ثروت نهنگ‌های بیت‌کوین چقدر است؟

0

به گزارش آکادمی کیوسک به نقل از کریپتوپتیتو (cryptopotato.com)، بر اساس تحقیقات جدید، ثروتی که 1 درصد از دارندگان بیت‌کوین در اختیار دارند، از بیشتر خانواده‌های مرفه در آمریکا، بیشتر است. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟


آمار تکان دهنده‌تر این است که تنها 0.01 درصد از دارندگان بیت‌کوین، 27 درصد از این ارز دیجیتال در گردش را کنترل می‌کنند. گزارش 20 دسامبر وال استریت ژورنال ( Wall Street Journal)، به پویایی بیت‌کوین و محل تمرکز آن پرداخته است.
مطالعه‌ای که توسط دفتر ملی تحقیقات اقتصادی انجام شد، نشان داد که 10,000 آدرس برتر بیت‌کوین، دارای 5 میلیون سکه هستند که در حال حاضر حدود 235 میلیارد دلار ارزش دارند. این مقدار تقریباً مشابه ارزش بازار پپسیکو (Pepsico)، چهل و هشتمین شرکت بزرگ جهان است.

مطالعه بیشتر: درآمدزایی از ارزهای دیجیتال

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا آوه خود را خرید کنید

سرمایه نهنگ‌های بیت‌کوین در حال رشد است
در این گزارش آمده که با وجود 114 میلیون دارنده‌ی بیت‌کوین در سراسر جهان، این بخش کوچک، 27 درصد از 19 میلیون سکه در گردش را کنترل می‌کنند. با این حال، مشخص نیست که آیا این آدرس‌ها متعلق به صرافی‌ها است یا سرپرست‌ها.

مطالعه بیشتر: روش های ترید ارز دیجیتال


طبق گزارشی، کیف‌پول‌های سرد بایننس، 2 آدرس برتر هستند که مجموعاً 433,490 بیت‌کوین به ارزش حدودا 20 میلیارد دلار را در خود جای داده‌اند.
بر اساس گزارش بانک مرکزی آمریکا، این اعداد نشان دهنده وضعیت نابرابری ثروت در ایالات متحده است، جایی که 1 درصد از خانواده‌ها، حدود یک سوم کل ثروت را در اختیار دارند.

مطالعه بیشتر: تحلیل فاندامنتال

برای اطلاع از قیمت لایت کوین و خرید لایت کوین روی کیوسک حساب کنید.

چشم اندازی از قیمت بیت‌کوین
قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته جهش داشته است و حدود ساعت 12 ظهر 30 آذر ماه، با قیمتی بیشتر از 48,800 دلار معامله می‌شد.
این دارایی، در حال حاضر در روند نزولی قرار دارد و در طول دو هفته گذشته، 6.7٪ کاهش یافته. از اوج قیمتی که 10 نوامبر داشت، به مقدار 31.7٪ اصلاح شده، اما این بزرگترین اصلاح سال نیست و هنوز هم خیلی زود است که آن را یک بازار خرسی بنامیم.

مطالعه بیشتر: خالق ناشناس بیت‌کوین

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.