ارز دیجیتال آدکس، یک فرصت سرمایه‌گذاری بسیار خوب

ارز دیجیتال آدکس

0

امروزه ما شاهد راه‌حل‌های مفیدی در زمینه انواع فناوری‌ها از جمله بلاکچین هستیم. یکی دیگر از بسترهایی که به طور معمول دچار نقص می‌شود و نیاز به راهکارهای نوین دارد، مربوط به تبلیغات آنلاین است. در واقع برای تبادل آگهی‌های تبلیغاتی مربوط به بازار ارزهای مجازی و برنامه‌های غیرمتمرکز نیاز به برنامه‌ریزی خاصی داریم.یکی از پروتکل‌هایی که برای جلوگیری از اشکالات تبلیغات آنلاین روی کار آمد، بستر ارز دیجیتال آدکس بود. آدکس پروتکلی کامل در صنعت تبلیغات مجازی محسوب می‌شود. در اینجا کیوسک آکادمی نحوه عملکرد، هدف و کاربرد این رمز ارز را به طور خلاصه برای شما شرح می‌دهد.(لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

آشنایی مختصر با ارز دیجیتال آدکس

ارز دیجیتال آدکس راه‌حل نوینی برای کمک به نسل جدید است. آدکس با هدف اصلی اصلاح نقص‌های موجود در صنعت تبلیغات آنلاین روی کار آمد. گاهی این صنعت دچار اشکالات برجسته‌ای می‌شود که نیاز به یک رفع‌کننده قوی دارد. این رمز ارز در سال 2017 و در راستای ارائه راه‌حل‌های مربوط به تبلیغات غیرمتمرکز به وجود آمد.

به طور کلی آدکس پروتکل کاملی در فضای تبلیغات آنلاین و غیرمتمرکز به حساب می‌آید. همچنین اثبات و تایید نهایی انواع آگهی‌های تبلیغاتی، وابسته به همین ارز دیجیتال است. در ضمن آدکس باعث روابط بهتر میان ناشران، مبلغان، و کاربران می‌شود. آدکس برپایه ارز دیجیتال اتریوم کار می‌کند.

در واقع این رمز ارز با پرداخت‌های کم‌هزینه بر روی بستر اتریوم فعال است. در نظر داشته باشید رمز ارز آدکس توکنی بومی دارد که به اختصار ADX خوانده می‌شود. تیم حرفه‌ای آدکس بستری به وجود آورده که بر اساس پروتکل اتریوم پیش می‌رود. آدکس در سال 2020 به طور عمومی در دسترس همگان قرار گرفت.

مطالعه بیشتر: انواع ارزهای دیجیتال حاضر در بازار رمز ارزها

کاربرد مهم ارز دیجیتال آدکس

از زمان راه‌اندازی ADX بیش از 4000 کاربر در این بستر ثبت‌نام کرده‌اند و هزینه‌ای بیش از 800 میلیون دلار در فناوری بلاکچین مرتبط با رمز ارز آدکس پرداخت شده است. اصلی‌ترین کاربرد ارز مجازی آدکس به اعتبارسنجی آن مربوط می‌شود. این رمز ارز کمپین‌های تبلیغاتی تاییدشده‌ای به کار می‌اندازد.

کاربران با حضور ADX از صحت تبلیغات آنلاین اجرا شده مطمئن خواهند بود. همچنین آدکس انگیزه بسیاری در کاربران ایجاد می‌کند. گذشته از همه این موارد، کمپین‌های تبلیغاتی باید اعتبارسنجی و تایید شوند، بنابراین آدکس مسئول بررسی و سنجش این کمپین‌ها است. ناگفته نماند آدکس می‌تواند پرداخت هزینه‌های مربوطه بین ناشران و مبلغان را مدیریت کند.

نمایی از ارز دیجیتال آدکس

این رمز ارز کانال‌های پرداختی قابل‌قبولی دارد که پردازش تراکنش‌ها و پرداخت‌ها را به عهده دارند. هر چه تعداد توکن‌های ADX در یک بستر تبلیغاتی بیشتر باشد، ضمانت‌های ارائه شده مربوط به اعتبارسنجی تبلیغات آنلاین، تاثیر بیشتری خواهند داشت.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال یوبیکس

آدکس را از کجا بخریم و در کجا نگهداریم؟

این رمز ارز نیز همانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال در بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان قابل خریداری است. حتی در برخی از این صرافی‌ها آدکس متعادل‌کننده بازار محسوب می‌شود. بنابراین اگر قصد مبادله ADX را دارید بهتر است از برجسته‌ترین صرافی‌های معتبر کمک بگیرید.

