بهترین کتاب های موفقیت، راهنمای شما در مسیر ثروت

معرفی بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

1

طعم موفقیت برای همه ما شیرین است و بهترین کتاب های موفقیت، راهنماهای خوبی برای چشیدن این طعم هستند.

همه ما در تلاشیم تا هر روز بیشتر از دیروز رشد کنیم و به موفقیت نزدیک‌تر شویم. مطالعه یکی از بهترین کارها برای زودتر رسیدن به این هدف است.

کتاب‌هایی که توسط افراد موفق تالیف شده‌اند و هرکدام گوشه‌ای از زندگی پر فراز و نشیب آنها را نشان می‌دهند، می‌توانند به موفقیت شما در زندگی کمک بزرگی کنند.

در این مقاله از آکادمی کیوسک قصد داریم 11 کتاب از بهترین کتاب های موفقیت را معرفی کنیم. اگر قصد تغییر مسیر زندگی خود را دارید، خواندن این کتاب‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟


چرا باید کتاب های موفقیت و ثروت را بخوانیم؟


احتمالا با دیدن عنوان این مقاله اولین سوالی که به ذهنتان می‌رسد همین باشد، «چرا باید کتاب های موفقیت و ثروت را بخوانیم؟»

اگر سخنرانی افراد موفق و ثروتمند صاحب کسب‌وکار را بشنوید یا بخوانید و یا اینکه اینقدر خوش‌شانس باشید که یکی از آن‌ها را ملاقات کنید، به احتمال زیاد ریشه ثروت و سربلندی خود را در بهترین کتاب های موفقیت می‌دانند، حتی گاهی برخی از این افراد تجربیات خود را در قالب کتاب انتشار داده‌اند.

قطعا مسیری که شما لازم است برای موفقیت طی کنید، با مسیری که برایان تریسی یا دارن هاردی طی کرده‌اند، متفاوت است اما خواندن این کتاب‌ها کمک بسیاری به شما برای یافتن مسیر درست می‌کند. شما تجربه سال‌ها زندگی افراد موفق را در این کتاب‌ها مطالعه خواهید کرد.

مطالعه بیشتر: درآمدزایی از ارزهای دیجیتال


مزایای مطالعه کتاب‌های موفقیت و ثروت


شما با خواندن بهترین کتاب‌های موفقیت علاوه بر اینکه راهکارهای متفاوتی را برای پیشبرد زندگی فرا خواهید گرفت، انگیزه‌تان نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت. امتحان کنید! با خواندن یک یا دو جلد از این کتاب‌ها به شدت تشنه موفقیت خواهید شد.

راهکارهای موفقیت و اشتهای زیاد برای رسیدن به آن، دو بال پرواز قدرتمند برای اوج گرفتن شما خواهند بود.

این کتاب‌ها سرعت موفقیت شما را در زندگی چند برابر می‌کنند، البته به شرط آنکه تنها به خواندن بهترین کتاب‌های موفقیت اکتفا نکنید و عمل کنید.

همانطور که می‌دانید، دو صد گفته چو نیم کردار نیست!

مطالعه بیشتر: روش های ترید ارز دیجیتال

مزایای مطالعه کتاب

لیستی از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت که باید بخوانید


کتاب‌های زیادی با موضوع رشد، کسب‌وکار، ثروت و موفقیت چاپ شده‌اند، اما بهترین کتاب‌های موفقیت تنها حاصل هنر دست برترین افراد موفق دنیا هستند. در این مقاله برخی از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم تا بتوانید در ابتدای مسیر موفقیت از بهترین‌ها بهره ببرید. برخی از آنها عبارتند از:

هفت عادت مردمان موثر

در این کتاب روانشناسی استفان کاوی هفت عادت از مردمان موثر را که در رشد فردی افراد تاثیرگذار است، بیان می‌کند. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در جهان است که تا کنون به حدود 40 زبان مختلف ترجمه شده است.

خواندن این کتاب به افرادی که می‌خواهند به زندگی شخصی و کاری خود تسلط بیشتری داشته باشند، مشتاق به یادگیری اصول و قوانین تاثیرگذار بودن هستند و علاقه دارند بر محیط پیرامون و اطرافیان خود تاثیر بیشتری بگذارند توصیه می‌شود.

