بهترین کارت گرافیک های استخراج برای کسب درآمد!

بهترین کارت‌های گرافیک برای استخراج در سال 2021

0

آیا می توان با استفاده از بهترین کارت گرافیک های استخراج ثروتمند شد؟ ماینینگ ارزهای دیجیتال بدون شک یک فرآیند سنگین برای پردازنده گرافیکی (GPU) است حتی بهترین کارت گرافیک‌های استخراج نیز ممکن است به مشکل بخورند، زیرا نیاز است برای مدت زمان طولانی به سختی کار کنند. اما به هر حال شما باید سعی کنید بهترین کارت گرافیک را انتخاب کرده و ماینینگ را شروع کنید.

در مقاله امروز آکادمی کیوسک برخی از این کارت‌های گرافیک را با ویژگی‌های آنها معرفی می‌کنیم. (لینک پیشنهادی: خرید ارز دیجیتال)

مطالعه بیشتر: استخراج ارز دیجیتال چیست؟


کارت گرافیک های استخراج چیست؟


در آغاز تنها راه برای استخراج ارزهای دیجیتال، پردازنده‌های کامپیوتر (CPU) بودند. امروزه از ASIC (مدارهای مجتمع برای استخراج) و کارت‌های گرافیک استخراج نیز استفاده می‌شود.

GPUها از یک پردازنده گرافیکی برای حل مسائل پیچیده ریاضی با هدف تایید تراکنش‌های الکترونیکی در یک بلاک چین استفاده می‌کنند.

به طور معمول برای استخراج یک ارز دیجیتال، سکه‌های آن رمزارز باید بر اساس معماری بلاک چین که از استخراج اثبات کار (PoW) پشتیبانی می‌کند، ساخته شده باشند.

ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، مونرو، لایت کوین و دوج کوین نمونه‌هایی از سکه‌هایی هستند که قابلیت استخراج با کارت های گرافیک را دارند.

مطالعه بیشتر: ارز دیجیتال چیست؟

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا پپ خود را خرید کنید

بهترین کارت گرافیک های استخراج


انتخاب بهترین کارت گرافیک برای استخراج کریپتو به این سادگی نیست. شما نباید گران‌ترین کارتی را که می‌توانید پیدا کنید و به امید بهترین بودن آن را خریداری کنید.

هنگام خرید یک GPU جدید برای درآمدزایی، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. مهم‌ترین فاکتور هر پردازنده گرافیکی برای استخراج رمزارزها، کارایی آن است. بدانید که شما می‌خواهید نرخ هش (معیاری برای اندازه‌گیری عملکرد یک دستگاه ماینر) بالایی با کمترین استفاده ممکن از برق داشته باشید.

مطالعه بیشتر: دستگاه ماینر ارز دیجیتال

برای کسب درآمد از استخراج ارزهای دیجیتال، نیازی به هزینه زیادی ندارید. تا زمانی که نرخ هش سکه‌هایی را برای شما به ارمغان می‌آورد تا بفروشید و به اندازه کافی برای پوشش هزینه‌های برق درآمد داشته باشید و البته مقداری سرمایه نیز بعد از گذر چند ماه پس انداز کنید، در وضعیت خوبی قرار دارید.

مطالعه بیشتر: درآمد زایی ارز دیجیتال

بهترین کارت گرافیک های استخراج

1. NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti

برای اینکه نام یک GPU در لیست بهترین کارت گرافیک های استخراج آورده شود نیاز به ویژگی‌های متعددی دارد و در کمال تعجب این دقیقا همان جایگاهی است که NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti موفق به کسب آن شده است.

مطالعه بیشتر: بیت مین چیست؟

این کارت گرافیک با هش ریت و سطح راندمان بالا، گرمای خروجی کمی را تولید می‌کند. NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti یک هیولا قدرتمند در میان کارت گرافیک‌ها محسوب می‌شود.

معمولا یک GPU در حد و اندازه RTX 3060 Ti را برای ساخت رایانه‌های شخصی مقرون به صرفه و با هدف لذت بردن از بازی‌های متنوع پیشنهاد می‌کنند، اما این کارت گرافیک که بر اساس آخرین معماریAmpere NVIDIA ساخته شده است، تمام این باورها را تغییر می‌دهد و اثبات می‌کند که هم برای بازی و هم برای استخراج کاملا مناسب است.

درست است که RTX 3060 Ti صدر نشین نیست، نه در زمینه هش ریت و نه در مورد سطح درآمد! اما اگر یک درآمد ثابت در ماه با هزینه انرژی به نسبت پایین می‌خواهید این GPU بهترین انتخاب ممکن است.

