معرفی پلتفرم ویل (Whale) وتوکن WHALE$

0

شاید تا چند سال پیش کسب درآمد از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کمی غیر رسمی و حتی غیرممکن به نظر می‌رسید. اما در حال حاضر با توسعه علم و آگاهی مردم از انجمن‌های اجتماعی و صفحات سوشال مدیا افراد بسیاری با عکس گرفتن یا ارائه نظر شخصی خود به کسب درآمد رسیده‌اند. کسب درآمد از فضای انجمن‌ها و گروه‌های خاص بر روی بازار ارزهای دیجیتال نیز تاثیر گذاشت. به طوری که پلتفرمی برای این روش کسب درآمد ظهور کرد که پلتفرم ویل(Whale) نامیده شد. در این پلتفرم کاربران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند با جمع‌آوری توکن‌های سوشال حاصل از همکاری برخی انجمن‌ها و گروه‌ها به درآمد خوبی دست یابند. اگر شما نیز به دنبال روشی ساده برای کسب درآمد هستید، بهتر است تا انتهاي اين مقاله از آكادمی كيوسک همراه ما باشيد. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

پلتفرم ویل (Whale) چیست؟

پلتفرم ویل (Whale) ادعا می‌کند که اولین پلتفرم اجتماعی است که تحت پشتیبانی بهترین مجموعه از NFTها قرار دارد. این پلتفرم قوی و غنی از سال 2019 در حال رشد است و بر روی ارزش نهنگ‌های بازار تاثیرگذار خواهد بود.

انجمن و جامعه اصلی این پلتفرم از زمان ظهور افراد برجسته در فضای هنر یا NFT رمز ارزها تشکیل شد. این پلتفرم به طور رسمی در تاریخ 18 ماه می سال 2020 توکن خود را به بازار عرضه کرد. این توکن نیز تنها یک هدف اصلی را دنبال می‌کرد و آن توانایی کاربران برای تبدیل شدن به یک نهنگ در بازار ارزهای دیجیتال است.

موسسان این پلتفرم با کمک توکن سوشال خود و تحت پشتیبانی NFTها توانستند شرایط خوبی برای کاربران حاضر در بازار ارزهای دیجیتال به وجود آورند. در حال حاضر این پلتفرم به جایگاهی دست یافته که همانند ارزهای دیجیتال دیگر تحت تاثیر نوسانات بازار افزایش و کاهش می‌یابد.

 به طور کلی مجموعه NFTهای حاضر در اپن سی به این پلتفرم نظارت و پشتیبانی دارند. با کمک این پلتفرم می‌توان ارزش ذاتی برخی از توکن‌های حاضر در بازار ارزهای دیجیتال را افزایش داد.

مطالعه بیشتر: انواع ارزهای دیجیتال حاضر در بازار رمز ارزها

معرفی تیم موسس پلتفرم ویل

با وجود اینکه پلتفرم ویل (Whale) تا به امروز موفقیت‌های زیادی کسب کرده است اما همچنان اطلاعات دقیقی در مورد تیم توسعه‌دهنده آن وجود ندارد.

طبق آمار به دست آمده و گزارشات جمع‌آوری شده، گروهی با نام مستعار WhaleShark که به جمع‌آوری NFTهای کمیاب ارزشمند مشغول بودند، این پلتفرم را در سال 2019 راه‌اندازی کردند. در ضمن تیم موسسه این پلتفرم جزء ناپیداترین و مرموزترین تیم‌های حاضر در بازار ارزهای دیجیتال است.

زیرا بستر این پلتفرم این تیم بیش از 400000 توکن را در خود جای داده و یکی از بزرگ‌ترین گردآورندگان NFT به شمار می‌آید. طبق نظریه این تیم موسس، هنگ کنگ در زمینه‌های هنری یا NFT بازار ارزهای دیجیتال بیشتری نقش را ایفا می‌کند.

رابطه پلتفرم ویل(Whale) با بیت کوین

در ضمن طبق گفته‌ها و نقل قول‌های این تیم موسس، WhaleShark کار حرفه‌ای خود را در حوزه مشاوره ارزهای دیجیتال آغاز کرده و در حال حاضر به نقطه فعلی دست یافته است. اولین توکن این پلتفرم با کمک تک تک اعضای تیم در ماه می سال 2020 و با پشتیبانی NFT روی کار آمد و به بازار عرضه شد.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال بوبا

پلتفرم ویل (Whale) چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

هدف اصلی و نهایی پلتفرم ویل (Whale) ایجاد شرایط مناسب برای کلکسیونرهای NFT است تا بتواند این گروه را توسعه دهد. به طور کلی این پلتفرم در تلاش است تا افراد گردآورنده و کلکسیونر NFT را دور هم جمع کند و سازمانی فعال در این زمینه روی کار آورد.