مطالعه بیشتر: روانشناسی بازار ارزهای دیجیتال

كتاب اثر مركب

دارن هاردی یکی از معروف‌ترین نویسندگان در زمینه موفقیت و ثروت سازی است. وی آثاری از جمله امسال تکرار نخواهد شد، دیوانگان ثروت‌ساز، تصمیمات سرنوشت‌ساز، بهترین سال زندگی تو، و اثر مرکب را به چاپ رسانده است که اثر مرکب او موفق شده نام خود را در لیست بهترین کتاب های موفقیت ثبت کند.

این کتاب را در هر سنی که مطالعه کنید، مابقی عمر خود را تضمین کرده‌اید. این کتاب معنی کامل «قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود!» را می‌رساند. با خواندن کتاب اثر مرکب خواهید فهمید عادت‌های کوچکی که تنها چند دقیقه در هر روز زمان شما را به خود اختصاص می‌دهد، تغییرات بزرگی در آینده زندگی شما ایجاد خواهد کرد و سبب پیشرفت یا پسرفت شما خوهد شد.

با مطالعه کتاب اثر مرکب اولین قدم را به سمت موفقیت بردارید.

مطالعه بیشتر: تحلیل تکنیکال

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین از نویسندگان معروف بهترین کتاب های موفقیت است. کتاب چهار اثر خلاصه‌ای از 4 کتاب معروف اسکاول شین است که خواندنش بدون شک معجزه بزرگی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. این کتاب ۴ بخش دارد که شامل موارد زیر است:

  • بازی زندگی و راه این بازی
  • کلام تو، عصای معجزه‌گر توست
  • در مخفی توفیق
  • نفوذ کلام

در بخش اول این کتاب بازی زندگی توضیح داده شده و در 3 بخش دیگر آن در مورد کلام و معجزه آن در زندگی بحث شده است.

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا مونرو خود را خرید کنید

كتاب پدر پولدار پدر بی پول

یکی از راه‌های میانبر به سمت موفقیت تغییر نگرش شماست. نحوه نگرش هر فرد نسبت به زندگی، موفقیت، ثروت و کسب‌وکار می‌تواند راه رسیدن به تمام این‌ها را برای وی هموارتر کند. با مطالعه کتاب پدر پولدار پدر فقیر رابرت کیوساکی خواهید فهمید که چرا ثروتمندان روزبه‌روز ثروتمندتر و فقیران، فقیرتر می‌شوند. خواندن این کتاب نگرش شما را تغییر می‌دهد و همین امر باعث می‌شود بتوانید ثروت بیشتری را به سمت خود جذب کرده و مسیر موفقیت را راحت‌تر طی کنید.

برای اطلاع از قیمت بیت‌کوین و خرید بیت‌کوین روی کیوسک حساب کنید.

کتاب عادت‌ های اتمی

جیمز کلییر اواخر سال 2018 این کتاب را به چاپ رساند. او در کتاب عادت‌های اتمی ثابت کرد که چگونه عادت‌های کوچک روزمره می‌توانند اثرات بزرگی در زندگی بگذارند. همچنین روش ایجاد و تثبیت عادات جدید در زندگی را نیز در این کتاب آموزش داد.

نویسنده معتقد است عادت‌های روزمره زندگی که به کوچکی اتم هستند می‌توانند تفاوت‌های بزرگی ایجاد کنند و اثرات عظیمی روی زندگی افراد بگذارند.

مطالعه بیشتر: سقوط قیمت ارزها

کتاب بخواهید تا به شما داده شود

یکی از بهترین کتاب های موفقیت کتاب بخواهید تا به شما داده شود است. این اثر نوشته یک زوج خوشبخت است که در زمینه قانون جذب فعال هستند. استر و جری هیکس کتاب‌های دیگری از جمله سارا، تعالیم آبراهام، بازی برنده‌ها و غیره را منتشر کرده‌اند که بسیار معروف و محبوب هستند. مطالعه این کتاب به تمام گروه‌های سنی توصیه می‌شود.

این کتاب شامل نکته‌های بسیار جالب از قانون جذب و ارتعاش است. با فراگیری این نکته‌ها شما می‌توانید در زمینه‌های متنوعی از جمله سلامت، ثروت و آرامش جذب‌های زیادی داشته باشید. با مطالعه این کتاب در زندگی خود معجزه کنید.

مطالعه بیشتر: صرافی ارز دیجیتال کیوسک

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

افراد موفق دنیا روی نوشتن اهداف و آرزوها برای رسیدن به آنها تاکید فراوان دارند. در قرآن نیز خداوند به قلم و آنچه می‌نویسد قسم یاد کرده است. کلاوسر در کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد نوشتن آرزوها را اولین قدم برای محقق کردن آنها می‌داند.

