ارز دیجیتال مون بیم نقش پررنگی در ایجاد برنامه‌های کاربردی دارد

آشنایی با ارز دیجیتال مون بیم

0

از زمان‌های گذشته تا به امروز، هر چیزی که به تازگی وارد بازار می‌شود، مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. برای مثال زمانی که برند هالیدی وارد بازار پوشاک شد، فروش خوبی داشت. اما کم‌کم برندهای جدید و حتی بهتر پوشاک ایرانی جای این برند را گرفتند. ارز دیجیتال مون بیم نیز در حال حاضر به تازگی روی کار آمده و همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.

شاید با گذر زمانی نه چندان طولانی، این ارز دیجیتال نیز جایگاه خود را با سایر رمز ارزهای نوین عوض کند. اما در حال حاضر پروژه مون بیم کارایی زیادی دارد. این رمز ارز در بستر اتریوم قرار گرفته و به پروژه پولکادات نیز کمک می‌کند. اگر با کارایی و عملکرد اصلی این ارز دیجیتال آشنا نیستید، مقاله کیوسک آکادمی در این‌باره به شما کمک خواهد کرد.(لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟


ارز دیجیتال مون بیم چیست؟


ارز دیجیتال مون بیم یکی از پروژه‌های کاربردی در بازار رمز ارزها است که بیشتر توسعه‌دهندگان این بازار از آن استقبال می‌کنند. پروژه مون بیم بر روی زنجیره‌های درون شبکه‌های بلاکچین تاثیرگذار است. به عبارت دیگر این رمز ارز خارج از سیستم‌های بلاکچین و به تنهایی کاربردی ندارد.

این ارز دیجیتال چندین شبکه بلاکچین مختلف را به یکدیگر وصل می‌کند و بهترین مزایای هر بلاکچین را در اختیار کاربران می‌گذارد. در نظر داشته باشید، مون بیم همانند پل ارتباطی میان اتریوم و پولکادات عمل می‌کند. در واقع این رمز ارز قابلیت همکاری اتریوم و پولکادات را افزایش داده است.

به زبان ساده می‌توان گفتمون بیم به توسعه‌دهندگان اتریوم کمک می‌کند تا قابلیت‌های پروژه خود را توسعه دهند. قدرت توسعه‌دهندگان اتریوم به کمک این رمز ارز به قدری توسعه پیدا کرد که اتریوم توانست به درون بلاکچین پولکادات نیز نفوذ کند. در ادامه اتریوم قابلیت‌های ترکیبی و جدید خود را در اختیار کاربران گذاشت.

مطالعه بیشتر: انواع ارزهای دیجیتال حاضر در بازار رمز ارزها


نحوه عملکرد ارز دیجیتال مون بیم


همان‌طور که گفتیم ارز دیجیتال مون بیم هم در شبکه اتریوم و هم در بلاکچین پولکادات فعالیت دارد. در واقع ویژگی قابل‌توجه این رمز ارز ایجاد پلی میان اتریوم و پولکادات است. با کمک مون بیم، کاربران می‌توانند راحت‌تر به شبکه اتریوم دسترسی پیدا کنند. همچنین استفاده از قراردادهای هوشمند راحت‌تر خواهد بود.

در اواخر سال 2021 پروژه مون بیم قابلیت‌های بهتری از خود نشان می‌داد که این قابلیت‌ها به کاربران کمک می‌کند بیش از پیش، از مزیت‌های شبکه‌های رمز ارزی بهره‌مند شوند. عملکرد اصلی مون بیم ایجاد ارتباط و پلی میان اتریوم و پولکادات است که رابطه کاربران این 2 رمز ارز را افزایش می‌دهد.

اتریوم و پولکادات 2رمز ارز محبوب در شبکه بلاکچین هستند. مون بیم بر روی زیرساخت‌های قوی و قراردادهای هوشمند اتریوم بیشترین تاثیر را می‌گذارد. سپس این قابلیت‌ها را با سایر ابزارهای حاضر در شبکه پولکادات ترکیب می‌کند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال مانا


گلیمر (GLMR) چیست؟


رمز ارز مون بیم نیز همانند سایر ارزهای دیجیتال دارای یک توکن بومی است. گلیمر نیز در واقع همان توکن بومی رمز ارز مون بیم محسوب می‌شود. حضور این توکن در قراردادهای هوشمند تا حدود زیادی ضروری است، زیرا نیروی شبکه بلاکچین را چند برابر می‌کند.

امنیت ارز دیجیتال مون بیم

در ضمن گلیمر امنیت شبکه بلاکچین را افزایش می‌دهد و عملکرد برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز به همین توکن بستگی دارد. از زمان راه‌اندازی بستر مون بیم، حدود 1،600،000 توکن گلیمر برای فروش عرضه شده‌اند. توکن گلیمر هنوز در دسترس کامل قرار نگرفته است.

اما پیش‌بینی می‌شود این توکن خیلی سریع بتواند خود را ارتقا دهد. همچنین با سوشی سواپ، پنکیک سواپ، و یونی سواپ قابل‌تعویض خواهد بود. با گذر زمانی نه چندان طولانی این توکن از طریق صرافی‌های معتبری مانند بایننس در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال موناکوین


نگاهی به تاریخچه قیمت ارز دیجیتال مون بیم


اکنون به طور کامل رمز ارز مون بیم را شناختید، شاید قصد سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال را داشته باشید. برای قدم اول بهتر است از قیمت و ارزش فعلی این ارز دیجیتال باخبر شوید. در حال حاضر قیمت هر توکن مون بیم معادل 0.59 دلار است.

