ارز دیجیتال انکر چیست، میزبان شبکه بلاکچین برای ایجاد فرصت‌های تجاری

ارز دیجیتال انکر چیست

0

به نظر شما با خرید کدام یک از ارزهای دیجیتال، آینده خوبی خواهید داشت؟ شاید با بیشتر رمز ارزها به اندازه کافی آشنایی داشته باشید و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک را بشناسید. برای مثال آیا می‌دانید منظور از ارز دیجیتال انکر چیست؟ انکر همانند سایر رمز ارزها یک توکن باارزش در بازار ارزهای مجازی است.

در نظر داشته باشید انکر در راستای فراهم کردن انواع راه‌حل‌های مربوط به فناوری شبکه بلاکچین روی کار آمد. همچنین به میزبانی ساده و بی‌آلایش در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شد. اما دلیل محبوبیت ارز دیجیتال انکر چیست؟در واقع کاربران بسیاری تقاضای خرید و مالکیت این ارز مجازی را دارند،چون انکربسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایر رمز ارزها است. کیوسک آکادمی قصد دارد شما را با نحوه عملکرد و اهداف انکر بیشتر آشنا کند، پس مقاله ما را دنبال کنید.(لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

منظور از ارز دیجیتال انکر چیست؟

پروژه انکر به منظور ایجاد زیرساخت‌هایی مهم در شبکه بلاکچین و تسهیل روابط توسعه‌دهندگان به وجود آمد. این پروژه در ارائه منابع ضروری فناوری بلاکچین تاثیر بسزایی دارد. در ضمن برنامه‌های غیرمتمرکز نیز به کمک ارز دیجیتال انکر مدیریت می‌شوند. زیرساخت اصلی این رمز ارز مستقل و عاری از هرگونه تامین‌کننده خارجی است.

ارز دیجیتال انکر به شکلی پراکنده توزیع می‌شود. در ادامه باید گفت با خرید انکر انعطاف‌پذیری و پایداری بیشتری را تجربه خواهید کرد.از آنجاکه انکر به طور دائم در حال توسعه و پیشرفت است، برای درک بهتر هدف و کاربرد آن باید با 3 پروژه تجاری و البته مستقل این رمز ارز آشنا شوید.

اولین پروژه آن مربوط به عملیات شرط‌بندی است و شرایطی فراهم می‌کند که کاربران بتوانند پاداش‌های مناسبی دریافت کنند. دومین پروژه این رمز ارز به ایجاد فرصت‌های تجاری برای دسترسی فوری به پروتکل‌های اساسی شبکه بلاکچین اشاره دارد. آخرین پروژه انکر نیز زیرساخت مناسبی برای انجام مبادلات ارزهای دیجیتال، در انواع بسترها، ایجاد می‌کند.

مطالعه بیشتر: انواع ارزهای دیجیتال حاضر در بازار رمز ارزها

آشنایی با موسسان ارز دیجیتال انکر

اساس پروژه ارز دیجیتال انکر چیست؟ این پروژه برای اولین بار در سال 2017 و در دانشگاه برکلی کالیفرنیا راه‌اندازی شد. البته تیمی از موسسان حرفه‌ای این پروژه و همچنین دفتر مرکزی آن، در سانفرانسیسکو مستقر بودند. عده‌ای از مهندسان متخصص با سوابق شغلی درخشان برای ایجاد این پروژه عظیم گرد هم آمدند.

این افراد پیش‌تر با شرکت‌های بزرگی همانند آمازون یا اوراکل همکاری می‌کردند. در ضمن عده‌ای از آنها برنامه‌نویس سایر پروژه‌های ارز دیجیتال نیز بودند. حتی در روند برنامه‌نویسی شبکه ارز مجازی اتریوم فعالیت و مشارکت داشتند. اما با گذر زمان اعضای تیم انکر پراکنده شدند و فعالیت خود را به طور جداگانه ادامه دادند.

ناگفته نماند ارز مجازی انکر دفاتری در شهرهای شانگهای، بخارست، آمستردام، و مسکو دارد. در ضمن در کشور هند نیز به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. البته ارز انکر در ماه سپتامبر سال 2018 به طور عمومی و دائمی فعالیت خود را آغاز کرد و در دسترس همگان قرار گرفت. بدین‌ترتیب طی دو هفته بیش از نیمی از توکن‌های این رمز ارز به فروش رفتند.