نویسنده این کتاب اعتقاد دارد شما هر چقدر خواسته‌های خود را با جزئیات بیشتری شرح دهید و بنویسید بدون شک رسیدن به آنها برایتان راحت‌تر خواهد شد. با نوشتن، قدرت جذب شما بسیار بالاتر می‌رود.

مطالعه بیشتر: فاد چیست

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

به جرات می‌توان گفت اسپنسر جانسون با انتشار کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد یکی از بهترین کتاب های موفقیت را برای تمام سنین به خصوص کودکان و نوجوانان نوشت. در این کتاب روش‌های فوق‌العاده‌ای برای مواجه شدن با تغییرات در کار و زندگی بشر آموزش داده شده است.

این کتاب با مقایسه زندگی دو موش و تفاوت رفتارشان در مقابل یک انبار پر از پنیر، نشان می‌دهد که لازم است در زندگی و کسب‌وکار قبل از به وجود آمدن آشفتگی، روشی برای مقابله با شرایط اتخاذ کنید تا با آرامش بیشتر و به دور از ترس و دلهره زندگی کنید.

مطالعه بیشتر:  شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال

كتاب قورباغه را قورت بده

یک از معروف‌ترین اساتید موفقیت و مدیریت در دنیا، برایان تریسی، مولف كتاب قورباغه را قورت بده است. او کتاب‌های معروف دیگری از جمله قدرت بیان، مدیریت زمان، روانشناسی فروش و … را نیز به چاپ رسانده است.

این کتاب به شدت مناسب افراد اهل برنامه‌ریزی است. اگر برای هر روز خود برنامه‌ریزی کنید بدون شک می‌دانید انرژی‌برترین و سخت‌ترین کار روزتان چیست. كتاب قورباغه را قورت بده سخت‌ترین کار روزمره شما را به قورباغه‌ای تشبیه کرده که باید قبل از هر کار دیگری کلکش کنده شود. پس تنبلی را کنار بگذار و قورباغه‌ات را قورت بده.

مطالعه بیشتر: چگونه تریدر شویم؟

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا نئو خود را خرید کنید

موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

امروزه همه افراد آنتونی رابینز را به‌عنوان اسطوره‌ پیشرفت و موفقیت می‌شناسند، فردی که در بازه‌ زمانی کم و با استفاده از تکنیک‌های ذهنی توانست پله‌های موفقیت را به سرعت طی کند. این نویسنده کتاب‌های پرفروش زیاد دیگری از جمله قدرت درون ۱، ۲ و ۳ را در کارنامه خود دارد.

آنتونی رابینز در این کتاب تمرین‌های خاصی را در 20 روز پیاپی معرفی کرده است که برای رسیدن به موفقیت باید طبق آن عمل کنید. در این ۲۰ روز مسائلی مانند بررسی شکست‌ها، تغییرات به وجود آمده، اهرم رنج و لذت، نیروهای کنترل‌کننده و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرند. خواننده به تدریج با مطالعه این کتاب تغییرات مثبتی را در خود به وجود می‌آورد.

مطالعه بیشتر: نظریه بازی در ارز دیجیتال

محدودیت صفر

اثری ماورای تمام کتاب‌های موفقیت! محدودیت صفر در لیست بهترین کتاب های موفقیت می‌درخشد. این کتاب توسط جو ویتالی نویسنده آثار مشور دیگری از جمله هر دقیقه یک مشتری، عامل جذب، حضور در وضعیت صفر و غیره به نگارش در آمده است.

این کتاب به شما آموزش می‌دهد تا با پاکسازی خاطرات و مسائل زندگی از ضمیر ناخودآگاه و پاک‌سازی روح به الوهیت وجودی خویش دست یابید. جو ویتالی معتقد است که الوهیت درون هر فردی راه درست چگونه زیستن را به وی نشان خواهد داد.

مطالعه بیشتر: فومو چیست

چرا باید کتاب های موفقیت و ثروت را بخوانیم؟

نتیجه


خواندن بهترین کتاب های موفقیت به شما انگیزه‌ای وصف نشدنی می‌دهد و راه رسیدن به موفقیت را هموارتر می‌کند. اما همیشه به خاطر داشته باشید، بدون حرکت و برداشتن اولین قدم هر آرزویی در حد یک آرزو باقی خواهد ماند.

سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. اگر کتاب دیگری در ذهن دارید که می‌توانید به لیست ما اضافه کنید، آن را در قسمت نظرات بنویسید. ما لیست خود را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

یک نظر
  1. کتاب باز می گوید

    بسیار زیبا جذاب

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.