همان‌طور که گفتیم، ارز مجازی آدکس در ماه ژانویه سال 2020 به عنوان یک شبکه عمومی روی کار آمد. در بستر این رمز ارز، مالکان می‌توانستند به ازای مبادله توکن‌های خود پاداش خوبی دریافت کنند. البته این پاداش‌ها در ابتدا محدود به هزینه‌های اعتبارسنجی تبلیغات آنلاین بودند اما با گذر زمان توسعه پیدا کردند.

در ماه سپتامبر سال 2020 سهام آدکس توسعه یافت. کم‌کم امنیت استخراج این ارز مجازی بیشتر شد و بلافاصله استخر استخراج امنی برای این رمز ارز به وجود آمد. در نتیجه کاربران می‌توانستند رمز ارز آدکس خود را در این استخرها نگه‌داری کنند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال آوه

نگاهی کلی به مزایا و معایب ارز دیجیتال آدکس

این ارز دیجیتال در ابتدا تنها بر روی تبلیغات آنلاین تمرکز داشت اما گذر زمان فضایی برای بازاریابی دیجیتالی و غیرمتمرکز فراهم کرد. آدکس با کمک قراردادهای هوشمند بر تبلیغات مربوط به یک کالا نظارت دارد. ناگفته نماند رمز ارز آدکس سعی می‌کند برای مبلغان، تجربه کاربری خوبی را رقم بزند. برای درک بهتر مفهوم و کارایی آدکس به بررسی مزایا و معایب آن می‌پردازیم:

مزایای ADX

  • پردازش سریع: بزرگ‌ترین مزیت آدکس سریع بودن آن محسوب می‌شود. به طور عمده رمز ارز آدکس تراکنش‌های تبلیغاتی را خیلی سریع پردازش می‌کند. این امر سبب افزایش کارایی تبلیغات آنلاین می‌شود.
  • تسهیل معاملات پیچیده: ارز دیجیتال آدکس تمامی معاملات پیچیده را به کمک قراردادهای هوشمند به معاملات ساده تبدیل می‌کند.
  • کنترل بهتر: در نظر داشته باشید تنها با کمک آدکس می‌توان انواع شبکه‌های بلاکچین را به راحتی کنترل کرد.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال پیر کوین

بزرگی ارز دیجیتال آدکس

معایب ADX

  • پشتیبان بازار ناپایدار: آدکس به هیچ‌وجه به ارزش بازار اهمیت نمی‌دهد، بدین‌ترتیب گاهی در بازارهای کم‌ارزش حاضر می‌شود. به عبارت دیگر رمز ارز آدکس در بازارهای ناپایدار و متغیر حضور دارد.
  • کاربران محدود: از آنجایی که آدکس تنها مناسب مبلغان است، کاربران کمی به این رمز ارز توجه دارند. به عبارت دیگر، آدکس برای تمامی اقشار سودمند نخواهد بود و تنها به نفع کاربران محدودی عمل می‌کند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال آکیتا

ارز دیجیتال آدکس چه آینده‌ای در پیش رو دارد؟

آیا این روزها زمان مناسبی برای خرید ارز دیجیتال آدکس است؟ یا باید این رمز ارز را بفروشیم؟ به طور معمول پیش‌بینی‌هایی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که برای آینده توصیه‌هایی ارائه می‌دهد. برای مثال طبق گزارشات موجود، ارزش بازار رمز ارز ADX طی 12 ماه گذشته از زمان نوشتن این مقاله حالت صعودی داشته، بنابراین آینده این ارز مجازی روند مثبتی خواهد داشت.

به خاطر داشته باشید آدکس برای سرمایه‌گذاری در آینده گزینه مناسبی خواهد بود. همچنین شما را به درآمد قابل‌قبولی می‌رساند. محققان چشم‌انداز مثبتی برای این رمز ارز می‌بینند. به توصیه بسیاری از افراد حرفه‌ای، ADX یکی از بهترین نمونه‌های سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. بهمان‌طور که می‌دانید اجرای معاملات در بازارهای گاوی بسیار راحت‌تر از سایر بازارها است. پس درنگ نکنید و همین‌حالا دست به کار شوید.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال اتریوم

کلام آخر

اگر شما نیز قصد آغاز فعالیتی در زمینه تبلیغات آنلاین دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به شبکه ارز دیجیتال آدکس بزنید. این رمز ارز به مبلغان و ناشران کمک زیادی می‌کند و از این طریق دسترسی خود را به امور مختلف گسترش می‌دهد.

با گذر زمان آدکس مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و توانست از تبلیغات آنلاین نهایت بهره را ببرد. در ضمن بیشتر مشتریان ADX پتانسیل فراهم کردن تبلیغات خوبی دارند. هدف نهایی و اصلی آدکس تغییر بسترهای تبلیغاتی آنلاین است.

اگر این مقاله تاثیری در فهم بهتر ارز آدکس داشت، خوشحال می‌شویم نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رای‌ها 1

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.