ارز دیجیتال انکر چیست

نکاتی مهم در مورد نحوه عملکرد ارز دیجیتال انکر

ارز دیجیتال انکر پروتکل خاصی دارد که به طور معمول همانند یک بلاکچین منبع‌باز عمل می‌کند. در واقع روند کاری انکر عاری از هرگونه گره در شبکه بلاکچین خواهد بود. در بستر انکر شما هرگز شاهد مسدود شدن وجوه کاربران نخواهید بود. بدین‌معنا که این رمز ارز قصد ندارد مبالغی را در زمانی از پیش‌تعیین‌شده، محدود یا مسدود کند.

وظیفه اصلی ارز دیجیتال انکر چیست؟ مسیریابی و برقراری ارتباط میان گره‌های مختلف حاضر در شبکه بلاکچین به عهده این رمز ارز است. به خاطر داشته باشید ANKR سبب مشارکت بیشتر این گره‌ها و همچنین اتصال آنها می‌شود. گذشته از همه این موارد، پروژه انکر بر توسعه نسل بعدی اینترنت غیرمتمرکز، تمرکز دارد. این رمز ارز ماموریت خود را در سطح جهان پیاده می‌کند.

عملکرد دیگر این پروژه مربوط به تمرکززدایی انواع برنامه‌ها است. انکر در جمع‌آوری منابع انواع داده‌ها نیز نقش دارد. ناگفته نماند زیرساخت اصلی انکر براساس قدرت محاسباتی آن پشتیبانی می‌شود. بستر انکر تمامی خدمات و سرویس‌های نوین خود را با هزینه کمتری در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال ام دکس

چگونه کیف پول مناسب ارز دیجیتال انکر را انتخاب کنیم؟

توکن ANKR را می‌توان در هر کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی می‌کند، به راحتی نگه‌داشت. برای انتخاب یک کیف پول مناسب ، باید میزان توکن مورد نظر خود را بدانید و همچنین از هدف ذخیره‌سازی این رمز ارز باخبر باشید. اما کیف پول مناسب ارز دیجیتال انکر چیست؟ برای پاسخ به این پرسش می‌توان گفت، بیشتر کیف پول‌های محبوب و معتبر بازار ارزهای دیجیتال مناسب ارز انکر هستند.

انکر را می‌توان در انواع کیف پول‌های معمولی و اتمی ذخیره کرد. حتی وابسته به تمایل شما انکر در کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز قابل دسترسی خواهد بود. در نتیجه می‌توانید آن را در هر کیف پولی که در دستگاه خود موجود دارید، نگه‌داری کنید. برای درک بهتر 4 مورد از این کیف پول‌ها را نام می‌بریم:

  • مای اتر والت (Myether wallet)
  • تراست والت (Trust wallet)
  • لجر (Ledger)
  • ترزور (Trezor)

فراموش نکنید کیف پول‌هایسخت‌افزای و آفلاین امن‌ترین گزینه برای ذخیره ارزهای دیجیتال هستند،چون نحوه پشتیبانی آنها به طور کامل آفلاین است. اما مشکل کوچکی در مورد این کیف پول‌ها وجود دارد، بیشتر آنها به دانش فنی و تخصصی نیاز دارند. بنابراین کمی گران خواهند بود. با این وجود کاربران بسیاری به دنبال تجربه استفاده از این کیف پول‌ها هستند و مقادیر قابل توجهی از رمز ارز خود را در این کیف پول‌ها ذخیره کرده‌اند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال الکترونیوم

ویژگی‌ منحصربه‌فرد ارز دیجیتال انکر چیست؟

ارز دیجیتال انکر تنها پروژه‌ای نیست که با هدف تمرکززدایی اینترنت روی کار آمد اما این پروژه به توسعه انواع شبکه‌های اینترنتی کمک بسیاری کرد. بنابراین انکر یکی از برجسته‌ترین پروژه‌های این حوزه محسوب می‌شود. بدین‌ترتیب ANKR شبکه اینترنتی امن، خصوصی، و غیر متمرکزی را تاسیس می‌کند. به همین دلیل یکی از متمایزترین رمز ارزهای بازار است.

کارایی ارز دیجیتال انکر چیست

ویژگی منحصربه‌فرد انکر به اجرای سیستم سخت‌افزاری آن مربوط می‌شود. این رمز ارز دارای سیستم خاصی است که راه‌های کم‌هزینه‌ای را به توسعه‌دهندگان و انواع شرکت‌ها پیشنهاد می‌دهد. انکر یک پروژه کامل و جامع محسوب می‌شود. همچنین این ارز دیجیتال بهترین میزبان برای برنامه‌های کاربردی توسعه‌دهندگان، متقاضیان، و سایر کاربران به حساب می‌آید.