مطالعه بیشتر: استخراج ارز دیجیتال پیرکوین

کیوسک | صرافی آنلاین ارز دیجیتال
همین حالا آوالانچ (آواکس) خود را خرید کنید

2. AMD Radeon RX 5700 XT

یکی از بهترین کارت‌های گرافیک AMD که سال‌ها مورد آزمایش قرار گرفته، Radeon RX 5700 XT است که بدون شک در صنعت بازی‌ یک هیولا است. با این حال وقتی صحبت از استخراج کریپتو نیز به میان می‌آید، باز هم Radeon RX 5700 XT حرفی برای گفتن دارد. این کارت گرافیک هش ریت  MH/s49.01 را ارائه می‌کند و می‌تواند درآمد ماهانه معقولی را با هزینه‌های بسیار کم برای شما داشته باشد.

مطالعه بیشتر: مزرعه استخراج ارز دیجیتال

3. NVIDIA GeForce RTX 2070

RTX 2070 عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. از این کارت گرافیک بیشتر برای بازی، طراحی و تولید محتوا استفاده می‌شود اما در حال حاضر در بین بهترین پردازنده‌های گرافیکی ماینینگ نیز در میان رهبران قرار دارد.

در ضمن NVIDIA GeForce RTX 2070 طبق سایت ماینینگ چارت (Mining Charts) دارای حداکثر سرعت هش، چیزی حدود  MH/s43.3 است.

مطالعه بیشتر: استخر استخراج چیست؟

4. NVIDIA GeForce RTX 3090

RTX 3090 تا به امروز قدرتمندترین کارت گرافیک از سری RTX 30 NVIDIA است. این پردازنده همه ویژگی‌های لازم را برای یک استخراج قدرتمند دارد.

به نرخ هش MH/s121 ، رم 24 گیگابایتی و بیش از 10،000 هسته CUDA فکر کنید، به نظرتان این کارت گرافیک یک پادشاه نیست؟!

با داشتن کارت گرافیک RTX 3090 پس از پرداخت هزینه‌های برق، به راحتی می‌توانید به درآمد چند رقمی در هر ماه فکر کنید.

مطالعه بیشتر: ماشین حساب استخراج ارز‌ دیجیتال

5. AMD Radeon RX 580

XFX AMD Radeon RX 580 GTS انتخاب خوبی برای بازی است. همچنین جای تعجب نیست که نام این پردازنده گرافیکی در میان بهترین کارت گرافیک‌های استخراج موجود است چرا که قیمت مقرون به صرفه را با سودآوری خوب ترکیب می‌کند. این کارت گرافیک بیش از 3 دلار درآمد روزانه با هش ریت MH/s 29 برای شما به ارمغان می‌آورد. این ویژگی MD Radeon RX 580 را به گزینه‌ای عالی برای ماینرها با بودجه متوسط‌تر تبدیل می‌کند.

مطالعه بیشتر: استخر استخراج ViaBTC چیست؟

6. NVIDIA GeForce GTX 1660 SUPER

برای قدم برداشتن در راه ماینینگ ارز دیجیتال حتما نیاز به یک کارت گرافیک قدرتنمد ندارید. شما به راحتی با داشتن یک کارت گرافیک مناسب با هش ریت MH/s 26 و رم 6 گیگابایتی با هزینه بسیار کم می‌توانید اولین قدم را در مسیر استخراج رمزارزها بردارید.

GTX 1660 SUPER NVIDIA یک GPU جالب و منحصر به فرد است که بر اساس معماری تورینگ سری RTX 20 ساخته شده است،

درست است که هسته‌های اختصاصی یا ویژگی‌های فانتزی مانند DLSS را ندارد، اما یک کارت گرافیک مقرون به صرفه با قدرت کافی برای بازی‌ها با کیفیت 1080پیکسل است.

مطالعه بیشتر: مادربورد ماینینگ چیست؟

برای ماینینگ هم داستان به همین شکل است. شاید این کارت گرافیک در جدول درآمدها نسبت به هش ریت صدر نشین نباشد اما با مصرف برق حدود 125 وات بسیار مناسب است به خصوص اگر در منطقه‌ای با هزینه‌های برق بالا زندگی می‌کنید، می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

کارت گرافیک های استخراج چیست؟

سخن آخر


انتخاب بهترین کارت گرافیک های استخراج می‌تواند پروسه سختی باشد به خصوص که بحث اصلی استخراج و کسب درآمد است نه بازی کردن!

مطالعه بیشتر: تجهیزات استخراج ارزهای دیجیتال

کارت‌ گرافیک ایده‌آل به قدرت و حافظه کافی نیاز دارد تا بتواند گزینه مناسبی برای استخراج باشد، اما در کنار این ویژگی‌ها نباید خیلی هم گران باشد. به عبارتی پروسه استخراج باید برای شما به صرفه باشد.

در نهایت همانطور که می‌دانید بازار ارزهای دیجیتال به شدت نوسانی است، پس بهتر است میزان هزینه معقولی را برای خرید GPU کنار بگذارید.

مطالعه بیشتر: سلفیش ماینینگ چیست؟

سپاسگزارم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. امیدوارم این مقاله از آکادمی کیوسک به شما در انتخاب کارت گرافیک مناسب خودتان کمک کرده باشد. اگر تجربه استفاده از هر کدام از کارت گرافیک‌های معرفی شده در مقاله را دارید با ما در میان بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.