با این کار بدون شک پشتیبان جدید برای پول ایجاد می‌شود. همان‌طور که می‌دانید ارزهای دیجیتال در واقع پول غیر فیزیکی و مجازی محسوب می‌شوند که هیچ پشتیبانی ندارند اما این پلتفرم سعی دارد، از NFTها به عنوان پشتیبان اصلی رمز ارزهای مورد معامله استفاده کند.

توجه داشته باشید به دلیل عدم وجود همین پشتیبان، ارزهای دیجیتال تحت تاثیر نوسانات شدید بازار قرار می‌گیرند یا ما شاهد تورم بالایی در اقتصاد مالی هستیم. این پلتفرم توانست با عرضه توکنWHALE$ بسیاری از NFTهای ارزشمند را به عنوان پشتیبان رمز ارزها معرفی کند.

در نتیجه فعالیت و تلاش تیم موسس پلتفرم ویل پنجره جدیدی به روی معاملات ارزهای دیجیتال باز شد. همچنین با ظهور این توکن ما کمتر شاهد افزایش قیمت توکن‌های دیجیتال هستیم.

مطالعه بیشتر:  شبکه هاتور و ارز HTR

آشنایی با توکنWHALE$

در ابتدای روی کار آمدن پلتفرم ویل (Whale)، تیم موسس این پلتفرم تنها مسئول نظارت بر NFT بود. در آن زمان NFTها تنها منبع اصلی، ارزشمند، مهم و اساسی توکنWHALE$ به شمار می‌آمدند. اما پس از راه‌اندازی منبعی متمرکز برای این رمز ارز، کم کم نیاز به یک سازمان غیر متمرکز همانند دائو حس می‌شد.

در ادامه این روند، با روی کار آمدن توکن ویل ما شاهد رشد این پروژه بودیم. با ظهور این توکن افراد و کاربران حاضر در پلتفرم ویل می‌توانند با صورت جمعی برای خرید یک مجموعه NFT تصمیم بگیرند و از توکن ویل برای پرداخت استفاده کنند.

همچنین آنها می‌توانند به ازای پرداخت این توکن مجموعه ارزشمندی را اجاره کنند. البته به دلیل پیچیدگی‌ها حاضر در مکانیسم ویل این پلتفرم همچنان با محدودیت‌ها و موانع بسیاری روبرو است که شاید تحول آن را تعویق بیندازند.

چالش‌های اولیه‌ای که متوجه این توکن می‌شوند پرداخت توکن ویل به ازای نکات فنی، اجاره مجموعه‌های هنری، رفع خطرات امنیتی و سایر موارد این چنینی است.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال مونرو

نحوه عملکرد پلتفرم ویل

پیش از این نیز گفتیم پلتفرم ویل (Whale) بستری برای خرید، فروش و اجاره انواع مجموعه‌های NFT به شمار می‌آید. به زبان ساده این پلتفرم به کاربران کمک می‌کند از طریق مجموعه‌های NFT به درآمد خوبی دست یابند.

پلتفرم ویل(Whale) روشی برای ثروتمند شدن

در ضمن اصلی‌ترین سوشال توکن این پلتفرم توکن ویل نام دارد که وجود آن برای عضویت در این پلتفرم ضروری است. با وجود اینکه در دوران ابتدایی روی کار آمدن پلتفرم ویل، موسسان آن تنها مجموعه‌های NFT را گردآوری می‌کردند و NFT نیز بر روی این پلتفرم نظارت داشتند، با گذر زمان وضعیت این بستر تغییر کرد.

به طوری که توکن ویل تحت تاثیر ارزش همین مجموعه‌های هنری قرار گرفت و ارزش خوبی پیدا کرد. در ضمن با راه‌اندازی یک صندوق برای ذخیره سوشال توکن ویل جامعه و انجمن متمایز ایجاد شد که تحت نظارت و مدیریتی غیر متمرکز قرار گرفت.

در ادامه این روند پلتفرم ویل به گونه‌ای فعالیت دارد که تمام افراد جامعه و انجمن این بستر می‌توانند با هم تصمیم بگیرند که کدام مجموعه را خریداری کنند، بفروشند یا آن را اجاره کنند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال نئو چیست؟

سه مورد از بهترین خدمات پلتفرم ویل (Whale)

پلتفرم ویل (Whale) دارای سوشال توکنی است که کاربردهای متنوعی دارد. بدین ترتیب این پلتفرم نیز خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. البته فراموش نکنید برای استفاده از خدمات کاربردی این پلتفرم باید توکن را داشته باشید.

به عبارت دیگر خدمات این پلتفرم با توکن سوشال آن رابطه تنگاتنگی دارد که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. در نهایت شما نیز به عنوان یک کاربر حاضر در این پلتفرم باید توکن ویل را خریداری کنید و به ازای پرداخت این توکن‌ها از بهترین خدمات کاربردی پلتفرم ویل بهره‎مند شوید.

