ارز اطلس استار و هر آنچه که باید در مورد آینده بازی‌های بلاکچین بدانید!

معرفی ارز دیجیتال اطلس استار

0

این روزها توکن‌های NFT در دنیای دیجیتال سروصدای زیادی به پا کرده‌اند. برآورد می‌شود که NFTها پتانسیل تغییر وضعیت اقتصادی دنیای بازی‌ را داشته باشند. در واقع NFTها با کمک متاورس با صنعت بازی ترکیب می‌شوند و در نتیجه این ترکیب تغییر عظیمی در دنیای فناوری ایجاد می‌کند. پروژه اطلس استار نتیجه یکی از همین ترکیب‌ها است. اطلس استار (Star Atlas) یک بازی ویدیویی آنلاین مبتنی بر بلاکچین می‌باشد و ارز اطلس استار نیز توکن بومی این بازی است.

در این مقاله از آکادمی کیوسک ما در مورد توکن ارز اطلس استار و مکانیسم‌های اصلی این بازی جذاب می‌پردازیم. به‌علاوه، استفاده از توکن‌هایNFT  و فناوری بلاک‌چین را نیز بررسی خواهیم کرد. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟


ارز اطلس استار چیست؟


ارز اطلس استار به‌عنوان روان‌کننده متاورس موجود فعالیت می‌کند. در واقع یک رمز ارز درون اکوسیستمی و واحد خرید و فروش در داخل بازی است.

بازیکنان از توکن اطلس (ATLAS) برای اجرای نیازمندی‌های عملیاتی در بازی، از طریق انجام تراکنش‌های همتابه‌همتا استفاده می‌کنند. این توکن همچنین ارز اصلی بازارچه NFT این بازی محسوب می‌شود.

پروژه ارز اطلس استار قصد دارد 80 درصد توکن‌های آتی خود را به بازیکنان فوق‌العاده در بازی پاداش دهد.

مطالعه بیشتر: انواع ارزهای دیجیتال حاضر در بازار رمز ارزها


بازی این رمزارز چگونه کار می‌کند؟


در تجارب علمی-تخیلی آینده‌گرا و در حین مبارزه، بازیکنان به یکی از 3 جناح موجود می‌پیوندد. با پیوستن به این گروه‌ها تجربه گیم‌پلی بازیکنان افزایش می‌یابد و پاداش نیز کسب می‌کنند. این 3 فرقه عبارتند از:

  • قلمرو ماد (MUD Territory): اشغال شده و تحت کنترل بشر
  • منطقه اونی (ONI Region): اشغال شده توسط «کنسرسیومی از نژادهای بیگانه»
  • بخش اوستور (Ustur Sector): تحت کنترل «اندرویدهای حساس»

مطالعه بیشتر: الکترا چیست ؟


بنیان‌گذاران اطلس استار


ارز اطلس استار (ATLAS) توسط مایکل واگنر، مدیرعامل آن تاسیس شد. سرپرست عملیات اطلس استار دب لوکاس است. نام دیگر بنیان‌گذار ارز دیجیتال اطلس استار پابلو کیروگا (COO Pablo Quiroga) است.

مایکل واگنر قبل از بنیان‌گذاری ارز اطلس استار، در صندوق سرمایه‌گذرای و یک شرکت چند زنجیره‌ای که بر تولید محصولات بلاک‌چین تمرکز داشت، کار می‌کرد.

قبل از راه‌اندازی ارز اطلس استار پابلو کیروگا در زمینه بیوتکنولوژی کار می‌کرد و دب لوکاس دارای سابقه مالی و تجربه شغلی در شرکت‌هایی صاحب نام بود.

مطالعه بیشتر: شبکه اینترنت غیرمتمرکز و امن چیست؟ 

بنیان‌گذاران ارز اطلس استار

معرفی بازی


بازی اطلس استار یک پروژه ترکیبی بین صنعت بازی و بلاکچین است. در واقع اطلس استار یک بازی چند نفره است که در متاورس بازی مجازی انجام می‌شود. ATLAS توکن بومی این شبکه به حساب می‌آید.

این بازی در سال 2620 در یک متاورس مجازی اتفاق می‌افتد. در این بازی سه گروه با 3 ایدئولوژی ژئوپولتیک متفاوت برای کسب منابع و گسترش فتوحاتشان با یک دیگر می‌جنگند. شما به‌عنوان بازیکن این بازی به یکی از این گروه‌ها می‌پیوندید و به‌عنوان شهروند آن گروه بازی خود را شروع می‌کنید.