ارز دیجیتال انکر بیشتر در بازارهای ناپایدار فعالیت دارد، بنابراین ارزش این رمز ارز با تغییر روند بازار به طور حتم دچار تغییرات برجسته‌ای می‌شود. همان‌طور که می‌دانید بازار ارزهای مجازی از بازارهای سنتی بی‌ثبات‌تر است، در نتیجه تغییرات قیمتی این بازار بر روی عوامل و محصولات آن از جمله ارز دیجیتال انکرتاثیر مستقیمی دارد.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال ایاس

شش مزیت جذاب ارز دیجیتال انکر چیست؟

رمز ارز انکر علاوه بر ویژگی منحصربه‌فردش، مزیت‌های قابل‌توجهی دارد. این ارز دیجیتال نه تنها سبب تسهیل در روند بازار ارزهای دیجیتال می‌شود، بلکه بستر اینترنتی غیرمتمرکزی را تاسیس کرده است. ناگفته نماند زیرساخت انکر به طور کامل براساس زنجیره‌های شبکه بلاکچین توسعه می‌یابد. اما برای آشنایی بیشتر با این رمز ارز بهتر است با مزیت‌های اصلی آن نیز آشنا شوید.

1.     مقرون‌به‌صرفه

ارز دیجیتال ANKR به طرز قابل‌توجهی ارزان‌تر از سایر رمز ارزهای موجود است. در پروژه انکر به طور تقریبی نصف هزینه‌های سایر پروژه‌ها، بودجه مصرف شد. با وجود اینکه هزینه‌های انکر بسیار ارزان است اما قدرت محاسباتی این رمز ارز نظیر ندارد.

2.    غیر متمرکز

توسعه‌دهندگان مختلف در میزان قدرت محاسباتی این رمز ارز نقش دارند. در واقع انکر دارای مرکز داده‌ای است که مدیریت کلی این پروژه را بر عهده دارد. بدین‌ترتیب حتی اگر یکی از توسعه‌دهندگان از میدان خارج شود، کل پروژه انکر از پا نمی‌افتد و تنها بخش کوچکی از آن محدود می‌شود.

در ضمن این بخش محدود به طور معمول مربوط به خدمات میزبانی است. در اینجا باید بگوییم انکر خدمات غیرمتمرکز بسیاری ارائه می‌دهد که این محدودیت‌ها شامل این خدمات نخواهند بود. به خاطر داشته باشید هیچ پروژه دیگری نمی‌تواند به اندازه انکر قابل اطمینان باشد و در مقیاس‌گذاری غیرمتمرکز با این ارز دیجیتال رقابت کند.

3.   شخصی‌سازی شده

اگر از بستر بلاکچین استفاده کنید و در آن حضور داشته باشید، بدون‌شک با طبیعت منحصربه‌فرد آن آشنا خواهید بود. بسیاری از کاربران قدردان طبیعت خاص شبکه بلاکچین هستند. علاوه‌بر این، متخصصانی در پروژه انکر فعالیت دارند که در صورت بروز هرگونه مسئله‌ای، به یاری کاربران می‌آیند.

ANKR تا حدود زیادی شخصی‌سازی‌شده است و تیم پشتیبانی خیلی خوبی دارد. این تیم 24 ساعته و 7 روز هفته آماده خدمت‌رسانی و کمک هستند. یکی از افتخارات انکر به نوع پشتیبانی شخصی آن مربوط می‌شود. به عبارت دیگر هیچ ربات یا هوش مصنوعی در پشت پرده انکر حضور ندارد.

4.   سازگاری با محیط‌ زیست

انکر پروژه‌ای است که تنها از منابع بلااستفاده کمک می‌گیرد. چرا انکر با محیط‌زیست سازگاری دارد؟ چون هنوز مصرف برق این پروژه بسیار پایین‌تر از سایر پروژه‌ها است. پروژه ANKR استفاده از منابع انرژی را بهینه‌سازی می‌کند، از این‌رو سازگاری بسیار مناسبی با محیط‌زیست دارد. در ضمن این پروژه برای رسیدن به جایگاه جهانی تلاشی نمی‌کند به همین دلیل مصرف انرژی خود را بالا نمی‌برد.

توانایی ارز دیجیتال انکر چیست

5.    مدیریت خودکار

فناوری شبکه ارز دیجیتال به گونه‌ای طراحی شده است که برنامه‌های کاربردی آن به طور خودکار اجرا می‌شوند. در صورت بروز هرگونه خطا، این برنامه‌ها به کنترل خودکار خرابی‌ها مشغول می‌شوند. در بعضی موارد پس از بررسی خطاهای موجود، برنامه موردنظر توانست دوباره راه‌اندازی شود. بنابراین ما شاهد مدیریت خودکاری خواهیم بود که انعطاف‌پذیری و ثبات بیشتری برای کاربران شبکه انکر به ارمغان می‌آورد.