این خدمات شاید به ظاهر رایگان به نظر برسند اما در واقع بدون حضور توکن سوشال ویل در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرند. در بخش‌های بعدی این خدمات را به طور مفصل شرح می‌دهیم.

ارائه خدمات مفید کانال دیسکورد پلتفرم ویل

آیا تا به حال در مورد کانال‌های تلگرامی که برای درآمدزایی هستند چیزی به گوشتان خورده است یا با کانال‌هایی که برای استخدام و آگهی‌های فروش هستند برخورد داشته‌اید؟ دیسکورد نیز یکی از بسترهای مجازی پرطرفدار است که پلتفرم ویل کانالی اختصاصی در آن دارد.

هر یک از کاربران بازار ارزهای دیجیتال اگر بخواهند در این کانال عضو شوند باید 500 توکن ویل را در اختیار کانال قرار دهند.

در مقابل این توکن‌ها کاربر عضوشده می‌تواند به راحتی از کلیه خدمات پرسود و درآمدزای کانال اختصاصی دیسکورد ویل بهره‌مند شود. توجه داشته باشید این کانال زیر نظر اعضای اصلی انجمن ویل راه‌اندازی شده است.

ارائه توکن ایردراپ

چند وقت است که بازار ارزهای دیجیتال حضور دارید؟ بدون شک با توکن‌های ایردراپ رایگان آشنا هستید. پلتفرم ویل نیز یکی از بسترهایی است که تحت شرایط ویژه‌ای توکن ایردراپ در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در واقع این ایردراپ‌ها همانند جایزه و پاداش جمع‌آوری NFTها خواهد بود.

کمک به تامین نقدینگی

یکی دیگر از بهترین خدماتی که این پلتفرم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، کمک به استخر نقدینگی است. در ضمن کاربران با حضور در این استخرها بدون شک به پاداش خوبی دست می‌یابند. به خاطر داشته باشید موسسان این پلتفرم تنها در مدیریت و نظارت نقدینگی دخالت دارند اما مالکیت توکن‌ها به کاربران برمی‌گردد.

با وجود این تیم دارایی افراد نیز به سرقت برده نمی‌شود زیرا مدیران مجربی از این نقدینگی‌ها حفاظت می‌کنند. به طور کلی مجهز بودن به توکن‌های ویل باعث می‌شود همیشه دارایی شما در امنیت کامل به سر برد.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال سولانا

معرفی بهترین کیف پول‌های مناسب ارز دیجیتال ویل

اکنون که با پلتفرم ویل (Whale) آشنا شدید و بهترین خدمات آن را برای شما توضیح دادیم، می‌توانید با خیالی آسوده ارز دیجیتال یا توکن این پلتفرم را خریداری کنید. اما سوالی که پیش می‌آید مربوط به نحوه نگه‌داری از این توکن‌ها و رمز ارزها خواهد بود.

بیت کوین در پلتفرم ویل(Whale)

برای اطلاع از قیمت ریپل و خرید ریپل روی کیوسک حساب کنید.

شاید برایتان سوال شود که کدام کیف پول‌ها برای ذخیره توکن ویل مناسب هستند؟ با توجه به اینکه توکن‌های ویل طبق استاندارد ERC20 ساخته‌ شده‌اند، باید از کیف پولی که این نوع توکن‌ها را می‌پذیرد استفاده کنید.

طبق آمار به دست آمده مناسب‌ترین کیف پول‌هایی که از توکن‌های استاندارد ERC20 پشتیبانی می‌کنند عبارت هستند از:

  • تراست
  • متامسک

در نظر داشته باشید کیف پول‌های نرم‌افزاری برای ذخیره و نگه‌داری ارز دیجیتال ویل گزینه مناسبی هستند. علاوه بر کیف پول‌های ذکر شده شما می‌توانید از سایر کیف پول‌ها نرم‌افزاری نیز کمک بگیرید.

مطالعه بیشتر:همه چیز درباره آینده ارز دیجیتال ریپل

نتیجه گیری

برخلاف بیشتر ارزهای دیجیتال که ارزش خود را از نیروهای بیرونی تامین می‌کنند، توکن ویل ارزش خود را از دارایی‌های کمیاب و ارزشمندی به نام NFT تهیه می‌کند. NFTها در واقع مجموعه‌ای از آثار هنری حاضر در بازار ارزهای دیجیتال هستند که از پلتفرم ویل (Whale)نهایت پشتیبانی را به عمل می‌آورند.

با حضور این مجموعه‌های هنری سطح اساسی برای ارزش پایه پروژه ویل در نظر گرفته می‌شود. این نسخه از مجموعه‌های هنریNFT پشتیبان ویل همانند نسخه‌های هنری پشتیبان طلا است. با این تفاوت که این مجموعه تحت تاثیر دائو عمل می‌کند.

همچنین اگر قصد دارید به خرید و فروش ارزهای معتبر بپردازید، پیشنهاد میکنیم حتما به صرافی کیوسک که یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است مراجعه کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.