ارزش بازار اتریوم تا سال 2030 به 20 تریلیون دلار می‌رسد: Ark Invest

0

به گزارش آکادمی کیوسک به نقل از کوین‌تلگراف (cointelegraph)، شرکت کتی وودز آرک اینوست، طی گزارشی پیش‌بینی می‌کند که اتریوم (ETH) در 10 سال آینده به سقف 20 تریلیون دلاری می‌رسد، که معادل قیمتی در حدود 170 تا 180 هزار دلار برای هر اتریوم است. این پیش‌بینی، بر اساس موارد استفاده بیت‌کوین و نحوه تصاحب سهم بازار توسط اتریوم بر اساس TradFi، است. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟


این گزارش همچنین آینده‌ی درخشانی را برای بیت‌کوین پیش‌بینی می‌کند و می‌گوید: “احتمالاً زمانی که دولت‌ها، آن را به‌عنوان ارز دیجیتال قانونی می‌پذیرند، قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند. قیمت یک بیت‌کوین می‌تواند تا سال 2030، از 1 میلیون دلار هم بیشتر شود.”

مطالعه بیشتر: درآمدزایی از ارزهای دیجیتال

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا آوالانچ (آواکس) خود را خرید کنید

آرک اینوست یک شرکت مدیریت سرمایه آمریکایی متمرکز بر فناوری است که در آمریکا قرار دارد و 12.43 میلیارد دلار AUM دارد.
گزارش #BigIdeas2022 را در ادامه بخوانید.
برای آگاه کردن سرمایه‌گذاران در مورد تأثیر پیشرفت
فناوری‌، انتشار BigIdeas (ایده‌های بزرگ) را در سال 2017 شروع کردیم. این گزارش تحقیقاتی سالانه، به دنبال برجسته‌کردن بحث برانگیزترین نتایج تحقیقاتی ما در هر سال است.

مطالعه بیشتر: روش های ترید ارز دیجیتال


موضوع پیش‌بینی شده در گزارش ایده‌های بزرگ این است که شبکه اتریوم، با چه سرعتی از نظر ابزار و کارایی رشد کرد. بخش بزرگی از رشد در دو سال گذشته، به خاطر تامین مالی غیر متمرکز (DeFi) بود. آرک جذابیت دیفای را توضیح داد و گفت:
“تامین مالی غیر متمرکز، قابلیت همکاری بیشتر، شفافیت و خدمات مالی را، در حالی که هزینه‌های واسطه و ریسک طرف مقابل را به حداقل می‌رساند، وعده می‌دهد.”

مطالعه بیشتر: سیگنال ارز دیجیتال


به گفته آرک، قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیر متمرکز (DApps) روی اتریوم، کارکردهای مالی سنتی را در مارجین تحت کنترل خودش قرار می‌دهد. در این گزارش تاکید شده که بانک‌ها و وام‌دهی، صرافی‌ها، کارگزاری‌ها، مدیریت دارایی‌ها، بیمه‌ها و مشتقات را می‌توان در قراردادهای هوشمند مبتنی بر اتریوم پیدا کرد.
علاوه بر این، دیفای خیلی کارآمد است. آرک تخمین زد که دیفای در دوازده ماه گذشته، از نظر درآمد به ازای هر کارمند، 8 تا 88 میلیون دلار از امور مالی سنتی بهتر عمل کرد.

مطالعه بیشتر: تحلیل فاندامنتال
این گزارش 1.36 میلیون دلار به ازای هر بیت‌کوین با ارزش بازار 28.5 تریلیون دلار تا سال 2030، پیش‌بینی می‌کند. محققان آرک، ارزش تخمینی آینده را به هشت مورد از موارد استفاده‌ی بیت‌کوین اختصاص دادند و از مجموع همه آنها، برای رسیدن به نتیجه در مورد قیمت بیت‌کوین، استفاده کردند.

مطالعه بیشتر: خالق ناشناس بیت‌کوین


این شرکت انتظار دارد تا سال 2030، بیت‌کوین 50 درصد از پرداخت‌های جهانی با سرعت 1.5 برابر، 10 درصد ارز بازارهای نوظهور، 25 درصد از حجم پرداخت‌های بانکی آمریکا، 1 درصد از خزانه‌های دولت‌های ملی در سراسر جهان، 5 درصد از نرخ قیمت جهانی دارایی خالص فردی (HNWI)، 2.55 درصد از پایه دارایی‌های سازمانی، 5 درصد از پول نقد شرکت‌های S&P 500، و 50 درصد از کل ارزش بازار طلا را به خود اختصاص دهد‌.

مطالعه بیشتر: قیمت اتریوم تا سال 2030

برای اطلاع از قیمت پالیگان و خرید پالیگان روی کیوسک حساب کنید.


آرک استدلال کرد که استخراج بیت‌کوین، می‌تواند انقلابی در تولید انرژی ایجاد کند. در حالی که نگرانی‌های جهانی در مورد مصرف زیاد انرژی توسط استخراج بیت‌کوین مطرح شد، محققان معتقدند که استخراج بیت‌کوین تقویت می‌شود و برق بیشتری را از منابع بدون کربن تجدید پذیر تولید می‌کند.
اضافه کردن استخراج بیت‌کوین به جعبه ابزار توسعه دهندگان انرژی، باید بازار سراسری و قابل شناسایی را برای منابع انرژی تجدید پذیر و متناوب افزایش دهد.

مطالعه بیشتر: توییت‌های ایلان ماسک

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا اتریوم کلاسیک خود را خرید کنید


بر اساس گزارش کوین‌گکو (CoinGecko)، هم اتریوم و هم بیت‌کوین، هفت روز گذشته، به ترتیب 22.2 و 13 درصد افت داشتند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.