6.    سازگار با بلاکچین

همان‌طور که گفتیم، ارز دیجیتال انکر محصول مستقیم شبکه بلاکچین است. از آنجایی‌که برای استفاده از جریان اصلی بازار و لذت بردن از آن نیاز به کمک بلاکچین داریم، انکر نیز خود را در گستره این فناوری قرار داده است. به عبارت دیگر، حضور و سازگاری ANKR با بلاکچین، سبب تشویق بیشتر کاربران برای رسیدن به سودآوری می‌شود.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال انجین کوین

بررسی معایب انکر

طبق گزارشات به دست آمده، رمز ارز انکر دارای چشم‌انداز مناسبی در فناوری دفتر کل توزیع‌شده است. در واقع این ارز مجازی نظارت بر برنامه‌ها، سیستم‌های غیرمتمرکز، پروتکل‌ها، و امنیت کاربران را بر عهده دارد. گذشته از ویژگی‌ها و مزایای عظیم و قابل‌تحسین انکر، بد نیست با معایب این سیستم نیز آشنا شوید.

در برجسته بودنپروژه رمز ارز انکر هیچ شکی وجود ندارد اما میزبانی انکر از تمامی گره‌های بلاکچین کمی دور از واقعیت خواهد بود. متخصصان بسیاری در مورد اینکه ANKR قانع‌کننده‌ترین راه‌حل مشکلات مربوط به بلاکچین است بحث کرده‌اند. آنها انکر را همانند محیط‌بان جنگل ارزهای دیجیتال می‌دانند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال اوما

آینده ارز دیجیتال انکر چیست؟

در حال حاضر رمز ارز انکر در رتبه 272 سرمایه‌گذاری بازار کریپتوکارنسی قرار دارد. به طور کلی حدود 10 میلیارد توکن انکر حاضر هستند که تا به امروز بیش از 2 میلیارد از آنها در بازار وجود دارند. گردش مالی انکر به طور روزانه حدود 9 میلیون دلار است. در نظر داشته باشید رمز ارز ANKR در 15 صرافی قابل معامله خواهد بود.

توضیحات ذکرشده در بالا، نگاهی به وضعیت فعلی ارز مجازی انکر محسوب می‌شود اما آینده ارز دیجیتال انکر چیست؟ از آنجاکه موارد استفاده انکر بسیار متنوع هستند، بنابراین آینده این ارز مجازی نیز تا حدود زیادی نامشخص خواهد بود. اما به طور قطع انکر در آینده ماهیت بازارهای غیر متمرکز، نقش مهمی دارد. آینده این رمز ارز در فعالیت‌های علمی چشمگیر خواهد بود.

همچنین انکر در شبیه‌سازی و تحقیق بازار ارزهای دیجیتال نقش مهمی ایفا می‌کند که بدون‌شک در ارزش آینده این رمز ارز موثر است. ما انتظار داریم انکر فراتر از این موارد پیش رود. حتی در زمینه‌های گرافیکی، استخراج انواع رمز ارزها، پیش‌بینی بازار، و تجزیه و تحلیل فعالیت داشته باشد. منتظر امکانات و قابلیت‌های بی‌نهایت و کاربردی ارز دیجیتال انکر باشید.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال امپ

ارز دیجیتال انکر چیست و چرا روی کار آمد

نتیجه‌گیری

در این مقاله شرح دادیم که ارز دیجیتال انکر یک پروژه ارزشمند در شبکه‌ بلاکچین محسوب می‌شود که در واقع مکمل توکن‌های اتریوم است. همچنین ذخیره‌سازی این ارز مجازی کار دشواری نیست. همان‌طور که گفتیم هدف اصلی انکر تمرکززدایی اینترنت و تسهیل در دسترسی به انواع شبکه‌ها است.

همچنین در این مقاله به بررسی مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد انکر اشاره کردیم. در نتیجه ثابت شد که این ارز دیجیتال دارای راه‌حل‌های سازمانی کاربردی است و کار را برای توسعه‌دهندگان آسان می‌کند. حتی بر روی گره‌های شبکه بلاکچین نیز تاثیر دارد.

به نظر شما با توجه به نکات ذکر شده، ارز دیجیتال انکر برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟ خوشحال می‌شویم نظر خود را با کیوسک آکادمی به اشتراک بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.