شبکه این کریپتو روی بلاکچین سولانا ساخته شده است. این بلاکچین امن‌ترین و سریع‌ترین سرور ممکن برای بازی در دنیا است.

در ضمن بازیکنان Star Atlas از طریق ماینینگ (استخراج) و استیکینگ (سپرده‌گذاری) می‌توانند ارز اطلس استار را استخراج کنند و دارایی‌های خود را افزایش دهند.

مطالعه بیشتر: معرفی پلتفرم کیپر و توکن کیپر


ویژگی‌های منحصر به فرد این کریپتو


پروژه اطلس استار یک بازی متاورس شامل چندین ژانر با کیفیت سینمایی را با توانایی به دست آوردن دارایی‌های مجازی ترکیب می‌کند. در دنیای دیجیتال تا کنون هیچ بازی توانایی ارائه ویژگی‌هایی متنوع را به اندازه امکانات Star Atlas نداشته است.

شرکت اطلس استار در زمینه‌های مختلف و کاملا منصفانه با رقبای خود مسابقه می‌دهد.

شما در هر بازی یک ویژگی خاص تجربه می‌کنید، کسب درآمد از طریق سپرده‌گذاری، نبرد با دیگر بازیکنان برای دارایی‌های مجازی یا کشف دنیای مجازی آن، ایجاد اتحاد و غیره، اما اطلس استار تمام این ویژگی‌های را همزمان با هم ارائه می‌دهد.

مطالعه بیشتر: شبکه وو چیست؟


کاربردهای ارز اطلس استار


بازیکنان در فضای بازی می‌توانند از ارز اطلس استار به‌عنوان ارز درون بازی برای خرید دارایی استفاده کنند. در ضمن آنها می‌توانند با خرید NFTها تجهیزات درون بازی خود را گسترش دهند.

مطالعه بیشتر: مقایسه بیت کوین و بیت کوین کش

برای اطلاع از قیمت لایت کوین و خرید لایت کوین روی کیوسک حساب کنید.

تاریخچه قیمتی اطلس استار


ارز اطلس استار رتبه ۲۸۸ و سهم ۰.۰۰۹ درصدی از کل بازار را به خود اختصاص داده است. این رمزارز ارزشی حدود ۱۹۸.۴۹ میلیون دلار دارد. هر توکن این کریپتو با قیمت ۰.۰۹۱۸۹۳ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه آن حدود ۱۵ میلیون دلار است.

ارز اطلس استار در تاریخ 4 سپتامبر سال 2021 بالاترین قیمت خود را تجربه و عددی معادل ۰.۲۷ دلار را لمس کرد.

در حال حاضر تعداد ۲.۱۶ میلیارد اطلس استار در گردش است و میزان کل این توکن‌ها ۳۶ میلیارد خواهد بود.

صرافی FTX با سهم ۳۹.۳۹ درصدی از حجم معاملات روزانه، فعال‌ترین صرافی برای این رمزارز است.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال هولو چیست ؟

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا آوه خود را خرید کنید

آینده اطلس استار


پروژه اطلس استار برای علاقه‌مندان به بازی بهترین گزینه است. بازیکنان با فعالیت در فضای بازی و کسب درآمد مجازی، به درآمد واقعی دست پیدا می‌کنند.

اکوسیستم و اهداف بلند مدت اطلس تنها در سیستم سولانا امکان‌پذیر است و در هیچ بلاک‌چین دیگری ممکن نخواهد بود.

مطالعه بیشتر: بیت کوین کش چیست ؟

آینده ارز اطلس استار

نتیجه‌گیری


اطلس استار سرآمد بازی‌های بلاک‌چین مبتنی بر NFT است. تجربه بازی واقعیت مجازی، ارتباط فوق‌العاده بین بازیکنان، کسب درآمد با قابلیت DeFi، همه و همه ویژگی‌هایی است که با اطلس استار تجربه خواهید کرد.

با توکن‌های ارز اطلس استار بازیکنان می‌توانند NFT به دست آورند و آنها را معامله کنند. آنها حتی می‌توانند برای کشف جواهرات پنهان به ماجراجویی بروند.

سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. اگر تجربه بازی واقعیت مجازی را دارید با ما در میان بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.