امسال و تا سال 2030 چه قیمتی برای اتریوم پیش‌بینی می‌شود؟

1

به گزارش آکادمی کیوسک به نقل از نیوز بیت‌کوین (news.bitcoin.com)،گروهی از کارشناسان صنعت رمزارزها پیش‌بینی کردند که قیمت اتریوم قبل از اینکه تا سال 2025 به 11,764 دلار و تا سال 2030 به 23,372 دلار برسد، امسال به 5783 دلار می‌رسد.
بیشتر کارشناسان این گروه، نسبت به اتر خوش‌بین هستند، به طوری که 61% می‌گویند الان زمان خرید است و 32% دیگر گفتند که باید هودل کنید. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

کارشناسان صنعت، پیش‌بینی‌های اتر را به اشتراک می‌گذارند

پرتال مقایسه قیمت فایندر (Finder)، پیش‌بینی قیمت اتر (ETH) را با آخرین نظرسنجی سه ماهه‌اش در هفته گذشته به روز کرد.
این شرکت با استفاده از نظرسنجی‌های هفتگی و سه ماهه، پیش بینی‌های کارشناسان را برای قیمت آینده‌ی اتر اندازه‌گیری می‌کند.
فایندر توضیح داد: “در آخرین نظرسنجی سه ماهه که فروردین-اردیبهشت انجام شد و از یک هیئت دارای 36 متخصص صنعت رمزارزها تشکیل شده بود، نظرشان در مورد عملکرد اتریوم در دهه آینده پرسیده شد.”
هیئت متخصص انتظار دارد که ارزش اتریوم تا آخر سال 2022 (دی ماه 1401) به 5783 دلار برسد. در ساعت 14:40 روز سیزدهم اردیبهشت 1401، اتریوم با قیمت 2832 دلار معامله می‌شود که حدود 3 درصد در هفت روز گذشته و تقریبا 18 درصد در 30 روز گذشته کاهش پیدا کرد.

مطالعه بیشتر: سرمایه گذاری در اتریوم


“با استناد به پیش‌بینی‌های هیئت متخصص، فایندر توضیح داد:
“اتریوم از قیمت فعلی خودش یعنی 2،810 دلار به 5،783 دلار رسید و تا آخر سال 2022 (دی ماه 1401) انتظار می‌رود که رشد قیمت ادامه پیدا کند و به 11،764 دلار تا سال 2025 و به 23،372 دلار تا سال 2030 برسد.”
این شرکت گفت: “در مقایسه با نتایج نظرسنجی قبلی که اواخر سال 2021 انجام شد، هیئت ما الان نسبت به آینده بلندمدت اتریوم خیلی نزولی‌تر است، که ممکن است ارتباط زیادی با کاهش ارزش آن بین نظرسنجی فعلی و نظرسنجی قبلی داشته باشد.
دی-بهمن 1400، این هیئت میانگین پیش‌بینی 6500 دلاری را برای آخر امسال ارائه کرده بود که 12 درصد بیشتر از پیش‌بینی جدید آن‌ها یعنی 5783 دلار بود.

مطالعه بیشتر: ارزش بازار اتریوم تا سال 2030

برای اطلاع از قیمت لایت کوین و خرید لایت کوین روی کیوسک حساب کنید.

نظر کارشناسان درباره‌ی موقعیت فعلی اتریوم چیست؟

کیگان فرانسیس، ویرایشگر جهانی رمزارزهای فایندر گفت:
“اتریوم در حال حاضر در نقطه‌ی خیلی نامشخصی قرار دارد و در حال از دست دادن سهم بازار دیفای (بازار مالی غیرمتمرکز) به رقبای خودش است.”
“تا زمانی که اتریوم سیستم‌هایش را ارتقا ندهد و به وعده‌هایش در مقیاس بزرگ عمل نکند، اعتماد طولانی‌مدتی به شبکه ندارم. همانطور که گفتم، من هنوز فکر می‌کنم مردم این توکن را از روی تبلیغات اغراق آمیز/وعده/پتانسیل خریداری می‌کنند.”
جوزف راچینسکی، متخصص فناوری و آینده‌نگر در تامسون رویترز، گفت: “ادغام، که همان ارتقای اتریوم است باید در تابستان امسال اتفاق بیفتد و می‌تواند تأثیر انفجاری روی توکن داشته باشد. مردم سال‌ها منتظر این اتفاق بودند. این ارتقا باید خیلی ایمن تر، از نظر انرژی 99 درصد کارآمدتر و کاهنده‌ی تورم باشد. اگر این سه‌گانه پتانسیل نیست، به عنوان یک بلاک چین پیشرو، نمی‌دانم پس چه خواهد بود.”
علاوه بر این، زمانی که از آن‌ها پرسیده شد که آیا الان زمان خرید، نگهداری یا فروش اتر است، 61٪ گفتند که زمان خرید است و 32٪ دیگر گفتند که باید هودل کنید؛ فقط 6
درصد گفتند الان زمان فروش است.

مطالعه بیشتر: ویتالیک بوترین که اتریوم را خلق کرد

کارشناسان این هیئت عبارتند از کو (COO) از اوکی‌کوین (Okcoin)، بنیانگذار کوین‌ماما (Coinmama)، مدیرعامل بی‌تی‌بلاک (Btblock)، اقتصاددان ارشد کانسنسیز (Consensys)، مدیر عامل دلتا اینوستمنت ترکر (Delta Investment Tracker)، رئیس سرمایه‌های دیجیتال اسست منیجمنت (Digitalx Asset Management)، موسس اُریج پروتکل (Origin Protocol)، مدیر عامل کوین‌جار (Coinjar)، مدرس ارشد در دانشگاه کانبرا، دانشیار دانشگاه ناتینگهام ترنت و مدیر دانشگاه شرق لندن.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

یک نظر
  1. فرحناز می گوید

    جالب بود ممنون

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.