رمز ارز بزرگ دنیا، تا ۱۷۰۰ دلار سقوط کرده بود.

مطالعه بیشتر: سوزاندن سکه

برای اطلاع از قیمت تتر و خرید تتر روی کیوسک حساب کنید.

بایننس کوین هم از دیروز حدود ۲۰درصد افزایش قیمت داشته و در ساعات نگارش این مطلب برای کیوسک، حدود ۳۸۰ دلار خریدوفروش می‌شود. این ارز دیجیتال همین دو روز پیش، ۲۰۰ دلار بود.

سرمایه کلی بازار برای همه ارزهای دیجیتال تا ۱۶۶۰میلیارد دلار افزایش داشته است. این بدان معناست که این معیار طی یک روز ۱۵۰میلیارد دلار بالا رفته است.

مطالعه بیشتر: ارتباط بین ایلان ماسک و ارز دیجیتال

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا یونی سواپ خود را خرید کنید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.