ارز دیجیتال ام دکس، رمز ارزی برای آیندگان

آشنایی با ارز دیجیتال ام دکس

0

در بازار ارزهای دیجیتال، فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری‌های سودمند وجود دارد. این فرصت‌ها با خرید و فروش یا معامله ارزهای مجازی ایجاد می‌شوند. طی این فرصت‌ها صرافی‌های مختلفی روی کار آمده‌اند که ارزهای دیجیتال نوینی را عرضه می‌کنند. یکی از این رمزارزها ارز دیجیتال ام دکس است و مزایای قابل توجهی دارد.

ام دکس توسط صرافی غیر متمرکزی عرضه می‌شود که کارمزد کمی به ازای انجام تراکنش‌ها دریافت می‌کند. در ضمن این رمز ارز خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد که برای آیندگان سودآور خواهد بود. بدون‌شک این ارز دیجیتال می‌تواند فراتر از انتظار تمامی کاربران بازار ارزهای مجازی پیش رود. کیوسک آکادمی در این مقاله ارز ام دکس را معرفی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن را بازگو می‌کند.(لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

درک بهتر از مفهوم ارز دیجیتال ام دکس

تا چه حد با ام دکس آشنا هستید؟ در این مقاله جزئیاتی را در مورد این ارز دیحیتال بازگو خواهیم کرد. ام دکس بهترین رابط برای ایجاد رابطه سازگار بین زنجیره‌های اساسی یک شبکه به حساب می‌آید. اکوسیستم این رمز ارز، یک اکوسیستم ترکیبی است که مزایای بسیار مهمی نیز دارد.

بستر و شبکه ارز دیجیتال ام دکس برای انجام مبادلات غیر متمرکز روی کار آمده است. استراتژی ام دکس بهینه‌ترین انتخاب برای انجام معاملات تمامی توکن‌ها محسوب می‌شود. در واقع می‌توان گفت Mdexبزرگترین اکوسیستم را دربردارد. کاربردها و کارایی این رمز ارز موردپسند سرمایه‌گذاران بسیاریست.

ام دکس به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی نقدینگی خود را استخراج کنند و همچنین از پس معاملات خود برآیند. در ضمن با کمک این ارز دیجیتال می‌توانید امنیت تراکنش‌های خود را تضمین کنید و از مزایای این روند امن تضمین‌شده نهایت بهره را ببرید. ام دکس تجربه حرفه‌ای خوبی را برای شما رقم می‌زند.

مطالعه بیشتر: انواع ارزهای دیجیتال حاضر در بازار رمز ارزها

ام دکس چگونه و توسط چه کسانی روی کار آمد؟

دو نفر به نام‌های ناتی فلاندرز (Nate Flanders) و آنانت هاندا (Anant Handa)،ام دکس را در اواخر سال 2017 راه‌اندازی کردند. این ارز دیجیتال، جزو ارزهایی به حساب می‌آید که انقلاب بزرگی در حوزه دارایی‌های دیجیتال به وجود آوردند. در واقع انقلابی در نحوه مبادله این دارایی‌های دیجیتال به وجود آمده است.

همچنین ارز دیجیتال ام دکس به عنوان محرک این بازار عمل می‌کند و سبب پذیرش بسیاری از این معاملات شده است. ام دکس براساس دستورالعمل‌ها و مقررات خاص وضع‌شده کم کم توسعه یافت. تجارت این ارزها و دارایی‌های دیجیتال با کمک رابط‌های مختلفی میان کاربران اجرا می‌شوند. این رمز ارز نیز یک رابط کاربرپسند است.

این افراد قصد داشتند با گذر زمان کیف پول سخت‌افزاری نیز مخصوص ام دکس بسازند و امنیت معاملات این ارز مجازی را بالا ببرند. در واقع آنها در تلاش بودند تا سیستم یکپارچه‌ای برای مبادلات ارزهای دیجیتال ایجاد کنند که امنیت آن تضمین شده باشد. ناگفته نماند در 6 ژانویه سال 2021 پروژه ارز دیجیتال Mdex در اینترنت سروصدای بسیاری کرد و مورد استقبال افراد مختلفی قرار گرفت.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال امپ

پنج مورد از ویژگی‌های اصلی ارز دیجیتال ام دکس

این پروژه ارز مجازی دارای پروتکل غیر متمرکزی است که در ماه ژانویه 2021 راه‌اندازی شد. در واقع این پروتکل غیر متمرکز در ساخت بازار ارزهای دیجیتال نقش به سزایی دارد. همچنین بیشتر براساس مجموعه عملکردهای این بازار پیش می‌رود. گذشته از بعضی ویژگی‌های مشخص آن، ام دکس دارای خصیصه‌های استانداردی است که با سایر فرآیندها به اشتراک گذاشته می‌شوند.