مون بیم در 14 دسامبر سال 2021 به بالاترین قیمت خود رسیده بود. اما در زمان نگارش این مقاله، کمی افت قیمت پیدا کرده است. قیمت این ارز دیجیتال در هر لحظه دچار نوسان و تغییر خواهد بود. بنابراین هرگز برای شروع سرمایه‌گذاری بر روی مون بیم درنگ نکنید.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال لوپرینگ


پنج ویژگی مهم ارز دیجیتال مون بیم


رمز ارز مون بیم با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارد، می‌تواند به رشد پولکادات و اتریوم نیز کمک کند. این رمز ارز می‌تواند به نیازهای توسعه‌دهندگان توجه داشته باشد. در حال حاضر وظایف مون بیم در حال توسعه است، برای مثال کنترل زنجیره‌های بلاکچین، مدیریت اقتصادی توکن گلیمر، و ایجاد انگیزه در کاربران از وظایف مهم مون بیم به حساب می‌آید. در ادامه5 ویژگی مهم این رمز ارز را به طور خلاصه نام می‌بریم:

  • غیرمتمرکز و بدون نیاز به مجوز
  • توانایی و قابلیت‌های بالا در پیاده‌سازی انواع نوآوری‌های بلاکچینی
  • توانایی تطبیق با انواع ابزارهای درون شبکه‌های بلاکچین
  • توانایی ادغام و ترکیب چند زنجیره بلاکچین با یکدیگر
  • قدرت حکومت و هدایت چند زنجیره به طور همزمان

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال میکر


سه دلیل تمایز ارز دیجیتال مون بیم


پروژه‌های زیادی مشابه پروژه مون بیم هستند که بلاکچین‌ها را به یکدیگر مرتبط می‌کنند. اما چرا ارز دیجیتال مون بیم بیش از سایر پروژه‌ها مورد توجه کاربران قرار دارد؟ دلیل اصلی این تمایز به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رمز ارز بستگی دارد.

در واقع سایر پروژه‌ها با برقراری ارتباط بین شبکه‌های بلاکچین عملکرد آنها را محدود می‌کنند، در حالی که مون بیم این‌گونه نیست. در ادامه 3 دلیل اصلی تمایز این رمز ارز را توضیح می‌دهیم:

کاربرد ارز دیجیتال مون بیم

ایجاد برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز بدون مجوز

مون بیم با ایجاد این نوع از برنامه‌ها توانایی سانسور، مقاومت، و غیرمتمرکز بودن بستر رمز ارزها را توسعه می‌دهد. در ضمن برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز می‌توانند از بلاکچین رمز ارزها بهتر از قبل پشتیبانی کنند.

همکاری با قراردادهای هوشمند

مون بیم بیش از سایر ارزهای دیجیتال می‌تواند با قراردادهای هوشمند همکاری داشته باشد. در ضمن قراردادهای هوشمند اتریوم با کمک این ارز دیجیتال، در برابر تغییرات مقاوم‌تر از پیش خواهند بود.

پیشرفت شرایط توسعه‌دهندگان

مون بیم به توسعه‌دهندگان انواع رمز ارزها کمک می‌کند تا تغییرات عمده‌ و خوبی در شبکه بلاکچین رمز ارز مورد نظر خود ایجاد کنند. همچنین مون بیم باعث می‌شود توسعه‌دهندگان با انواع ابزارها و وسایل حاضر در بازار ارزهای دیجیتال آشنا شوند و از آنها استفاده کنند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال لینیر


ارز دیجیتال مون بیم چه آینده‌ای پیش‌رو دارد؟


از زمان روی کار آمدن ارز دیجیتال مون بیم، تغییرات چشمگیری در قابلیت‌های اتریوم مشاهده می‌شود. همچنین مون بیم مزایای زیادی را به بلاکچین‌های ارزهای دیجیتال پیوند می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود رمز ارز مون بیم در آینده با سایر بلاکچین‌ها و شبکه‌های رمز ارزی ارتباط بیشتری برقرار ‌کند.

در ضمن به طور حتم، مون بیم در آینده سیستم‌های خود را تغییر می‌دهد. به طور کلی در آینده شاهد پیشرفت قابلیت‌های جدیدی خواهیم بود که برای گسترش بازار رمز ارزها نوآوری‌های زیادی را به ارمغان می‌آورد.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال مینا


نتیجه‌گیری


برای اطلاع از قیمت بیت‌کوین و خرید بیت‌کوین روی کیوسک حساب کنید.

در این راهنما شرح دادیم که ارز دیجیتال مون بیم به توسعه بلاکچین‌ها کمک می‌کند. همچنین زنجیره‌ها را به یکدیگر ارتباط و پیوند می‌دهد. مون بیم دارای بیشترین سازگاری با شبکه بلاکچین اتریوم است، از این‌رو به توسعه اتریوم نیز کمک می‌کند. توسعه‌دهندگان اتریوم با کمک مون بیم قراردادهای هوشمند خود را گسترش می‌دهند.

ناگفته نماند مون بیم در پولکادات نیز نقش پررنگی دارد. به زبان ساده می‌توان گفت این ارز دیجیتال، در حفاظت از امنیت پولکادات بیشترین نقش را ایفا می‌کند. فراموش نکنید، مون بیم زنجیره اتریوم و پولکادات را به یکدیگر ارتباط می‌دهد. این فرآیند سبب می‌شود پولکادات در دسترس بیشتر کاربران قرار بگیرد.

آیا مقاله ما در آشنایی پروژه مون بیم مفید بود؟ ممنون می‌شویم نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.