ارز دیجیتال ام دکس

پیش از این هم گفتیم که شبکه Mdex یک مدل دو زنجیره‌ای است که بر روی دو شبکه بلاکچین متفاوت اجرا می‌شود. البته همین ویژگی ام دکس سبب تمایز آن از سایر ارزهای مجازی رقیب شده است. در نظر داشته باشید زنجیره ام دکس به اکوسیستم نقدینگی اتریوم نیز دسترسی کامل دارد. در ادامه ویژگی‌های خاص ام دکس را بازگو خواهیم کرد:

  • Mdex به عنوان سازنده بازار اتوماتیک ارزهای مجازی به حساب می‌آید. این رمز ارز بستری مناسب برای پشتیبانی از این فرآیندها ایجاد می‌کند. راه‌اندازی انواع برنامه‌های کاربردی با کمک این ارز مجازی و با سرعت بالا قابل انجام است.
  • توانایی انجام فرآیند و استخراج دوگانه از دیگر ویژگی‌های مهم ام دکس محسوب می‌شود. ام دکس از این طریق به کاربران تضمین می‌دهد که معامله ایمنی خواهند داشت. در ضمن خود ام دکس نقدینگی را تضمین می‌کند.
  • آیا با مفهوم سپرده‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال آشنا هستید؟ ام دکس سبب می‌شود سپرده‌گذاری و فعالیت‌های تجاری بازار ارزهای مجازی گسترش یابد. در واقع سرمایه‌گذاران با سپردن کل وجه مورد نظر منجر به افزایش نقدینگی سازنده این بازار خودکار می‌شوند.
  • انعطاف‌پذیری ارز ام دکس هم ویژگی خاص آن است.
  • ام دکس در جذب سرمایه نیز بسیار موفق است. افراد بسیاری برای جمع‌آوری و دریافت کمک‌ها و نقدینگی‌های مالی خود از این شبکه استفاده می‌کنند. در واقع Mdex روند دریافت انواع کمک‌های مالی را ساده‌تر می‌کند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال اوما

توکن ام دکس را می‌شناسید؟

از آنجایی‌که ویژگی‌ها و کاربردهای ارز دیجیتال ام دکس بسیار منحصر‌به فرد هستند، توکن این ارز مجازی نیز موفقیت‌های زیادی در شبکه بلاکچین کسب کرده است. همچنین توکن ام دکس تنها بر روی بلاکچین‌های موفق قابل اجرا خواهد بود. از همین‌رو پروژه ام دکس ارزش بسیار زیادی دارد.

توکن ام دکس به اختصار MDX خوانده می‌شود و استخراج و معامله آن عمل سخت و طاقت‌فرسایی نخواهد بود. به طور کلی این ارز مجازی به تعداد 1 میلیارد عرضه شده است. در واقع در هر 3 ثانیه حدود 80 توکن تولید می‌شوند. در ضمن هر شش ماه یک بار این بلوک‌ها نصف و تکثیر می‌شوند.

به خاطر داشته باشید تنها 80 درصد از کل توکن‌های عرضه‌شده MDX برای سپرده‌گذاری و فرآیند کسب نقدینگی استفاده می‌شوند. البته بعضی از توکن‌ها نیز مورد معامله قرار می‌گیرند. پاداش توکن MDX نیز مبلغ قابل توجهی است که در اختیار تیم توسعه این توکن قرار می‌گیرد. با گذر زمان و با دریافت این پاداش‌ها، تیم توسعه موجب پیشرفت 10 درصدی این شبکه می‌شود.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال انجین کوین

از ام دکس در کجا استفاده کنیم؟

این بستر ارز مجازی معاملات را با سرعتی حدود 3 ثانیه انجام می‌دهد و هزینه مبادله توکن‌های MDX حدود 0.001 دلار تخمین زده شده است. در زمان نوشتن این مقاله قیمت توکن ام دکس 1.45 دلار خواهد بود. البته حجم معاملات و کارایی این رمز ارز در طی 24 ساعت حدود 36.662.610 دلار اعلام شده است.

کاربرد ارز دیجیتال ام دکس

اگر در فکر خرید یا فروش این رمز ارز هستید باید فعال‌ترین صرافی در این حوزه را پیدا کنید و البته بی‌گدار به آب نزنید. برای انجام انواع مبادلات غیر متمرکز براساس ارز مجازی ام دکس باید از کاربردهای مهم آن به اندازه کافی مطلع باشید. نمایندگان این رمز ارز از حقوق خوبی برخوردار هستند. همچنین ام دکس از ارزش کاربردی خوبی بهره‌مند است. از این پروژه برای رهبری بعضی از جامعه‌های مجازی نیز استفاده می‌شود.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال انکر

کاربردهای قابل توجه ارز دیجیتال ام دکس

به طور عمده این ام دکس است که برای تصمیمات مهم سایر پروژه‌ها نظر می‌دهد. مالکان این رمز ارز برای تعیین هزینه‌های تراکنش‌ها رای‌گیری می‌کنند. در ضمن بررسی بعضی از قوانین بازار ارزهای مجازی بر عهده Mdex است. در ادامه به چند مورد از کاربردهای پراهمیت این ارز دیجیتال اشاره می‌کنیم:

  • توکن‌های MDX بیشتر برای ارائه انواع کمک‌های استاندارد استفاده می‌شوند. همچنین این توکن‌ها برای طرح جمع‌آوری کمک‌های مالی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع پروتکل توکن ام دکس بستری دارد که تامین‌کننده بیشتر کمک‌های مالی مربوط به انواع پروژه‌هاست.
  • ام دکس در ازای هر معامله 0.3 درصد از درآمد کل را دریافت می‌کند. به طور کلی حدود 66 درصد از کارمزد معاملات روزانه این رمز ارز با گذر زمان به دو قسمت تقسیم می‌شود. اما چرا دو قسمت؟ ام دکس در واقع موجب کاهش تورم است. این رمز ارز 30 درصد از سود خود را برای خرید مجدد ذخیره و 70 درصد دیگر را در سایر بازارها خرج می‌کند.
  • همچنین ام دکس در پاداش‌دهی به کاربران نیز کاربرد دارد. سهم و سود حاصل از خرید و فروش‌های بستر ام دکس بسیار شفاف و مشخص به عنوان پاداش عمل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
  • مسئله مهم دیگری که به کمک Mdexمیسر می‌شود، امنیت بالای پروژه‌های ارزهای دیجیتال است. در نظر داشته باشید ام دکس بسیار امن خواهد بود. در ضمن علاوه بر ویژگی‌های برجسته امنیتی آن، ارز دیجیتال ام دکس ممیزی‌های قوی دارد. به عبارت دیگر ممیزی‌های این رمز ارز در سیستم بلاکچین بسیار برجسته هستند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال ایاس

سه مزیت ارز دیجیتال ام دکس در مقایسه با سایر ارزها

تا به اینجای مقاله کاربردها و عملکرد ام دکس را شرح دادیم. برای درک درست از این ارز مجازی بهتر است با مزایای آن نیز آشنا شوید. ام دکس بستری بی‌نظیر دارد که عملکرد خوبی از خود نشان داده است. همچنین این ارز دیجیتال در بلاکچین اتریوم نیز کاربردهای منحصربه‌فردی داشته است. از جمله مزایای این ارز مجازی عبارتند از:

سرعت بالای تراکنش‌‎ها

معاملات و تراکنش‌های ام دکس با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شوند. این سرعت بالا حاصل طراحی پلتفرم آن است. زنجیره‌های Mdex به شکلی طراحی شده‌اند که طی مدت کوتاهی برای مثال در عرض 3 ثانیه به مرحله تایید برسند. این رمز ارز تا به امروز تجربه هیچ تاخیری نداشته است.

سرعت تراکنش‌های ارز دیجیتال ام دکس

کارمزد بسیار کم

هزینه معاملات در بستر این رمز ارز بسیار کم است. یعنی اگر شما معامله‌ای به ارزش 1000 دلار انجام دهید، سهم کارمزد ام دکس از این معامله 0.3 دلار خواهد بود. قدرت شارژ ام دکس بسیار بالاست اما کارمزد کمی دریافت می‌کند. حتی کاربران می‌توانند هزینه کارمزد را به صورت جداگانه استخراج کنند. این مسئله بزرگ‌ترین امتیاز و مزیت ام دکس محسوب می‌شود.

انعطاف‌پذیری

در ضمن تغییر استخرهای استخراج ام دکس توسط کاربران انجام می‌شود. در واقع سیستم و شبکه این ارز دیجیتال بسیار انعطاف‌پذیر است. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی از یک استخر به استخر دیگری نقل مکان کنند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال الکترونیوم

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال بستری کارآمد با سوددهی خوب هستید، ارز دیجیتال ام دکس را انتخاب کنید. تجارت دیجیتال ام دکس می‌تواند بزرگ‌ترین دستاورد زندگی شما باشد. کاربران بسیاری این ارز مجازی را انتخاب می‌کنند زیرا از امنیت، سرعت، و هزینه‌های کم آن راضی هستند.

البته که ام دکس مزایای دیگری نیز دارد اما هزینه کم معاملات این ارز مجازی باعث توجه بیشتر افراد شده است. در ضمن ام دکس خود را ثابت کرد و نشان داد که از چندین زنجیره عالی و کارآمد تشکیل شده است. بنابراین برای بهینه‌سازی معاملات ارزهای دیجیتال خود و ایجاد سازگاری بیشتر بد نیست از رمز ارز Mdex کمک بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم به این امتیاز ام دکس نیز اشاره کنیم که سبب ایجاد سازگاری بیشتر در بین زنجیره‌های مختلف ارزهای دیجیتال می‌شود. همچنین اکوسیستم ترکیبی آن، جذابیت آن را بیشتر می‌کند. فراموش نکنید Mdex در مقایسه با سایر رقبای خود به طور نسبی جوان‌تر است اما رشد منحصربه‌فردی را تجربه می‌کند.

اگر مقاله ما در مورد ارز دیجیتال ام دکس برایتان مفید بوده است، خوشحال می‌شویم که دیدگاه خود را برای ما بنویسید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد رای‌ها 1

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.